LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
NicoNel48
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 sep 2005 12:06

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door NicoNel48 »

Ja die rommel de prullenbak ingooien.
Als niemand meer reageert, houden ze vanzelf op.?????????????

Denk jij dat? nee hoor , zulke leuk zullen door blijven gaan en ik hoop zeker dat we er iets aan kunnen doen, achterover leunen in je stoel kom je niet ver, hou meer van daden!
Nel

susan86
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 okt 2005 11:37

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door susan86 »

hoi nel

ja dat vind ik ook als we er niks aan doen dan houden ze nooit op en dan kost het een heleboel mensen geld!!
Ik snap gewoon niet dat er zulke oplichters bestaan!!
We moeten er wat aan doen!!

groeten susan

jess
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2005 18:17

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door jess »

ach ja wij hebben m natuurlijk ook gehad die brief haha
natuurlijk gelijk op inet gekeken en ja dan wordt het wel duidelijk .
wat een sukkels zeg diegene die dat bedenken
maar ik moest enorm lachen om Captain Pervert
coole actie !!!!! :lol:
champignons zijn ook lekker hihi!!!!!
heb je ook nie zon last van...
de groenten van jess en lau!!!!

Rinske02
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 okt 2005 15:03

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Rinske02 »

Ze zullen anders zeker proberen nog meer mensen op te lichten zonder dat mensen ooit een cent hebben gezien .. :x En dat moeten we niet over ons kant laten gaan..Want ze hebben het al eens eerder geprobeerd onder een anderen naam genaamd Fitanova en nu is het weer de geluksbode

avanmeer
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 okt 2005 13:51

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door avanmeer »

Ook ik ben de grote prijswinnaar van de €15.000.00,en de zelfde personen hebben de lagere prijzen gekregen.Zelf heb ik dan het geluk gehad om iemand aan de telefoon te krijgen,die mij verzekerde dat ik altijd een prijs had gewonnen,en het zeker terug moest sturen als ik die in ontvangst wilde nemen.Ik heb het wel terug gestuurd zonder bankrekeningnummer en handtekening in te vullen.Dat vindt ik zelf heel erg gevaarlijk om door te geven.Als het echt zo is dat je gewonnen hebt,moeten ze het maar aan huis brengen,of een dikke cheque toe sturen die je zelf dan op je eigen manier verwerkt.
Ik wil iedereen die toch bankrekening ed ingevuld hebben,heel veel sterkte wensen met het terug vorderen van hun geld als ze dat eraf zouden halen.
Met vriendelijke groeten Ada

NicoNel48
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 sep 2005 12:06

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door NicoNel48 »

Oh wat moeten wij lachen zeg om Pervert :twisted: jammer dat er toch altijd mensen zijn die het leuk vinden om anderen onderuit te halen, kinderachtig en zielig, dat vindt ik er van!
Voor de mensen die dus wel een bankrekeningnunmmer hebben ingevuld met of zonder handtekening, zodra er 19.95 wordt afgeschreven (ben je dus ineens lid van een geluksbode. terwijl er van een prijs geen sprake meer is...)direkt je bank bellen, laten storneren en er voor dat bedrijf een blokkade op laten zetten!! en dan een mega vervelende brief sturen aan de geluksbode dat je hier niet van gediend bent en je prijs opeissen!!!!
In mijn geval hebben ze die ook uitbetaald ad 1 euro....dus zo dom zijn ze niet he!! Dit zijn doorgewinterde ratten die steeds weer opbnieuw beginnen maar dan weer onder een andere naam. Ik heb radar verzocht om een onzerzoek in te stellen! Ik wil hier wel degelijk iets aan doen vandaar ook dat ik hier die topic heb geopend, om anderen te waarschuwen maar ook om dit te stoppen!
Je kan mij mailen als je tegen deze praktijken ook iets wilt doen !
[email protected]
groeten,
Nel
groeten,
nel

avanmeer
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 okt 2005 13:51

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door avanmeer »

[/b]Beste nel
Even een berichtje terug naar jou ,want het is echt niet de bedoeling dat je mijn bericht leest dat ik andere mensen uit zou lachen omdat ze wel hun rekening nummer en handtekening op gegeven hebben,dat vind ik alleen maar heel erg,en wenst ze daarom sterkte dat ze het alnog terug krijgen gestuurd op hun rekening.Want €19.50 is toch een behoorlijk bedrag,en ik hoop echt dat deze soort lui eens flink aangepakt worden.

