LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beveiliging voor woonhuis en telebewaking 5 jaar gratis!!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
anco willems

beveiliging voor woonhuis en telebewaking 5 jaar gratis!!

Ongelezen bericht door anco willems »

beste redactie,

afgelopen week werd ik telefonisch benaderd door Sakuras, een beveiligingsbedrijf die voornamelijk zaken doet met bedrijven maar nu namsbekendheid zoekt bij particulieren.

de fantastische aanbieding die ons werd gedaan is dat wij maar liefst 5 jaar lang gratis bewaking van ze kunnen krijgen!!
harstikke mooi natuurlijk dus even een van hun mensen langs laten komen voor de uitleg.

Gisteravond is er een mevrouwtje langsgeweest en ja hoor de aktie houd alleen in dat de telebewaking (klein onderdeel van pakket) 5 jaar gratis word aangeboden .....
dus het overige bedrag een slordige € 2500,- moesten we uiteraard zelf betalen.

was voor de mevrouw in kwestie zonde van haar tijd natuurlijk en we hebben nog een paar wijze lessen meegegeven als :
jullie mensen aan de telefoon zijn misleidend bezig omdat ze niks melden over een klein deel wat je gratis krijgt en een groot deel wat je moet betalen!!!

kan er nog wel een uur over doorgaan maar ik ben voornamelijk benieuwd hoeveel mensen zich dit laten aansmeren!!

vriendelijke groeten

Anco Willems

kleine toevoeging

we hebben een schitterende handgeschreven offerte meegekregen
om te huilen gewoon!

gegevens van het bedrijf:

Sakuras home safety solutions
telefoonnummer 0365482190

grote markt 19
1315 JA, Almere

Gast

Re: beveiliging voor woonhuis en telebewaking 5 jaar gratis!!

Ongelezen bericht door Gast »

Had je kunnen weten natuurlijk want in Nederland
is niks gratis.

hoi_jolanda

Ongelezen bericht door hoi_jolanda »

Sakuras belt mensen op dat ze een gratis promotiestunt hebben voor een paar mensen van alleen onze straat. 5 jaar gratis beveiliging! Er zitten wel voorwaarden aan vast, maar die bespreken ze wel meet je met de rest van het verhaal. Ja, het is te mooi om waar te zijn. Men vraagt ook sneaky voor de neus weg of er wel eens bij je ingebroken is en gaat dan door op je ervaringen.

Ik heb toen ik hun bevestigingsbrief kreeg argwaan gekregen omdat het logo wel erg op dat van securitas lijkt. Aan de telefoon dacht ik aan de intonatie ook zoiets "se/sa/curitas" te horen. Erg misleidend.

We hebben ze toen op Radar en Google internet en usergroups opgezocht, en toen kwamen we meer berichten over ze tegen.

We hadden geen tijd meer om de afspraak af te zeggen en hadden zoiets van: eigenlijk willen we ook boodschappen doen, laat maar zitten: zij gaan ons proberen van een "gratis promotiestunt" alsnog een "betaald contract" te krijgen, dat is oneerlijk, laat hun maar fijn aan de dichte deur komen. Heee en misschien geven ze het door aan het callcenter van ze, hopelijk en komt dat in de klantendatabases van de callcenters!! (tip)

lisa21

Ongelezen bericht door lisa21 »

Kijk ook nog even onder de zoekterm Sakuras zelf.... Daar hebben inmiddels nog meer mesnen hun mening gegeven.

MLF

Ongelezen bericht door MLF »

logo wel erg op dat van securitas lijkt
dit is sakuras:
http://www.sakuras.nl/

en dit securitas:
http://www.students.oamk.fi/~k1vatu00/T ... asLogo.gif

ruud5

Ongelezen bericht door ruud5 »

Waarom denk je zelf dat het logo van Sakuras op het logo van Securitas lijkt??
Zou het zakelijk misschien interessant kunnen zijn?? :shock:
Maar ja het bevestigd voor mij heel erg de fantasieloze houding van Sakuras. De andere forums gelezen hoe Sakuras werkt en het enige wat ik constateerd is de kopiermentaliteit van Sakuras. Ideeën van andere bedrijven kopieren en dan ook nog eens de logo's bewerken.
Blijkbaar bestaat Sakuras uit dure zakelui die met weinig werk veel geld willen verdienen.
Ik kan me alleen maar voegen bij andere waarschuwingen.
KIJK UIT!

Gesloten