LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vakantiekaart
Re: Vakantiekaart
Ben er inmiddels achter wat de nasleep is.
Na wat boze mailtjes werd ik gebeld door vakantiekaart.
Heb via de telefoon ook gezegd dat ik had opgezegd, ze hadden alleen binnen hun vastgestelde opzegtermijn niets gekregen.
Even later werd duidelijk dat ze helemaal niets hadden ontvangen, dus was het hun woord tegen de mijne.
Heb het geld via de bank terug laten halen en gelijk alles geblokkeerd.
Nu hebben ze gisteren via een mailtje laten weten dat alles toch wordt teruggedraaid en dat ik geen lidmaatschap meer heb.
En dat was wat ik wou, mijn geld terug en van dat lidmaatschap af.
Heb gemerkt dat je je niet moet laten afschepen, maar gewoon even moet doorgaan met je gelijk halen.
Eens maar nooit weer en wie er nu nog belt voor een of ander abonnement of verzekering komt bedrogen uit.
Binnen 5 sec is dat gesprek over, ik ben klaar met al die gasten.
Voor iedereen die nog bezig is met het opzeggen van zijn lidmaatschap, vecht door want je kunt heel ver komen.
Succes ermee, Ingie
Na wat boze mailtjes werd ik gebeld door vakantiekaart.
Heb via de telefoon ook gezegd dat ik had opgezegd, ze hadden alleen binnen hun vastgestelde opzegtermijn niets gekregen.
Even later werd duidelijk dat ze helemaal niets hadden ontvangen, dus was het hun woord tegen de mijne.
Heb het geld via de bank terug laten halen en gelijk alles geblokkeerd.
Nu hebben ze gisteren via een mailtje laten weten dat alles toch wordt teruggedraaid en dat ik geen lidmaatschap meer heb.
En dat was wat ik wou, mijn geld terug en van dat lidmaatschap af.
Heb gemerkt dat je je niet moet laten afschepen, maar gewoon even moet doorgaan met je gelijk halen.
Eens maar nooit weer en wie er nu nog belt voor een of ander abonnement of verzekering komt bedrogen uit.
Binnen 5 sec is dat gesprek over, ik ben klaar met al die gasten.
Voor iedereen die nog bezig is met het opzeggen van zijn lidmaatschap, vecht door want je kunt heel ver komen.
Succes ermee, Ingie
Re: Vakantiekaart
De aanbieding die ik heb gekregen is de vakantiekaart gratis. Ik betaalde slechts 2,95 euro verzend kosten. Hierdoor kon ik de vakantie kaart een maand lang proberen en mocht hij niet bevallen dan kon ik hem opzeggen.
Na een maand werd ik automatisch lid. Om lid te worden moest ik wel zoals ook in het telefoongesprek werd verteld vier waarde bonnen kopen ter waarde van 12,50. Die waarde bonnen kostte mij 50 euro totaal maar die dienen als kortingsbon bij het boeken van een vakantie dus die kosten verdien ik weer terug. Als ik deze waarde bonnen niet wil gebruiken kan ik andere personen gratis lid maken van de vakantie kaart door ze zo'n bon te geven.
Het voordeel van de vakantiekaart is 5 procent korting op alle georganiseerde reizen die je boekt. Ik ben deze zomer op vakantie geweest met 3 vrienden en totaal waren wij ongeveer 2.000 euro kwijt. Met de vakantiekaart kregen wij 5% korting (100 Euro) plus nog eens de waarde bon van 12.50.
IK HEB DIE KAART ER DUS AL DIK UIT. iK BEN PAS 23 EN KAN MIJN HELE LEVEN 5 % KORTING KRIJGEN OP ALLE REIZEN DIE IK BOEK.
Een van de waardebonnen heb ik kado gedaan aan mijn zus die een reis gaat boeken naar mexico. Wordt weer een dik voordeel.
Het simpele is dat ik een lastminute reis bij D-reizen uitzocht naar www.vakantiekaart.nl ging, daar d-reizen opzocht en de reis die ik wilde en vervolgens 5 % korting kreeg.
