LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoogenboom vakantieparken / Camping Hunzedal te Borger

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Gast

Hoogenboom vakantieparken / Camping Hunzedal te Borger

Ongelezen bericht door Gast »

Ik wil toch mijn ongenoegen spuien over Camping Hunzedal, aangesloten bij Hoogenboom Vakantieparken. Vorig jaar zo rond september hebben samen met vrienden besloten om gezellig een voor-seizoensplaats te boeken bij deze camping. Zo gezegd zo gedaan. Alles geregeld dachten we maar wij kregen steeds maar geen rekening. Dus ik bellen en toen werd me verzekerd dat het allemaal goed zou komen. Ondertussen hadden onze vrienden de rekening al betaald. Dus ik maar weer een mailtje sturen en bellen. Als ik niet zou betalen dan werd ik wel gebeld. In februari kreeg ik een telefoontje van Hoogenboom en wat schetst mijn verbazing: ze hadden de plek aan een ander gegeven en voor ons was het dus helaas pindakaas. Ik heb hun de oplossing nog aangedragen, nl. die andere mensen afzeggen (die hadden voor 2 weken geboekt en wij voor 3 maanden) en hun voorleggen wat er fout was gegaan. Maar dat was onmogelijk!!!!!. Een kwartier later werd ik weer gebeld en ik dacht dat het nu goed zou komen maar nu komt het geweldige voorstel hunnerzijds: wij mochten gewoon komen en dan moesten we voor de mei-vakantie weer ******** (zo hebben ze het niet gezegd maar zo voelde het wel) en dan mochten we weer op komen bouwen na de mei vakantie. Ja zeg we blijven aan het opbouwen en afbreken!!!!! en het ging ons ook om de mei vakantie. Natuurlijk ook om de weekenden maar de mei vakantie zou het hoogtepunt zijn. Maar goed wat bleek nu achteraf, ze hadden een nieuw computer systeem en onze gegevens waren niet overgezet naar de computer op het hoofdkantoor. Ik was zo boos en voelde me zo machteloos dat ik onze vrienden heb gebeld, want die waren ten slotte getuige dat wij ook hadden geboekt , om te vragen of hij ook eens contact wilde opnemen. Hij heeft dat gedaan en in Borger konden ze gelukkig onze gegevens terugvinden (zij hebben enorm hun best voor ons gedaan, dat moet gezegd) en toen na een paar dagen had ik de rekening. En weer een blunder van Hoogenboom, ze brachten ons essentiekosten in rekening, sorry hoor, ik val niet over een paar euro maar in ons geval leek mij een korting meer op zijn plaats. Maar we hebben de caravan op de plaats maar niet tot volledige tevredenheid. De camping is op zich mooi maar je betaald voor een comfort plaats maar die heb je niet. Wij hebben een eigen wateraansluiting maar er zat 1 kraan op de plek voor 2 caravans. Toen ik daar een opmerking over maakte werd mij gezegd dat daar op dat moment niets aan veranderd kon worden omdat het water dan afgesloten moest worden en er dan menig kampeerder gedupeerd zou worden. Oke, kan ik begrijpen. Direkt na het weekend zou er een andere kraan op geplaatst worden, wij vrijdag vol goede moed op weg en wat zien we, geen kraan. Maar weer eens naar de receptie, binnen het half uur een nieuwe kraan (sorry voor het zonder water zitten van de ander campinggasten) en duizend excuses van de monteur. Mooi dat deze dit doet maar ik verwacht van deze beste man geen excuses, maar van het management. Dan nog het stroom gedonder. Je hebt op een comfort plaats (op deze camping) 16 ampere. 3 x is de stroom uitgevallen omdat er 25 ampere stoppen worden gebruikt voor 4 plaatsen. Volgens mij is 4 x 16 geen 25. Dan wil ik jullie ook mijn douche avontuur niet onthouden. Ga lekker om 22.00 uur naar de douche. Het is koud buiten dus ik wil genieten van een warme douche. Denk: ik kan wel onder de familie douche = lekker ruim en op dit tijdstip komen er geen kleine kids meer met mama die daar gebruik van willen maken. Ga lekker onder de warme straal staan en zeep me daarna geheel in. Daarna druk ik weer op de knop en kijk verlangend naar boven. U raadt het al: geen spatje water. Maar ik heb in dezelfde ruimte nog douche 2 en 3 tot mijn beschikking dus druk ik vol goede moed op knopje 2, juist weer geen water. Mijn zeep lichaam begint nu erg koud te worden dus snel op knop 3 ---- GEEN WATER----. Het is ongelofelijk. Na 5 minuten zo geprutst te hebben is er geen andere mogelijkheid dan dit douche gedeelte te verlaten en recht over te steken naar een eenpersoons-douche. Een handdoekje om mijn heupen en een joggingjasje over mijn schouders moet mij enigszins beschermen tegen de voorbijgangers in de hal. Mijn mandje met douche spullen en kleding weer geinstalleerd in het hok en druk gauw op het knopje. Ik moet van die opgedoogde zeep af. Neeeeeeeeeeeee ook deze doet het niet. Het zelfde ritueel nog een keer en naar de volgende douche. Een berg zwarte modder komt me tegemoet maar ik heb geen keus. Ik druk........ gelukkig deze wil me wel helpen. Gelukkig was de douche warm. De dagen daarna was het water afwisseld koud tot IJSKOUD. En dat bij avondtemperaturen van 5 graden. Daar wordt je wel warm van. Dus dan 2 kachels aan in de voortent maar ja dat kan de stoppenkast weer niet aan.......dus valt de stroom weer uit.
Kreeg 2 weken geleden een brief van het hoofdkantoor, ik denk he he excuses voor de dubbele boeking. Nee het was een waarschuwing voor het komende weekend dat we lawaai overlast kunnen verwachten. Nou is dit netjes of is dit netjes.
Wil nog wel zeggen dat er voor de kids enorm veel wordt georganiseerd en die vermaken zich daar uitstekend, dan maakt het een beetje goed.
Verder wil ik nog 1 ding kwijt en dat gaat meer over campings in het algemeen: ik vind het asociaal dat ze voor honden zulke hoge prijzen durven te vragen. Als je op deze camping normaal komt dan moet je per dag per hond 5 euro betalen. WAARVOOR??????????????????
Wij gaan van de zomer naar Camping de twee Bruggen en daar zijn mijn 2 honden welkom en voor NIETS.