Met vriendelijke groeten: Ada[/i]

Loesje008
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 okt 2005 14:19

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Loesje008 »

heb eerder ook bericht gehad van de geluksbode...en nu vandaag dezelfde brief maar nu genaamd lust4love.zelfde prijzen gewonnen!!!? ze zijn alleen nu verhuisd van nuenen naar veldhoven!!! LET OP DUS....STOPT DIT DAN NOOIT....OPLICHTERS!
groetjes Loes!

Caspervw
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 okt 2005 14:15

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Caspervw »

Eyz radar's,

Jaja het geluk lacht mij toe...
Na de geweldige brief van de gluksbode waar ik 15.000,00 euries had gewonnen, nu een brief van lust4love waar ik weer 15.000,00 euries heb gewonnen!

Het is toch wat he!

Precies het zelfde formaat maar een andere tekst. Nu bevestigen ze maar liefst driemaal dat ik heb gewonnen, hoera!Namens de afdeling prijsuitreikingen,directie en de financiele directie.

Klinkt goed toch...

Maar mag ze weer machtigen en dat doen we dus niet!

Heb zo het idee dat dit ook niet de laatste brief zal zijn...
Ik wordt rijk!!! :wink:

Gr. Casper

avanmeer
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 okt 2005 13:51

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door avanmeer »

Hoi . Vandaag ook van lust4love een prijs toegestuurd gekregen met een prijzenbedrag van €15.000.00 : Wat word je toch vlug rijk.In een week twee grote prijzen gewonnen. Maar ja na al de reactie's op deze site waar ik vorige week gelukkig op terecht kwam omdat ik het toen ook niet vertrouwde van de ''GELUKSBODE'' heb ik de antwoord enveloppe met veel oud papier,en teruggestuurd zodat zij opdraaien voor de porto kosten.
Hopenlijk houd deze onzin snel op.
Groetfes Ada

Johie
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 okt 2005 22:48

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Johie »

jahaaaa
ik heb m ook gehad lust4love, nou mijn vent en ik hebben dat helemaal niet nodig :P dus hoe ze erbij komen om die ****** sturen.

en nee, marcos von ring heb ik ook niet om raad gevraagd voor meer centjes, die klootviool zit er ook bij he, bij de geluksbode, Fitanova en de rest :evil:

mensen, succes

Marwaus
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 okt 2005 13:36

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Marwaus »

Geplaatst op 12 Okt 2005 14:16 door Marwaus


--------------------------------------------------------------------------------

Ook ik ben 1 van de gelukkige winnaars van zowel de "geluksbode" gevestigt te Nuenen en "just4love" gevestigt in Veldhoven. Van beide heb ik een geld bedrag gewonnen van 15.000 euro. Klinkt idd wel aantrekkelijk maar ben niet zo dom om hier mijn gegevens in te gaan vullen. Want het leuke is dat je dus je bankgegevens moet gaan invullen voordat je de prijs in ontvangst kan nemen.

Ook heb ik een envelop gekregen met een antwoordnummer waar ik dan mijn gegevens mee kan toe sturen. Dus dit antwoordnummer heb ik even genoteerd zodat ik nog wat extra post naar ze kan toezenden ongevraagt. Want ook ik krijg ongevraagt deze zooi naar mijn huisadres gestuurd. Ook zijn ze idd niet bereikbaar via telefoon van de "geluksbode 040-nummer" krijg ik ingesprek van "just4love" krijg ik een bandje.