Die korting kunnen ze makkelijk geven doordat ze geen reisgidsen aan iedereen meegeven, geen kantoor hebben met dure medewerker en geen dure reclames op tv.
Ik snap mensen niet die hier hun voordeel niet uit weten te halen. Of je moet nooit een georganiseerde reis boeken.
Anders heb je de kosten er zo uit en is het alleen maar profiteren.
Vriendelijke groet
Dirk
Ps binnenkort naar centerparks met de familie wat altijd prijzig is en dan toch ff die 5% korting pakken. Heh wat rot weer die 50 euro terug verdiend.
Na een maand werd ik automatisch lid. Om lid te worden moest ik wel zoals ook in het telefoongesprek werd verteld vier waarde bonnen kopen ter waarde van 12,50. Die waarde bonnen kostte mij 50 euro totaal maar die dienen als kortingsbon bij het boeken van een vakantie dus die kosten verdien ik weer terug. Als ik deze waarde bonnen niet wil gebruiken kan ik andere personen gratis lid maken van de vakantie kaart door ze zo'n bon te geven.
Het voordeel van de vakantiekaart is 5 procent korting op alle georganiseerde reizen die je boekt. Ik ben deze zomer op vakantie geweest met 3 vrienden en totaal waren wij ongeveer 2.000 euro kwijt. Met de vakantiekaart kregen wij 5% korting (100 Euro) plus nog eens de waarde bon van 12.50.
IK HEB DIE KAART ER DUS AL DIK UIT. iK BEN PAS 23 EN KAN MIJN HELE LEVEN 5 % KORTING KRIJGEN OP ALLE REIZEN DIE IK BOEK.
Een van de waardebonnen heb ik kado gedaan aan mijn zus die een reis gaat boeken naar mexico. Wordt weer een dik voordeel.
Het simpele is dat ik een lastminute reis bij D-reizen uitzocht naar www.vakantiekaart.nl ging, daar d-reizen opzocht en de reis die ik wilde en vervolgens 5 % korting kreeg.
Die korting kunnen ze makkelijk geven doordat ze geen reisgidsen aan iedereen meegeven, geen kantoor hebben met dure medewerker en geen dure reclames op tv.
Ik snap mensen niet die hier hun voordeel niet uit weten te halen. Of je moet nooit een georganiseerde reis boeken.
Anders heb je de kosten er zo uit en is het alleen maar profiteren.
Vriendelijke groet
Dirk
Ps binnenkort naar centerparks met de familie wat altijd prijzig is en dan toch ff die 5% korting pakken. Heh wat rot weer die 50 euro terug verdiend.
Re: Vakantiekaart
ANVR/SGR Zekerheidsgarantie
De reisorganisaties waar Vakantiekaart mee samenwerkt zijn aangesloten bij het Algemeen Nederlands Verbond van Reisondernemingen en de Stichting Garantiefonds Reisgelden. U bent dus maximaal verzekerd van deskundigheid en loopt geen financiele risico’s.
Je boekt dus gewoon bij een reisorganisatie alleen via vakantiekaart en pakt een heerlijke 5% korting.
De reisorganisaties waar Vakantiekaart mee samenwerkt zijn aangesloten bij het Algemeen Nederlands Verbond van Reisondernemingen en de Stichting Garantiefonds Reisgelden. U bent dus maximaal verzekerd van deskundigheid en loopt geen financiele risico’s.
Je boekt dus gewoon bij een reisorganisatie alleen via vakantiekaart en pakt een heerlijke 5% korting.
Re: Vakantiekaart
die 5% verdien je zelf gemakkelijk terug door je eigen vakantie te regelen via internet en/of reisburo,s.
Vakantiekaart is geen liefdadigheidsinstelling, ik val liever terug op een reisburo dan de een tussenkanaal als Vakantiekaart.