Het is nogal een lang verhaal geworden maar ik moest mijn gal spuien
Groetjes Hieke

wilze
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:33

Re: Hoogenboom vakantieparken / Camping Hunzedal te Borger

Ongelezen bericht door wilze »

Ach wat een sneu verhaal..Hopelijk geldt dit niet voor alle campings van Hogenboom want wij hebben net geboekt voor de zomer!
:? Als je al het negatieve eruit laat....heb je dan evengoed een fijn vakantiegevoel gehad? Ik hoop het maar. Volgende keer meer succes gewenst.

Hieke37
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mei 2005 17:07

Re: Hoogenboom vakantieparken / Camping Hunzedal te Borger

Ongelezen bericht door Hieke37 »

Ik kan er de lol ook nog wel van inzien. Soms kan iets negatiefs toch enorm op je lachspieren werken. Ik vertel het douche verhaal ook regelmatig en iedere keer zie ik mezelf weer opgedroogd van de zeep naar een andere douche lopen en moet er dan smakelijk om lachen. Het was op dat moment allemaal niet zo leuk maar ja het is gebeurd en dan kan je alles wel laten vergallen maar we hebben er toch het beste van gemaakt.
Groetjes Hieke

tisaltijdlente
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 okt 2005 17:09

Re: Hoogenboom vakantieparken / Camping Hunzedal te Borger

Ongelezen bericht door tisaltijdlente »

