Hallo, als ik op de site van KPN kijk, zie ik dat zij ook een nachttarief en een weekendtarief hebben...die heb ik nooit terug gevonden op mijn rekeningen
Ik dus mailen naar hen..ik heb een BELplus abbo en wilde weten of ik daar niet voor in aanmerking kwam...daar kreeg ik dus geen antwoord op...
Ik kreeg dit mailtje terug:
Wij hebben begrip voor uw situatie.
Als u ervan overtuigd bent dat gesprekken ten onrechte bij u gefactureerd zijn dan kunt een bezwaar indienen. Dit kunt u opsturen ter attentie van de afdeling Klantenreacties naar het adres dat linksboven op uw telefoonrekening staat. Stuur hierbij een kopie van de gesprekskosten mee waarop aangegeven staat welke gesprekken het betreft.
U kunt een specificatie aanvragen van de laatste twee facturen die u heeft ontvangen. Van eerdere facturen zijn er geen gespreksgegevens meer beschikbaar. U kunt een specificatie van de laatste twee facturen opvragen door vanaf uw eigen aansluiting te bellen naar het gratis nummer van de ZelfServiceLijn 0800-0429. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Da's lekker dus...ik krijg het vermoeden dat ik wel recht heb, maar het nooit gekregen heb !!!
Natuurlijk ga ik de specificaties opvragen van de laatste nota's, maar of ik daar ook de tijden bij krijg van hoe laat tot hoelaat ik gebeld heb...ik vraag het mij af...
Zijn er hier mensen die ook deze ervaring hebben met KPN ?
Kijk Uw factuur eens na...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Weekend- en nachttarief bij KPN ?
Re: Weekend- en nachttarief bij KPN ?
je belminuten in je belplus zijn in het weekend en sávonds geldig
Re: Weekend- en nachttarief bij KPN ?
idd lahan!! en die specificatie kun je op de site van kpn zien!! moet je je eigen wel eerst ff voor aanmelden op je EIGEN computer!! zie dan "mijn kpn"!!! gr. RSt