LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN: ingesprektoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
IrisE
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 okt 2005 19:15

KPN: ingesprektoon

Ongelezen bericht door IrisE »

Wie kan mij helpen?

Als ik iemand bel die in gesprek is hoor ik via een computerstem dat deze persoon in gesprek is. Ik hoor dus niet de ingesprektoon.

Ik heb dit nagekeken via Telefoonrekening Online en dit geintje kost dus wel mooi 4 cent per keer.

Ik wil alleen de ingesprektoon horen, en niet deze computerstem waarvoor ik moet betalen.
Kan ik dit uitschakelen? Ik heb al gekeken op de site van de KPN, maar daar is geen informatie te vinden.

Iedereen alvast bedankt voor het antwoord!

Iris

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: KPN: ingesprektoon

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Een robotstem die zegt dat iemand in gesprek is? Hier heb ik nog nooit van gehoord, dus ik ben erg benieuwd.

IrisE
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 okt 2005 19:15

Re: KPN: ingesprektoon

Ongelezen bericht door IrisE »

Het is een stem die zegt:
Het telefoonnummer dat u hebt gekozen is in gesprek.
Draai of toets....

(5 voor in gesprek)

cisdy
Berichten: 24
Lid geworden op: 30 sep 2005 15:55

Re: KPN: ingesprektoon

Ongelezen bericht door cisdy »

Meen je dat nou?? dat je er ook nog voor moet betalen??
Ik heb die stem ook vaak aan de lijn namelijk.
Zelfs als de pizzaboer in gesprek is.
Vreemd dat ik daar voor moet betalen.

Of kan het zo zijn, dat als je Inderdaad die "toets 5 "doet , dat je dan pas hoeft te betalen???
Ook vreemd natuurlijk dat ze dat niet melden dan.....

Hier hoop ik snel wat duidelijk over te vinden.
Zodra ik iets weet laat ik het hier ook wel ff weten.

Groet

IrisE
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 okt 2005 19:15

Re: KPN: ingesprektoon

Ongelezen bericht door IrisE »

Cisdy, bedankt voor je reactie.
Je moet trouwens al vóór dat je een 5 toetst betalen!
En dat is iedere keer het starttarief van 4 cent.

Probeer het maar eens uit:
Zodra je iemand belt die in gesprek is noteer je datum, tijdstip, en het telefoonnummer. Na ongeveer 1 a 2 dagen zijn die gegevens verwerkt, en via telefoonrekening online (wel aanmelden) kun je dit controleren.
Op die manier ben ik er ook achter gekomen dat het niet gratis was.


Hieronder volgt het antwoord van KPN:

De melding die u te horen krijgt is een melding van de voicemail. Er wordt dan aangegeven dat het nummer ingesprek is en dat u doorgeschakeld zult worden naar de voicemail. Het nummer waar u naar toe belt heeft de voicemail aanstaan. En als de voicemail aan staat zal er geen ingesprekstoon aangegeven worden.


Advies voor iedereen:
Zet je voicemail uit!

sunas
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 okt 2005 19:33

Re: KPN: ingesprektoon

Ongelezen bericht door sunas »

Hoezo Wanadoo slecht, heb sinds anderhalve maand Wanadoo Family en Telefonie, in het begin wat kleine opstart probleempjes, helpdesk binnen een paar minuten kontakt, prima geholpen. sindsdien gaat alles perfect, ook nummermelding, nou en livebox een keer opnieuw opstarten kwestie van een paar minuten, steeds nwe software, als wanadoo binnenkort volledig overstapt op tel. ga ik mee, weg dure KPN.
:lol:

Merel123
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 sep 2005 17:19

Re: KPN: ingesprektoon

Ongelezen bericht door Merel123 »

Ook ik heb vernomen dat zodra je iemand belt en de telefoon overgaat je betaalt. Dus als je belt en de persoon is niet thuis en er wordt niet opgenomen kost dat je 4 cent. Weet iemand of dit echt waar is????

Gesloten