LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Kabel/radio, zomaar afschrijven?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Fiego007

UPC Kabel/radio, zomaar afschrijven?

Ongelezen bericht door Fiego007 »

:evil:
Radio/TV via UPC kan alleen worden betaald via automatische incasso bij mij Slikken of stikken dus. Opzich prima maar vind ik wel vreemd
Nu heb ik eens de tarieven van afgelopen jaar op een rijtje gezet, en kwam tot de ontdekking dat men in 12 maanden tijd een verhoging van 50% hebben doorgevoerd, En dus per automatische incasso rolt het geld iedere maand bij UPC binnen. Daarbij is mij niets gevraagd maar is deze verhoging gewoon doorgevoerd
Ik heb hen een mail gestuurd en kreeg onderstaand als antwoord:

Geachte heer Scheide,

Hartelijk dank voor uw bericht. De bedragen die in 2004 van uw rekening zijn afgeschreven wijken van elkaar af, omdat er een gefaseerde tariefswijziging heeft plaatsgevonden voor het abonnement op het Standaardpakket Radio/TV. Onderstaand laten wij u zien hoe de tariefswijziging is opgebouwd. De tarieven zijn per maand en inclusief 19 % BTW

- tarief per 1 januari 2004 EUR 9,35;
- tarief per 1 mei 2004 EUR 12,11;
- tarief per 1 juli 2004 EUR 13,66;
- tarief per 1 oktober 2004 EUR 15,20.

De bedragen die van uw rekening zijn afgeschreven, zijn correct en wij hebben niet teveel aan u in rekening gebracht.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge nformeerd.

Met vriendelijke groet,
UPC Nederland

Zij schetsen zelf nogmaals de belachelijke verhoging. Maar ik zit natuurlijk redelijk klem? Geld verdwijnt sowieso (ook als ze er 40 euro van maken) en ik kan niet naar een andere kabelmaatschappij?!?

Mijn vraag

Mag UPC zomaar verhogen? Heb ik nu een automatische incasso afgegeven voor elk bedrag wat zij kunnen verzinnen?!?!
:twisted: :twisted:

basta

Re: UPC Kabel/radio, zomaar afschrijven?

Ongelezen bericht door basta »

Ik zou zeggen schrijf naar de OPTA die moet dit soort dingen tegenhouden zo heb je ook de ombudsman, geschillencommisie en andere instanties maar denk dat OPTA hiervoor een stokje moet steken aangezien dit net als KPN's truuk eruit lijkt te zien. zodra er meer concurentie is mag dit pas en ik betaal nog steeds 9 euro.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

En je moet maar zo denken: hoe duurder de kabel wordt, hoe meer je bespaart als je over gaat op digitaal. De teller staat nu al op 7 euro besparing per maand.

Gast

Zij schetsen zelf nogmaals de belachelijke verhoging. Maar ik zit natuurlijk redelijk klem? Geld verdwijnt sowieso (ook als ze er 40 euro van maken) en ik kan niet naar een andere kabelmaatschappij?!
Als er dadelijk nog meer digitale TV aanbieders (Versatel en nog veel meer) komen gewoon overstappen .
Dat ze de boel verhogen heeft te maken dat ze het in het elke gemeente gelijk trekken .
Dat ze alleen maar de boel verhogen en in geen ene gemeente verlagen waar het veel te hoog is vertellen ze je er niet bij.
Waarvoor we zo veel moeten betalen is onbegrijpelijk want er is nauwelijks sinds de overname van het kabelnet hier geinvesteerd in het netwerk.
Alle moderniseringen zijn nog uit de tijd van Eneco die toen hier nog mijn kabelaanbieder was.

Maar als er nog meer alternatieven zijn ben ik bij ze weg .

Gast

Ik zou zeggen schrijf naar de OPTA die moet dit soort dingen tegenhouden zo heb je ook de ombudsman, geschillencommisie en andere instanties maar denk dat OPTA hiervoor een stokje moet steken aangezien dit net als KPN's truuk eruit lijkt te zien. zodra er meer concurentie is mag dit pas en ik betaal nog steeds 9 euro.
Dat is nou juist het probleem .UPC is helaas al in het gelijk gesteld .
Er is maar één oplossing masaal overstappen zodat we eindelijk eens van dat rampbedrijf af zijn .

Hasjroker1

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Het hangt ook va de gemeente af. Zo heeft Almere toegestemd met de verhoging ven UPC en de Gemeente Hilversum heeft er via de rechter een stokje voor weten te steken. Dan moet je je volgens mij ook kunnen wenden tot de gemeente. In ieder geval is ook al heb je je gemeente UPC mandaat gegeven voor de verhoging jou verolicht om je per brief op de hoogte te stellen. Doen ze dat niet zo je kunnen denken om wettelijke stappen tegen ze te ondernemen. Onderhandelen met die lui heeft geen zin.

mack

Ongelezen bericht door mack »

Beste nederlander: Zit niet zo te zeuren om altijd maar dat geld.
Je betaald nu ook al geen kijk-en-luister geld.....dus.... PUNT UIT!

Gast

Gewoon weer als vroeger. Een atenne op het dak zit heel erg strak. Commeriele TV weg ermee....... en dan met KPN telecom voor telefoon en interslet. Zo dan kunnen we weer heerlijk genieten van Internetspelletjes en andere ongein. Heerlijk. Of gewoon een gezellig potje mens-erger-je-nieten aan de keukentafel of een spelletje ganzenbord. Of je gaat lekker uit op zaterdagavond in een buurtkroeg. Waar is die goede oude tijd gebleven........zucht....... :roll:

Groet,

JP

winnipeg

Ongelezen bericht door winnipeg »

HIGH SPEED Anonymous HTTP Proxy Server List

http://www.socksproxylist.com

Gesloten