Just4love
Postbus 225
5500 AG Veldhoven

Just4love
antwoordnummer 10054
5500 VB Veldhoven

tel: 0900-3500353 55 eurocent per minuut.

De namen van de "directeuren"oplichters
Arno van Laren
Dirk Noordermeer
en Don Vermeer

Ook ik wil graag van deze zooi af weet iemand al hoe??

NicoNel48
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 sep 2005 12:06

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door NicoNel48 »

Dankzij mijn oproepje toch veel mensen gereageerd! ik hoop dat ook anderen zullen blijven reageren (al hoop ik natuurlijk dat het is afgelopen met die onzin!) op die manier hebben we al veel mensen bijelkaar. Wij hebben een mail geschreven naar Radar en naar een overkoepeld orgaan van kansspelen om het uit te laten zoeken. misschien hebben anderen nog meer ideeen, dan hoor ik die graag!
groetjes,
Nel

NicoNel48
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 sep 2005 12:06

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door NicoNel48 »

Geloof het of niet, belde de geluksbode vandaag naar mij :twisted: :twisted: waarom ze niet aut konden incasseren whahahahah, ik heb de eer aan mezelf gehouden en gezegd dat ik nooit meer iets wil horen van hun en zo de tel erop geflikkerd, de onbeschaamdheid van die oplichtersbende :twisted: :twisted:

Dus mensen jullie zijn weer gewaarschuwd dat ze ook nog kunnen gaan bellen naar je~~
Nel

Joanie25
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 okt 2005 21:21

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Joanie25 »

lekkere boel zeg allemaal die oplichterij. Ik had ook al 15.000 gewonnen innen die hap :D

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door stekel »

Pipo2, Dus jij vindt de postcodeloterij wel betrouwbaar? Groetjes Stekel.

Marwaus
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 okt 2005 13:36

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Marwaus »

Ik ben vandaag gebeld door een telemark bedrijf wat in opdracht werkt voor de "Geluksbode" met de vraag of ze mij 1 malig het blad van de geluksbode mochten aanbieden voor nu maar slechts 4 euro!!

Ik hoorde dat hij zei dat hij van de geluksbode was (wat niet zo was maar voor hun mensen gaat bellen) dus ik gelijk nee wil niks met jullie te maken hebben, en mijn verhaal uitgelegd met mede de verhalen van jullie! Heb hem ook vriendelijk verzocht om eerst maar eens op internet te gaan kijken voor wat voor criminelen hun werken en dus ook deze site aangeraden. Mijn vraag is zijn er nog meerdere mensen gebeld??

Siempie
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2005 20:24

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door Siempie »

Ik werd net gebeld door ene Barbara van de Geluksbode; ze waren op zoek naar mijn partner maar die is niet aanwezig of ze later deze week terug konden bellen.
Met dat ik de hoorn erop legde had ik al het gevoel wat is dit nu weer; even op google gezocht naar geluksbode en ik kom meteen hierop uit!!
Ik weet genoeg als mevrouw van de week zich nogmaals meldt zal ook ik of mijn partner melden dat we geen zaken met hen wensen te doen en dat ze o.a. maar eens hier moeten komen kijken!!

iwant2b1
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 okt 2005 11:13

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door iwant2b1 »

updateje van Hanky met reacties:
http://hanky.web-log.nl/log/3738433

koopjesjager
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 jan 2005 21:33

Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???

Ongelezen bericht door koopjesjager »

hey nel.

Heel goed wat je heb gedaan met het plaatsen van dat bericht.Mijn dochter van 18 kreeg post van vitanova ofzoiets met de boodschap dat ze 5000 euro had gewonnen.kind blij natuurlijk want een student kan elke extra cent goed gebruiken. we hebben met zijn drien alle kleine lettertjes zitten lezen maar haar aangeraden niet in te sturen want het was weer gewoon weer een misplaatste reclame stunt,

Gesloten