Tijdens een 2 maand vakantie in Nepal kreeg ik na een verbijf daar van 2 weken bericht dat mijn moeder in Nederland overleden was.
Omdat ik een retourticket had belde ik gelijk met Gulf Air en kon de volgende dag terug vliegen naar Amsterdam, in de veronderstelling dat mijn reisverzekering een nieuw ticket zou betalen , om na de begrafenis mijn vakantie te hervatten.
Maar niks hoor, FBTO liet mij weten dat ik in Nepal een nieuw ticket had moeten kopen !!!
Daar staat je hoofd toch niet na , je wil toch zo gauw mogelijk naar huis...vooral omdat je al een ticket hebt. In Nepal haal je zowiezo niet zo snel een ticket en je moet maar net zoveel geld bij je hebben etc.
Kortom weer een rake truc van FBTO om niet uit te hoeven betalen !
Je voelt je wel genomen op deze manier !
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] FBTO reisverzekering
Re: FBTO reisverzekering
Wat zeggen de polisvoorwaarden over dit geval?
Re: FBTO reisverzekering
Heb de hele polisvoorwaarde nagepluist maar daar staat niks in over "dat ik daar in Kathmandu een nieuw ticket moest kopen kopen "........... Vanuit Kathmandu had ik ze een mail gestuurd, in de voorwaarden staat dat alleen in noodsituaties ( bij overlijden daar ) je moet bellen.