Dit jaar waren wij voor de derde keer op het Hunzedal in Borger.
De voorgaande jaren hadden we het erg naar ons zin en onze zoon stond in de KCK zelfs met een vermelding " kindercamping van de maand ".
Dit jaar was het een zooitje op de camping. Veel luidruchtige jeugd, die tot diep in de nacht over de camping zwierf. Ze hielden zich op in de toiletgebouwen en lagen te "vozen " op de aankleedkussens voor de kleine kinderen in de douchgelegenheden. Afschuwelijk.
Ook bij het meer werd tot diep in de nacht gedronken, en dat was zeker geen cola.
Veel geschreeuw, en weinig beveiliging te zien.
Het was dan ook de laatste keer dat wij daar waren.
Maar.... overal zal wel wat zijn, denk ik. Maar dit was mijn ervaring.
tevens, nog even over de nachtprijs...... die is absurd hoog.
Wij betaalden 42 euro per nacht en dan hadden we niet eens een eigen water aansluiting, en moest je steeds met je kannetje over het veld naar de kraan.
Lekker als het regent. :roll:

Copla
Berichten: 109
Lid geworden op: 08 okt 2005 19:00

Re: Hoogenboom vakantieparken / Camping Hunzedal te Borger

Ongelezen bericht door Copla »

Wij betaalden 42 euro per nacht en dan hadden we niet eens een eigen water aansluiting, en moest je steeds met je kannetje over het veld naar de kraan.
Lekker als het regent.
Hoeft toch niet als het regent een emmer buiten zetten !!

tisaltijdlente
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 okt 2005 17:09

Re: Hoogenboom vakantieparken / Camping Hunzedal te Borger

Ongelezen bericht door tisaltijdlente »

Zet jij koffie van regenwater dan?
Als je nou alleen maar reageert als je wat idioots te melden hebt, doe dat dan ergens anders wil je?

Copla
Berichten: 109
Lid geworden op: 08 okt 2005 19:00

Re: Hoogenboom vakantieparken / Camping Hunzedal te Borger

Ongelezen bericht door Copla »

tisaltijdlente bij de tandarts-assitente nou goed. Als je niets anders hebt ga dan een blokje om :shock:

sabine2
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 okt 2005 15:04

Re: Hoogenboom vakantieparken / Camping Hunzedal te Borger

Ongelezen bericht door sabine2 »

hoogeboom mooi zuttendal is ook niet hond vriendlijk
voor de animatie moet u betalen en is van 16 of 18 jaar dus bingo met kids van 13 11 14 mag niet darten moet pijltjes kopen prijs 10 euro een set reken maar uit als je drie kinderen hebt koud water ,uitkleden voor het zwembad waar vaste caravansbezoeker uit gebreid hun tuinsets hebben staan en hun kisten bier en een kinderwagen kan ook al niet mee, met u hond moet je van de camping langs een weg waar men 80 u uit je broek rijd en al u helemaal niet in het donker ziet u hond laten poepen en het ergste komt nog je kan niet bellen op het park moet u ervan af naar 500 meter kruis punt lopen de zelfde weg
gevaarlijk vooral met kinderen en moet u een kaart hebben kan geen geld in kaart kopen in volgende dorp 4 kilometer verder op bij post kantoor maar als er nou savonds wat gebeurt of moet iemand telefonisch bereiken? en er was ook geen forele vijver waar mijn man voor kwam hadden ze dicht gegooid stonden chalets op een misleidende vacantie waar nog niet het eind van in zicht is die hogeboom moet maar is wat kleiner gemaakt worden.

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: Hoogenboom vakantieparken / Camping Hunzedal te Borger

Ongelezen bericht door jbroeders »

Trosradar forumtip #1: Tik uw berichten duidelijk!

Ik wil hier wel op reageren, maar ik weiger deze puinhoop te lezen hoor. Maak er eens een nette post van en dan wil ik wel even meepraten.

nooitmeeraandelen
Berichten: 77
Lid geworden op: 07 jul 2005 20:48

Re: Hoogenboom vakantieparken / Camping Hunzedal te Borger

Ongelezen bericht door nooitmeeraandelen »

vorig jaar in Hoogenboom villapark Panjevaart in Hoeven (Noord-Brabant) geweest.

