De waarheidsgehalte van IK BEN JAN kan ik niet checken , gaarne de plaatsnaam van de rechtbank, dan kan ik de stukken opvragen.

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Volgens mij is UPC deze rechtszaken met veel bombarie aangegaan, nu de uitspraken er zijn hoor je UPC ineens niet meer, en nu kom jij aan met het ecxuus dat je Jan niet kent??????Har
Geplaatst op 16 Sep 2005 19:56 door Har
--------------------------------------------------------------------------------
Welk bedrijf heeft niet te maken met wanbetalers, daarover gaan de rechtzaken,
De waarheidsgehalte van IK BEN JAN kan ik niet checken , gaarne de plaatsnaam van de rechtbank, dan kan ik de stukken opvragen.
Eerst dit soort meldingen doen, en nu ineens de wijze gast uithangen?????Har
Geplaatst op 29 Jul 2005 10:25 door Har
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb de rol op de rechtbank ingezien , onder welek naam sta jij vermeld?
UPC kom ik niet tegen.
Hoop dat je niet al te dicht bij mij in de buurt zitGroetjes and no hard feelings vanuit een zonnig Brabant
en ik maar hopen dat eerste nu zou komenHar
Geplaatst op: 18 Sep 2005 15:20 Onderwerp:
Bedankt voor de mooie stichtelijke woorden.
Een relevante reactie zullen we maar overslaan
Even voor de goede orde; ik ben dus niet één van die duizenden geweest in de grote hausse van zaken die UPC in februari begon in het zuiden van het land.Volgens mij is UPC deze rechtszaken met veel bombarie aangegaan, nu de uitspraken er zijn hoor je UPC ineens niet meer, en nu kom jij aan met het ecxuus dat je Jan niet kent??????
Ongelofelijk. Ik dacht dat ik een zaak gehad had met mijn in rekening gebrachte modempje. Ik begrijp nu de strategie van UPC in het geval ze ongelijk hebben. Als de gedaagde niets tegen te vorderen heeft en ze de gerechtelijke kosten toch al kwijt zijn, dan gaan ze op goed geluk verder en laten ze een stage-kneus die spelfouten maakt kijken of er nog wat van te bakken valt. Als de gedaagde wel met een vordering komt proberen ze er onderuit te komen en de zaak te royeren om te proberen de schade alleen tot de gerechtelijke kosten beperkt te houden.UPC heeft ...