Vakantiekaart is geen liefdadigheidsinstelling, ik val liever terug op een reisburo dan de een tussenkanaal als Vakantiekaart.
Re: Vakantiekaart
Helemaal mee eens Har Als ik zo'n vakantiekaart wil, voor die 5% korting, bel ik ze zelf wel even. Maar IK hoef die kaart niet, omdat ik die 5% ook zonder die kaart wel kan krijgen.
Ik vind het net als met die telecom en energie maatschappijen, je kunt altijd goedkoper zus en zo. Nu, als ik dat wil, bel IK wel even. Zij hoeven mij niet te bellen.
[/b]
Ik vind het net als met die telecom en energie maatschappijen, je kunt altijd goedkoper zus en zo. Nu, als ik dat wil, bel IK wel even. Zij hoeven mij niet te bellen.
[/b]
Re: Vakantiekaart
Wij zijn dus vanochtend ook gebeld, en eigenlijk wil ik er ook van af. Heeft iemand al geprobeerd dit te regelen door een aangetekende brief te verzenden als opzegging? Dan heb je in elk geval bewijs van ontvangst.
Erik
Erik
Re: Vakantiekaart
Als jij een reis ziet op internet met korting kan je die zelfde reis boeken via vakantiekaart bij dezelfde organisatie alleen dan met nog eens 5% extra korting.
Hoe denk jij dat die mensen die bij een reisburo betaald worden?? en de huur van het pand waar ze zitten??
Van alles wat jij teveel betaald voor je vakantie!!
Hoe denk jij dat die mensen die bij een reisburo betaald worden?? en de huur van het pand waar ze zitten??
Van alles wat jij teveel betaald voor je vakantie!!
Re: Vakantiekaart
Boek jij toch fijn via Vakantiekaart, zolang die club nog bestaat.
Vakantiekaart is een bio vakantie oord vereniging ???.
Ik zal de spelregels van Vakantiekaart juridisch laten checken bij de ANVRI.
Veel vakantie plezier , geboekt bij wie dan ook.
Vakantiekaart is een bio vakantie oord vereniging ???.
Ik zal de spelregels van Vakantiekaart juridisch laten checken bij de ANVRI.
Veel vakantie plezier , geboekt bij wie dan ook.
Re: Vakantiekaart
Erik,
Het beste is om via een fax op te zeggen.
Lees alle berichten er nog eens goed op na op dit forum.
En doe het alsjeblieft binnen de door hen gestelde termijn, voor wat die termijn juridisch waard is.
Groet Ingie
Het beste is om via een fax op te zeggen.
Lees alle berichten er nog eens goed op na op dit forum.
En doe het alsjeblieft binnen de door hen gestelde termijn, voor wat die termijn juridisch waard is.
Groet Ingie
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 18 okt 2005 15:22
Re: Vakantiekaart
Ook ik ben vandaag benaderd als 'winnaar', voor 2,95 en 49,95 en rest van me leven gratis. Opzich klinkt het goed maar overal op de site word je duidelijk gemaakt dat je alleen de korting krijgt als je via vakantiekaart.nl boekt. Wat nou als in september iedereen die 49,95 heeft betaald en degene achter vakantiekaart.nl besluit om te stoppen. dan krijgen wij toch nergens meer korting.
Re: Vakantiekaart
Iedereen moet het voor zichzelf weten, maar ik heb hem geannuleerd, binnen 7 dagen.
Voor degenen die dat ook van plan zijn: PER FAX!!!! Da's de snelste manier, zet in de fax dat je annuleert en dat je graag bevestiging wilt (per e-mail of zo), komt het goed.
Erik
Voor degenen die dat ook van plan zijn: PER FAX!!!! Da's de snelste manier, zet in de fax dat je annuleert en dat je graag bevestiging wilt (per e-mail of zo), komt het goed.
