Beste Allemaal,
We nemen het de stichting Varkens in Nood toch niet kwalijk dat zij zich wat minder inzetten voor het koraalrif. We nemen het de stichting AAP toch niet kwalijk dat zij direct niet op de bres staan voor de blauwe vinvis.
Het Wereld Natuur Fonds is NATUURLIJK tegen de jacht op zeehonden. Echter...
Zoals Varkens in Nood zich focust op Varkens en de stichting AAP op apen, focust het WNF zich op het behoud van de Wereld Natuur. En in die Wereld Natuur zijn helaas vele crises. Waar het figuurlijk het hardste brand, waar de grootste paniek is, daar gaat het geld naar toe.
Ik heb een goed idee...
Hoe meer mensen lid worden van het WNF hoe meer dieren er geholpen kunnen worden. Wordt dus allemaal lid van het WNF.
(Wat een belachelijke brief trouwens, mevrouw / mijnheer natuurbescherming Venezuela, u zou beter moeten weten, schandalig)
JB
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Brief van WNF over de zeehondenjacht
-
Re: Brief van WNF over de zeehondenjacht
O ow ow wat zijn weer naief, in een ander topic heb ik al wat toegelicht hierover en kan zien dat sommig mensen echt laag zijn.
Ik ben ook tegen de zeehondenjacht, maar dat wil niet zeggen dat ik het WNF meteen afschrijf.
Ik ben ook tegen de zeehondenjacht, maar dat wil niet zeggen dat ik het WNF meteen afschrijf.
Volgens de dikke van Dale:
moor·den (onov.ww.)
1 met opzet iem. om het leven brengen => afslachten
Iemand betekent: een mens, geen dier
jacht2 (de ~, ~en)
1 het jagen op dieren => weidspel, weispel
Het wordt tijd dat enige forumbezoekers het verschil gaan onderscheiden
tussen moord en jacht.
moor·den (onov.ww.)
1 met opzet iem. om het leven brengen => afslachten
Iemand betekent: een mens, geen dier
jacht2 (de ~, ~en)
1 het jagen op dieren => weidspel, weispel
Het wordt tijd dat enige forumbezoekers het verschil gaan onderscheiden
tussen moord en jacht.
Volgens mij wordt de van Dale wel eens aangepast, dit zou een goede zijn.