LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Blik vooruit: economisch herstel.
Blik vooruit: economisch herstel.
Tja: Duitsland heeft nu dus een bondskanselier(in).
Daar gaat de zon weer schijnen, economisch herstel, slaat over naar NL.
Niet meer kniezen, niet meer graven in toen (lease problemen nu 5 jaar oud)
Recente uitspraken tonen, dat wie niet schikt wel zo fors het schip in kan gaan, niet meer te beschrijven.... sommige gedupeerden overspelen duidelijk hun hand.
Gr.
B+
Daar gaat de zon weer schijnen, economisch herstel, slaat over naar NL.
Niet meer kniezen, niet meer graven in toen (lease problemen nu 5 jaar oud)
Recente uitspraken tonen, dat wie niet schikt wel zo fors het schip in kan gaan, niet meer te beschrijven.... sommige gedupeerden overspelen duidelijk hun hand.
Gr.
B+
-
Re: Blik vooruit: economisch herstel.
Het nieuwe fraude-schandaal, waarmee Dexia vandaag weer de krant haalt, is kakelvers Belegger+. Deze bank zit kennelijk het frauderen in het bloed.
...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Zal nog lang duren, zonder regeringDaar gaat de zon weer schijnen, economisch herstel, slaat over naar NL.
-
Niets te verdienen zeker op de beurs vandaag de dag belegger+
nog slechts 2.000
Je moet er ook wel mee bezig blijven belegger+, i.p.v. hier op dit forum steeds maar weer te komen storen en je moeien met zaken die je niets aangaan...
Geplaatst op 07 Okt 2005 13:33 door Belegger+
Toen ik in het jaar 2001 voor 9.000 euros aandelen in een biotech firma kocht......wist ik niet, dat ze nu nog slechts 2.000 waard zouden zijn.
nog slechts 2.000
Je moet er ook wel mee bezig blijven belegger+, i.p.v. hier op dit forum steeds maar weer te komen storen en je moeien met zaken die je niets aangaan...
Wie is er eigenlijk dommer B+, iemand die wordt opgelicht, of iemand die zichzelf oplicht?
Tja belegger +/-,
Dit bericht, zoals vele er al aan vooraf gingen van je, hoort niet thuis op dit forum. Wij zijn doorgaans namelijk GEEN beleggers, maar zijn opgelicht met mooie praatjes door Dexia en consorten.
Wij stellen in het algemeen geen belang in die beurs van luchtballonnen, die daalt als bij president Bush een scheet dwars zit of plots weer even stijgt als Shell ( per ongeluk natuurlijk ! ) meer olie in voorraad heeft dan in werkelijkheid.
Volgens mij kom je bij de VEB of zo beter tot je "recht".
Dit bericht, zoals vele er al aan vooraf gingen van je, hoort niet thuis op dit forum. Wij zijn doorgaans namelijk GEEN beleggers, maar zijn opgelicht met mooie praatjes door Dexia en consorten.
Wij stellen in het algemeen geen belang in die beurs van luchtballonnen, die daalt als bij president Bush een scheet dwars zit of plots weer even stijgt als Shell ( per ongeluk natuurlijk ! ) meer olie in voorraad heeft dan in werkelijkheid.
Volgens mij kom je bij de VEB of zo beter tot je "recht".
-
Sinds vorige week is mijn dochter erachter gekomen dat haar man toen ze nog niet getrouwd waren zo's 4-5 jaar geleden er ook in is getuind bij Dexia. Ze moeten tot februari 2011 iedere maand 45 euro betalen wat neerkomt op bijna 3000 euro, dat is veel geld voor een jong gezinnetje. Ze hebben naar Dexia gebeld en die zeiden dat ze de helft konden afbetalen maar ze hadden het over 2900 euro dus dat is niet de helft. Als ze doorbetalen tot 2011, wat wel zal moeten waarschijnlijk, is er dan nog kans dat ze daar iets van terugkrijgen? Ik zou het fijn vinden als iemand ons ermee zou kunnen helpen of raad wil geven wat we het beste kunnen doen. Alvast bedankt.
Marjanneke,
orienteer u op www.platformaandelenlease.nl
en email uw vragen naar Piet Koremans.
Groet,
Elias.
orienteer u op www.platformaandelenlease.nl
en email uw vragen naar Piet Koremans.
Groet,
Elias.
Laatst gewijzigd door JH op 10 okt 2005 22:58, 3 keer totaal gewijzigd.