Erik
Re: Vakantiekaart
Nou ik ben net ook gebeld dat ik de gelukkige winnaar was van deze "vakantiekaart". Terwijl ik die vrouw (erg opdringerig) haar verhaal liet doen heb ik snel naar de Radar site gesurft om te zoeken hierop en zag meteen al slechte reacties. Heb ook gezegd tegen haar dat ik het niet snap dat zij zo positief erover kan zijn terwijl er zoveel negatieve dingen op internet staan maar volgens haar "er zijn al meer dan 50000 mensen lid dus als wij zo slecht zouden zijn zaten wij hier nu niet" dus ik zeg "dat kunnen ook 50000 gedupeerden zijn!"
Daarnaast ik heb zelf in een callcentre gewerkt (niet bij deze kaart) maar ik weet dat de mensen die dit verkopen ook 100% ervan overtuigd worden dat het produkt wat ze verkopen ook daadwerkelijk goed is. Toen ik er werkte en toen ik me erin begon te verdiepen en zag dat het zo vreselijk slecht was heb ik mijn baan ook opgezegd omdat ik het emotioneel niet aan kon om mensen te belazeren. Dus aan de mensen die er werken: verdiep je er eerst in!!!
Ik heb dit ook gezegd tegen deze vrouw en zij kwam al meteen met tegen reacties die ik zelf ook altijd zei. Ik zei ook al "u gaat mij zo vertellen dat u bedrijf geen reclame maakt en daardoor de voordeligste kan zijn" en inderdaad dat wou ze zeggen... Daarnaast zijn ze zo sluw om alles op band op te nemen. Ze zeggen snel de tekst op waarin langzaam gezegd word aan het einde "zonder problemen kunt u binnen zoveel weken opzeggen" Maar zodra ze het op bandje hebben doet de rest er niet meer toe. Ze hebben het bewijs op band (ook al is het snel opgenoemd) en je bankrekening nummer. De rest doet ze niks!!! Ze verdraaien de verhalen zo dat ze worden zoals u ze wilt horen maar onthoud goed GEEF NOOIT JE BANKREKENINGNUMMER want zodra ze die hebben ben je de l*l!!
Wat denk je nou zelf? Voor niks kan je ook geen brood kopen, ook al heb je tien pasjes... geloof me telefonische verkoop is vragen om problemen!
Ik heb deze vrouw ook gezegd dat ze maar eens moet verdiepen in het produkt wat ze verkoopt want ze kan heel veel mensen vreselijk schaden ermee...
Daarnaast ik heb zelf in een callcentre gewerkt (niet bij deze kaart) maar ik weet dat de mensen die dit verkopen ook 100% ervan overtuigd worden dat het produkt wat ze verkopen ook daadwerkelijk goed is. Toen ik er werkte en toen ik me erin begon te verdiepen en zag dat het zo vreselijk slecht was heb ik mijn baan ook opgezegd omdat ik het emotioneel niet aan kon om mensen te belazeren. Dus aan de mensen die er werken: verdiep je er eerst in!!!
Ik heb dit ook gezegd tegen deze vrouw en zij kwam al meteen met tegen reacties die ik zelf ook altijd zei. Ik zei ook al "u gaat mij zo vertellen dat u bedrijf geen reclame maakt en daardoor de voordeligste kan zijn" en inderdaad dat wou ze zeggen... Daarnaast zijn ze zo sluw om alles op band op te nemen. Ze zeggen snel de tekst op waarin langzaam gezegd word aan het einde "zonder problemen kunt u binnen zoveel weken opzeggen" Maar zodra ze het op bandje hebben doet de rest er niet meer toe. Ze hebben het bewijs op band (ook al is het snel opgenoemd) en je bankrekening nummer. De rest doet ze niks!!! Ze verdraaien de verhalen zo dat ze worden zoals u ze wilt horen maar onthoud goed GEEF NOOIT JE BANKREKENINGNUMMER want zodra ze die hebben ben je de l*l!!
Wat denk je nou zelf? Voor niks kan je ook geen brood kopen, ook al heb je tien pasjes... geloof me telefonische verkoop is vragen om problemen!
