Afgelopen zaterdag heb ik een pre-paid pakket gekocht van Orange. Op de eerste plaats zat er geen 06-nummer bij dus wist ik mijn eigen telefoonnummer niet eens. O ja je krijgt er ook nog 15 euro beltegoed bij, je hebt een beginsaldo van 5 euro om de klantenservice te bellen om te activeren. Mijn 5 euro waren zo op en het gesprek was nog niet beeindigd! Met een ander mobiel krijg je geen Orange meer aan de lijn.
Nou heb ik een beltegoed gekocht van 20 euro en maandagmorgen teruggebeld voor mijn overige 10 euro beltegoed. Als ik mijn beltegoed wilde hebben (ja graag) moest ik wel mijn gegevens doorgeven (waarom moet dit altijd?). Nou al met al heb ik nog 5 euro 88 over van de 15 die vermeld staan. Nou Orange bedankt hoor!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Orange klantensevice
Re: Orange klantensevice
als het goed is behoor je niets te betalen voor het aktieveren vn de simkaart,je belt 1244, en je krijgt gelijk een medewerker aan de lijn,bel je een ander nummer,tja dan is het jouw fout en niet van hun
het activeren is in principe gratis, behalve als je eerst belt voor je nummer en later nog een keer voor die 15 euro. Het gaat in deze volgorde:
Na aanschaf bel je 1200
Hier krijg je eerst je nummer
Vervolgens wordt je doorverbonden met de klantenservice waar ze je gegevens noteren en de 15 euro is geactiveerd.
Als je het op deze manier hebt gedaan moet je gewoon contact opnemen met de klantenservice want dan hebben hun een fout gemaakt.
Heb je het op een andere wijze gedaan helaas maar dan is het je eigen schuld en kun je orange niks verwijten.
Na aanschaf bel je 1200
Hier krijg je eerst je nummer
Vervolgens wordt je doorverbonden met de klantenservice waar ze je gegevens noteren en de 15 euro is geactiveerd.
Als je het op deze manier hebt gedaan moet je gewoon contact opnemen met de klantenservice want dan hebben hun een fout gemaakt.
Heb je het op een andere wijze gedaan helaas maar dan is het je eigen schuld en kun je orange niks verwijten.
Ja dat klopt allemaal maar voordat je je nummer hebt en je gegevens hebt doorgegeven ben je dus je beltegoed al bijna kwijt. We hebben ook een abonnement bij T-Mobile en als daar de klantenservice belt is het een gratis nummer!
-
Als ik mijn beltegoed wilde hebben (ja graag) moest ik wel mijn gegevens doorgeven (waarom moet dit altijd?).
Vroeger kreeg je je 'gratis' prepaid tegoed gewoon helemaal bij aanschaf.
Daarna stond in de dag- en weekbladen soms een advertentie dat je 10 gulden gratis kon krijgen als je je gegevens opstuurde.
Tegenwoordig is het opgesplitst, en moet je meteen je gegevens doorgeven. Dit omdat in principe prepaid bellen anoniem is, maar de operators toch graag willen weten hoeveel klanten ze hebben enzo.