Bij deze wil ik aangeven hoe Casema met zijn klanten omgaat.
Op 16-09-2005 kreeg ik van de AMRO-bank een afschrift waarop een bedrag was afgeschreven van internet/tv door Casema. Het verbaasde me dat dit bedrag is afgeschreven. Want de tv wordt bij mij altijd afgeboekt bij de Postbank en internet bij de AMRO-bank. En ineens wordt zonder mijn toestemming het volledige bedrag afgeboekt bij de AMRO-bank. Ik heb het er niet bij laten zitten. Ik heb telefonisch contact willen zoeken met Casema maar helaas. Vervolgens heb ik via het internet klachten site van Casema een mail gestuurd. ( 24-09-05)
Dat heb ik ook voor de 2x gedaan.(08-10-05)
Tot heden heb ik geen reactie gehad.
Aankomende week 17-10 t/m 21-10-05 ga ik ook eens praten met de AMRO-bank over dit voorval.
Het zou netter zijn om toestemming te vragen of het van een bankrekening af gehouden mag worden, van uit casema geredeneerd logisch dat zij het willen maar is niet terecht.
U hoort zelf te beslissen hoe u de betaling wil regelen en niet zij.