Ik heb deze vrouw ook gezegd dat ze maar eens moet verdiepen in het produkt wat ze verkoopt want ze kan heel veel mensen vreselijk schaden ermee...
Re: Vakantiekaart
Ja ik ben ook vanmiddag benaderd..
Ik was geselecteerd, en kreeg voor €2.95,- de kaart toegestuurd.
maar als ik het zo lees ben ik niet de enige.
Ik hoop iedergeval niet dat ik een fout heb gemaakt.
Ik was geselecteerd, en kreeg voor €2.95,- de kaart toegestuurd.
maar als ik het zo lees ben ik niet de enige.
Ik hoop iedergeval niet dat ik een fout heb gemaakt.
Re: Vakantiekaart
dirk3
Geplaatst op: 12 Okt 2005 22:15 Onderwerp: vakantiekaart
ANVR/SGR Zekerheidsgarantie
De reisorganisaties waar Vakantiekaart mee samenwerkt zijn aangesloten bij het Algemeen Nederlands Verbond van Reisondernemingen en de Stichting Garantiefonds Reisgelden. U bent dus maximaal verzekerd van deskundigheid en loopt geen financiele risico’s.
Geplaatst op: 12 Okt 2005 22:15 Onderwerp: vakantiekaart
ANVR/SGR Zekerheidsgarantie
De reisorganisaties waar Vakantiekaart mee samenwerkt zijn aangesloten bij het Algemeen Nederlands Verbond van Reisondernemingen en de Stichting Garantiefonds Reisgelden. U bent dus maximaal verzekerd van deskundigheid en loopt geen financiele risico’s.
Inderdaad de reisorganisaties waarmee ze samenwerken, dus de vk kaart is niet aangesloten en daardoor mogen zij ons niet wijsmaken dat zij aangesloten zijn bij de ANVR dit is namelijk strafbaar... Het lidmaatschap is btw ook te controleren op anvr.nl waarbij ze niet voorkomen dus liegen en bedriegen om zieltjes te winnen..
Oja waarom benaderen ze mij? ik zou een "enquete" hebben in gevuld.
Re: Vakantiekaart
Ik werd gisteren ook gebeld.
Ik was geselecteerd, ik had een enquete ingevuld op internet??
Dankzij hetzelfde internet (Tros Radar) was ik al op de hoogte van vakantiekaart en heb gezegd dat ik niet hou van telefonische verkoop
Ik was geselecteerd, ik had een enquete ingevuld op internet??
Dankzij hetzelfde internet (Tros Radar) was ik al op de hoogte van vakantiekaart en heb gezegd dat ik niet hou van telefonische verkoop
Re: Vakantiekaart
Hoi,
bij mij hetzelfde verhaal, ik had meegedaan aan een enquete en was winnaar van de vakantiekaart, joehoe...
Klonk op zich leuk, maar ik vertrouwde het niet. Dus ben ik maar eens gaan zoeken op internet.
2 positievee reacties en de rest alleeeen maar negatief.
Ik heb de kaart net met de post ontvangen en maar meteen opgebeld om te annuleren. Ik ben student en misschien is het wel okey, maar ik kan me geen extra kosten achteraf veroorloven!!!
Groetjes Idske
bij mij hetzelfde verhaal, ik had meegedaan aan een enquete en was winnaar van de vakantiekaart, joehoe...
Klonk op zich leuk, maar ik vertrouwde het niet. Dus ben ik maar eens gaan zoeken op internet.
2 positievee reacties en de rest alleeeen maar negatief.
Ik heb de kaart net met de post ontvangen en maar meteen opgebeld om te annuleren. Ik ben student en misschien is het wel okey, maar ik kan me geen extra kosten achteraf veroorloven!!!
