LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] helpdesktegenwerkers!
-
helpdesktegenwerkers!
Ik heb nog niet eerder zo'n stel ongelooflijk slecht geïnformeerde mensen bij elkaar gezien als bij de verschillende onderdelen van de helpdesk van Wanadoo. Wat volgens de een kan is bij de ander absoluut onmogelijk. Mijn "oorlog"begon in april met een rampzalige verhuizing wat internet aan gaat en is nu geresulteerd in een tweede zo mogelijk nog ergere verhuizing. Inmiddels heb ik 3 keer een family abonnement aangevraagd en zit nu opgescheept met een Go aansluiting waar ik niet om gevraagd heb. Nu kreeg ik een laatste brief met de mededeling dat ik vanwege het go abonnement geen family kon krijgen, daags erna een live box en een week daarna heb ik alsnog mijn family verbinding. Zal mij benieuwen wie het Kpn gedeelte van dat Go gaat betalen, maar dat ben ik NIET!
Re: helpdesktegenwerkers!
Met Wanadoo heb ik het niet meegemaakt, de slechte service van de medewerkers, bij XS4all wel. Had ik ze een keurig mailtje gestuurd over mijn internetverbinding, kreeg ik pas meer dan een week later antwoord. Dat het probleem bij KPN zou liggen. Niet dus. Ik weer een mailtje teruggestuurd, nog steeds geen antwoord! Ondertussen dus nog steeds geen oplossing..
pak de telefoon eens Sabine, XS4ALL kan je in tegenstelling tot de meeste providers tegen normale telefoonkosten bereiken.... Misschien moet je je afvragen of jij in je mailtje je vragen wel juist kan verwoorden????
moet je bij xs4all dan betalen hoffie tjonge tjonge maar dat terzijde ruim een week wachten op een antwoord is niet best he.
ach ja xs4all
ach ja xs4all
Ik heb geen idee mve, want ik heb de Helpdesk van XS4ALL nog nooit nodig gehad......
En ach, jij hebt het er over dat een week wachten op een antwoord lang is, terwijl het door jou zo geprezen UPC nog nooit verder is gekomen dan het standaard mailtje, wij hebben uw mailtje ontvangen.... op antwoorden zit ik nu nog steeds te wachten
Maar ach, ik was vroeger ook positief over UPC, wacht maar tot de ellende bij jou begint, dan kom je er nog wel achter, tegen wat voor een muur je dan aanloopt......
En ach, jij hebt het er over dat een week wachten op een antwoord lang is, terwijl het door jou zo geprezen UPC nog nooit verder is gekomen dan het standaard mailtje, wij hebben uw mailtje ontvangen.... op antwoorden zit ik nu nog steeds te wachten
Maar ach, ik was vroeger ook positief over UPC, wacht maar tot de ellende bij jou begint, dan kom je er nog wel achter, tegen wat voor een muur je dan aanloopt......
ten eerste ik weet niet hoe je het in je botte hersens haalt dat ik upc gebruik, en dat jij de helpdesk niet nodig heb wilt nog niet zeggen dat een ander het niet nodig heeft.
En dan ook nog betalen (lokaal tarief) bij de helpdesk
En dan ook nog betalen (lokaal tarief) bij de helpdesk
Fijn joh zit je bij @home, ook prima , maar je kan me vast wel vertellen welke providers nog meer geen 0900 nrummer hebben.....
Ben je snel klaar met zoeken
Ben je snel klaar met zoeken
@home geen 0900 nummer hahahahaha hoffie hoffie toch
Met dringende problemen kun je natuurlijk ook bellen met de Klantenservice op 0900 – 8112 (0,10 per minuut). @Home abonnees in Maastricht bellen 0900 – 444 00 79 (0,10 cent per minuut).
zal aan mij liggen maar @home heeft wel degelijk en 0900 nummer
zal aan mij liggen maar @home heeft wel degelijk en 0900 nummer
fijn joh zit je bij @home ook prima, maar je kan me vast wel vertellen welke providers nog meer geen 0900 nummer hebben.
(vertellen welke providers nog meer GEEN 0900 NUMMER HEBBEN)
Inderdaad hoffie je weet zelf niet wat je zegt (schrijft)
Sorry dat ik het te moeilijk voor je maakte, vergat ff dat je over deze zin moest nadenken, en tja......maar je kan me vast wel vertellen welke providers nog meer geen 0900 nrummer hebben.....
Maar zal hem voor je uitleggen, welke provider buiten XS4ALL
ja tuurlijk weet ik dat want ik maak er zelf gebruik van (gratis helpdesk)
maar dan klopt nog steeds je post van 16.41 uur niet of moet ik op jou niveau denken
maar dan klopt nog steeds je post van 16.41 uur niet of moet ik op jou niveau denken
en over de zinnen van jou hoeft toch niemand na te denken
ach jij hebt nog nooit op iemand serieus gereageerd, dus doe maar niet, krijg je koppijn van, nadenken boven je niveau
hoezo nog nooit ergens normaal op gereageerd dan zal dat alleen op jou zijn maar dat zijn er volgens mij meer die dat doen he hoe zou dat nou komen.
koppijn van nadenken boven je niveau (geen idee) leg eens uit.
Maar om even terug te komen waar het om gaat sabine heeft langer dan een week op antwoord moeten wachten vind je dat normaal.
En ben je er al uit welke provider ik gebruik met een gratis helpdesk
en waar je geen week hoeft te wachten op antwoord zoals bij xs4all.
koppijn van nadenken boven je niveau (geen idee) leg eens uit.
Maar om even terug te komen waar het om gaat sabine heeft langer dan een week op antwoord moeten wachten vind je dat normaal.
En ben je er al uit welke provider ik gebruik met een gratis helpdesk
en waar je geen week hoeft te wachten op antwoord zoals bij xs4all.
-
Je kan beter een goede provider en een goede verbinding kiezen, hoef je nooit die "dure" helpdesk te bellen....
en voor de rest RTFM........
en voor de rest RTFM........
Dat bedoel ik
Volgens mij weet ze het zelf beter dan de helpdesk, dus...........Dat het probleem bij KPN zou liggen. Niet dus.
Waarom zou het niet aan de KPN kunnen liggen????? zegt ze niet.....
Waarom zou het wel aan de kpn liggen
daar kunnen we alleen uitkomen als zij haar probleem omschrijft, en niet alleen roept dat modem af en toe offline gaat