Voor 1500 euro twee weken lang 's nachts wakker geworden van busjes van uitzendburo Otto, dat Polen van en naar hun werk reed. Ze woonden in huisjes op hetzelfde park.

Als je lag te zonnen naast je huisje, werd er uit langsrijdende busjes gejoeld en gefloten, dus op het laatst maar de tuintafel op z'n kant gezet om nog een beetje privacy te hebben.
Klachten bij Hoogenboom werden afgedaan met: U had de beheerder moeten inlichten!
Kortom: Het kost een paar centen, maar dan heb je ook niks!

leone
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2006 20:29

Re: Hoogenboom vakantieparken / Camping Hunzedal te Borger

Ongelezen bericht door leone »

Wij hadden in 2003 een seizoenplaats op Hunzedal.
Wij hadden een comfortplaats, en daar viel niets over te zeggen behalve dat de overburen dat niet hadden en dus bij onze privekraan water kwamen halen. Terwijl wij ook het water moesten delen met de buren, zodat wij geen waterslang naar de voortent konden leggen. En wij in de voortent dus geen water hadden.
Maar dit was allemaal het ergste nog niet. De reden waarom wij er dus nooit meer terug komen is dat het sanitair schrikbarend vies is. Er zijn daar meerdere schoonmaaksters die het onderling erg gezellig hebben want die zaten de hele tijd thee te drinken.
In de brochure van 2004 en misschien ook wel van 2005 staat bij hunzedal een aparte vermelding dat het schone sanitair bij hunzedal hoog in het vaandel staat. dit is naar mijn mening om de mensen die ooit op hunzedal hebben gestaan te laten denken dat het sanitair nu wel schoon is. Maar wij durven het risico niet meer te nemen. Het is verschrikkelijk duur en voor het recreatieprogramma van de kinderen moet apart betaald worden. Alleen het zwembad is leuk en het meer is ronduit fantastisch. Maar een mens moet toch ook af en toe gebruik maken van een toilet en douche.

gast500
Berichten: 216
Lid geworden op: 31 jul 2004 16:51

Re: Hoogenboom vakantieparken / Camping Hunzedal te Borger

Ongelezen bericht door gast500 »

Ach wat een sneu verhaal..
Helemaal geen sneu verhaal (sneu geschreven misschien)!

Ik vind het gezeur! Als je zo moeilijk dat over het delen van een waterkraan met 1 andere caravan dan moet je niet gaan kamperen maar fijn een huisje boeken ofzo. En ja, dat de stroom uitvalt is even vervelend maar dit hoort volgens mij ook bij de kampeerperikelen. Niet zo moeilijk over doen.

Maar dan komt het: het doucheverhaal:ik zie het helemaal voor en heb in een deuk gelegen. Hahahahah, lachen toch? Weer eens wat anders!

U moet gewoon niet meer kamperen maar lekker een hotel ofzo nemen. Als je je over dit soort kleine dingen druk maakt zul je het moeilijk hebben.....

arjan den ouden
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jul 2006 18:47

Re: Hoogenboom vakantieparken / Camping Hunzedal te Borger

Ongelezen bericht door arjan den ouden »

Hogenboom houdt er ook een eigen wijze op na voor wat betreft annuleringen.
Had een vakantie geboekt naar een franse camping. Kreeg de bevestiging met factuur van Hogenboom. 1 dag voor vertrek werden wij gebeld door hogenboom dat de caravan dubbel geboekt was, dat er geen alternatief was en dat we dus niet op vakantie konden. Konden de teleurstelling wel een beetje begrijpen, maar als compensatie zouden we bij de volgende boeking bij hogenboom geen reserveringskosten meer hoeven te betalen. WAT EEN TEGEMOETKOMING ZEG!!! Op de vraag wat er gebeurd zou zijn als wij een dag van te voren zouden annuleren werd er heel simpel verteld dat er dan 90% van het totaalbedrag afgerekend moest worden. bedankt voor het geweldige " vakantiegevoel" .