Groetjes Idske
Re: Vakantiekaart
hee hee
k had even een vraagje
k ben net dus ook door die vakantiekaart gebeld en met me stomme kop toch ja gezegd ondanks dat k het niet vertrouwde
maar wil dus zo snel mogelijk op zegge
kan iemand mij zegge hoe k dat moet doen?
alvast bedankt
groetjes Stephje
k had even een vraagje
k ben net dus ook door die vakantiekaart gebeld en met me stomme kop toch ja gezegd ondanks dat k het niet vertrouwde
maar wil dus zo snel mogelijk op zegge
kan iemand mij zegge hoe k dat moet doen?
alvast bedankt
groetjes Stephje
Re: Vakantiekaart
Stephje hoop dat het lukt zal vast wel, anders zien we dan wel.
Hou ons op de hoogte
(kusies meiske hou van je)
Hou ons op de hoogte
(kusies meiske hou van je)
Laatst gewijzigd door JeroenSjr op 02 nov 2005 21:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Vakantiekaart
0900-1238585 bellen (20 c.p.m.) en telefonisch opzeggen, je kan ook mailen naar [email protected]
Ik heb het beide gedaan. Na 5 minuutjes krijg je een mailtje dat het is opgezegd... Je hangt wel een minuutje of wat aan de telefoon... kunnen ze weer geld verdienen...
Suc6!
Ik heb het beide gedaan. Na 5 minuutjes krijg je een mailtje dat het is opgezegd... Je hangt wel een minuutje of wat aan de telefoon... kunnen ze weer geld verdienen...
Suc6!
Re: Vakantiekaart
benieuwd naar het addertje?
Je betaalt 1x 2,95 euro, maar als je de kleine lettertjes thuis krijgt lees je dat je ook nog eens 4 waardebonnen ad 12,50 euro moet afnemen. is nooit meegedeeld tijdens het telefoongesprek door vakantiekaart.nl. de heer des huizes heeft er zelfs expliciet naar gevraagd tijdens het gesprek. En je komt er niet meer onderuit. Gebeld om op te zeggen. Tegelijkertijd een officiele klacht ingediend. We moesten een brief sturen om op te zeggen. Een brief gestuurd, die is nooit aangekomen. Want we kregen wel een brief dat we de waardebonnen af moesten nemen. vandaag weer gebeld. een of andere trut die zegt dat ons is verteld dat die waardebonnen afgenomen moesten worden. NOT dus. ook zegt ze dat de klacht niet in de computer staat, -terwijl in het vorige telefoongesprek een officiele klacht was ingediend- en anders hadden zij en wij wel een mailtje moeten ontvangen, als er een klacht was ingediend. Dokken moeten we dus. Duur leergeld, waar we waarschijnlijk niet onderuit kunnen. zo word je genaaid door een call center. Telefonisch opzeggen kon dus niet. Ik ga ze nog wel een mailtje sturen, maar de Consumentenbond wordt vanaf maandag ook aan het werk gezet.
Je betaalt 1x 2,95 euro, maar als je de kleine lettertjes thuis krijgt lees je dat je ook nog eens 4 waardebonnen ad 12,50 euro moet afnemen. is nooit meegedeeld tijdens het telefoongesprek door vakantiekaart.nl. de heer des huizes heeft er zelfs expliciet naar gevraagd tijdens het gesprek. En je komt er niet meer onderuit. Gebeld om op te zeggen. Tegelijkertijd een officiele klacht ingediend. We moesten een brief sturen om op te zeggen. Een brief gestuurd, die is nooit aangekomen. Want we kregen wel een brief dat we de waardebonnen af moesten nemen. vandaag weer gebeld. een of andere trut die zegt dat ons is verteld dat die waardebonnen afgenomen moesten worden. NOT dus. ook zegt ze dat de klacht niet in de computer staat, -terwijl in het vorige telefoongesprek een officiele klacht was ingediend- en anders hadden zij en wij wel een mailtje moeten ontvangen, als er een klacht was ingediend. Dokken moeten we dus. Duur leergeld, waar we waarschijnlijk niet onderuit kunnen. zo word je genaaid door een call center. Telefonisch opzeggen kon dus niet. Ik ga ze nog wel een mailtje sturen, maar de Consumentenbond wordt vanaf maandag ook aan het werk gezet.