Ik ben erg ontevreden over de garantie afhandeling van debitel.
Ten eerste kreeg ik een maand of 3 geleden een rekening die naar mijn mening te hoog was, dus ik vroeg een verbruikers specificatie op
dat koste me 17,50 belachelijk dus,na inzage van de rekening klopte het naar mijn verbaasing toch redelijk alleen stonden er +/- 50x dat ik een gratis info nr dat ik schijnbaar gebeld had, wat ik nooit gebeld heb!daar zaten dan wel geen kosten aan alleen de rekening klopt in mijn ogen dan niet ik heb het er ook maar bij laten zitten omdat er toch geen kosten aan verbonden zaten.
Ten tweede, december 2004 heb ik een abonnement afgesloten 2jarig en het toestel gratis na 2 maanden kreeg deze wat gebreken de verlichting bleef continue branden, matig bereik(ondanks vodafone)
toetsen die bleven hangen etc. toestel is opgestuurd voor garantie.Mijn vriendin heeft het toestel na 3 weken opgehaald in der veronderstelling dat het goed was nu, zelf kon ik het niet ophalen ivm mijn vakantie.Het bleek dat er niets aangedaan was. alles was nog het zelfde een maand of 2 zijn er verstreken toen ik hem voor de 2de keer inleverde.zelfde klachten lijst maar nu deed de lader het ook niet meer.na 3 weken heb ik hem weer opgehaald en ik controleerde hem zelf in de winkel en het was nog steeds het zelfde het frontje was wel vervangen want er zat weer een nieuw folie op het beeldscherm.Ik was best wel over de rooie.
meneer de verkoper had belooft dat alles keurig in orde zou komen en weer was het niet het geval.Hij kon er niets aan doen dat is de afhandeling van nokia zei hij.Wat hij wel kan doen is de telefoon weer opsturen wat dus weer drie weken duurt.maar aangezien ik de telefoon gewoon nodig heb lijkt het me geen optie(leen tostel krijg ik niet omdat ik er geen verzekering op heb zitten)
Heeft iemand ooit zo iets dergelijks meegemaakt op heeft iemand tips?
persoonlijk ben ik niet meer te vatten over debitel omdat de service gewoon heel slecht is, zou ik bv het contract kunnen verbreken>?
groeten dirk
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] garantie debitel hulp gezocht.
Re: garantie debitel hulp gezocht.
Misschien wordt je hier wat wijzer uit. Algemene voorwaarden van Debitel.
Hierin staat ook vermeld duur en einde van de overeenkomst..
http://www.debitel.nl/_uploads/document ... 202005.pdf
Hierin staat ook vermeld duur en einde van de overeenkomst..
http://www.debitel.nl/_uploads/document ... 202005.pdf
Re: garantie debitel hulp gezocht.
Je kunt de specificatie van een factuur ook gratis krijgen, via de debitel website. FF aanmelden, inloggen en bekijken. Is wellicht een tip voor de volgende keer.
Re: garantie debitel hulp gezocht.
Op de site staat geen echte specifcatie...
Totaal bedrag wat buiten de bundel valt en hoeveel minuten je nog te verbellen hebt.
Meestal paar dagen oud dus niet echt up to date.
Totaal bedrag wat buiten de bundel valt en hoeveel minuten je nog te verbellen hebt.
Meestal paar dagen oud dus niet echt up to date.
Re: garantie debitel hulp gezocht.
En de factuurdetails dan?
Re: garantie debitel hulp gezocht.
Dit probleem ligt niet aan de medewerkers van de winkel maar daadwerkelijk aan het reparatiecentrum van Nokia . Onder garantie wordt het toestel terug gestuurd naar de fabriek,waarbij hij getest wordt en gerepareerd. Helaas gebeurd dit niet altijd zorgvuldig. Denk je niet ook dat de winkelmedewerker zich eigen de ogen uit de kop schaamt als hij zeggen moet dat het toestel dan weer drie weken weg is? Dat doetie niet om u te pesten maar simpel om het feit dat het niet in zijn macht ligt om iets anders te doen.Geloof me hij wordt daar ook niet vrolijk van want hij krijgt wel te maken met u als boze klant terwijl hij gewoon niks kan en mag.De fabrikant moet er voor zorgen dat hij een deugdelijk produkt levert. Ja een telecomaanbieder moet voor de service zorgen ,alleen heeft die te maken met derde partijen die nooit wat met de consument te maken zal krijgen die dus niet in de benarde positie van de medewerker verkeren dus er soms laxer mee omgaan.
Een specificatie van 17,50???? dat lijkt me wel erg veel. Ik vind 12,50 euro al veel voor een eenmalige specificatie.Lijkt me een beetje een overdreven bedrag en als die daadwerkelijk berekend is zou ik zeker naar de winkel gaan of de klantenservice bellen.
P.S Voordat je met problemen met een nokia terug gaat naar de winkel wara je hem gekocht hebt, loop even binnen bij een nokiaservicepoint. Als het problemen zijn die veroorzaakt worden door de software kunnen de mensen van het servicepoint het toestel meteen een update geven. dat scheelt je minimaal 3 weken wachten en het valt onder de garantie.
Een specificatie van 17,50???? dat lijkt me wel erg veel. Ik vind 12,50 euro al veel voor een eenmalige specificatie.Lijkt me een beetje een overdreven bedrag en als die daadwerkelijk berekend is zou ik zeker naar de winkel gaan of de klantenservice bellen.
P.S Voordat je met problemen met een nokia terug gaat naar de winkel wara je hem gekocht hebt, loop even binnen bij een nokiaservicepoint. Als het problemen zijn die veroorzaakt worden door de software kunnen de mensen van het servicepoint het toestel meteen een update geven. dat scheelt je minimaal 3 weken wachten en het valt onder de garantie.