ONS ZIEN ZE DUS NOOIT MEER OP EEN VAKANTIEPARK VAN HOGENBOOM

daimy00
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2006 12:42

Re: Hoogenboom vakantieparken / Camping Hunzedal te Borger

Ongelezen bericht door daimy00 »

Het gaat me toch aan het hart ,vandaar toch een reaktie.
Heb vele jaren op dit park gewerkt met ontzettend veel plezier en vindt het jammer dat het nu negatief naar voren komt ,maar uiteraard sommige klachten zijn correct.
Maar je hebt van die mensen die overal om lopen te piepen.
En inderdaad als je luxe wilt vakantie houden ga dan in een hotel zitten.
Sommige perikellen horen nu een maal erbij thats camping live.
Maar klachten horen wel correckt afgehandeld te worden.
maar ik weet als geen ander dat ieder enorm zn best doet om de gasten het naar hun zin te maken ook de jongens van de TD.
Sommige dingen liggen gewoon bij het managment en niet bij de medewerkers van het park,en staan zij ook met de rug tegen de muur.
Maar gelukkig hebben we al vele zeer tevreden gasten zien komen en gaan en ook weer komen ,en tja als het weer niet meezit is het nooit leuk op een camping toch?!
En de toiletten tja dat is al heel lang een punt , moet echt beter en anders, en vooral de jeugd daar wordt hard aan gewerkt om die onder de duim te houden ,maar waar zijn dan de ouders?
Opvoeding?!
Het is een mooi kindvriendelijk park met een geweldig team van medewerkers ,vooral bij de horeca doen ze veel om de gasten het naar hun zin te maken en tevreden gasten zijn blije gasten.
Maar ja helaas waar mensen werken ,worden fouten gemaakt en je hebt altijd wel ergens een zwakke schakel.
Je hebt gasten die willen op hun wenken bedient worden en je hebt gasten die hebben VAKANTIE!!!
En daar hebben we allemaal naar toegeleefd en hard voor gewerkt het hele jaar en het moet gewoon toppie zijn ,helemaal mee eens ,maar lieve mensen soms.......
Een geweldig mooi park met geweldig personeel die allemaal het VAKANTIE GEVOEL delen , hebben de gasten het naar hun zin dan gaan wij met plezier naar het werk .
Een prettige vakantie. :wink:

wallybally
Berichten: 139
Lid geworden op: 11 okt 2006 07:59

Re: Hoogenboom vakantieparken / Camping Hunzedal te Borger

Ongelezen bericht door wallybally »

Ik vind het ook raar hoor.
Wel willen kamperen, maar ook alle luxe willen hebben.
Ga dan lekker een huisje ofzo zoeken.

tallie
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 okt 2006 17:36

Re: Hoogenboom vakantieparken / Camping Hunzedal te Borger

Ongelezen bericht door tallie »

Hoi mensen,

Nou ik wil hier toch echt wel even op reageren.
Tja sneu voor de mensen die geen leuke vakantie daar hebben gehad.
Wij hebben over deze camping toch alleen maar lof!!!

Wij hebben met pasen en een arrangament voor 4weken geboekt in het hoogseizoen.
We hebben het erg leuk gehad en de kids hebben zich geen dag verveeld.

Oke moet wel vermelden dat de toiletgebouwen de laatste week van die 4weken niet elke dag meer schoon werden gemaakt en er toen af en toe wel een vieze lucht hing,maar goed dat liet ons de pret niet bederven.

Wat ik ook wel vind is dat ze snachts wel meer personeel of bewaker moeten laten rondlopen over de camp,want ja jongelui willen het nog weleens verpesten voor de andere mensen,dat is dan ook mijn einigste minpunt voor deze camping.

Ons gezin zie je er dus wel weer. :D

Gesloten