Ad,niets anderste te doen hebbende roep ik maar raak.
zodoende heb ik nog een dagelijkse taak.
en kan ik mijn leven nog enigzins vullen
met kwallen en schelden en oeverloos l u llen
Toppie!
Groeten van een Pluutjesachtige figuur.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ad,niets anderste te doen hebbende roep ik maar raak.
zodoende heb ik nog een dagelijkse taak.
en kan ik mijn leven nog enigzins vullen
met kwallen en schelden en oeverloos l u llen
Klopt Idaho!Eigenlijk heb je gelijk ook, want er is niks te melden, rechters houden de boel tegen, PAL plakt stickers, Advocaten werken heeel stilletjes op de achtergrond, Pay-Back organiseert de plaatselijke wervingsavonden en alles kabbelt rustig verder...........
Ik denk niet dat je, in een land als Nederland, waar banken en verzekeringsmaatschappijen, onder toeziend oog van de overheid hun klanten oplichten, een bekeuring zal krijgen voor het aanplakken van een stickertje.Overigens, als je A4-tjes gaat opplakken pas dan wel op, voor dat je het weet krijg je een flinke boete.
Goed gezegd, Piet Koremans........ Eindelijk geef je het zelf toe.Zo heeft iedereen zijn redenen mee te discussiëren over de precaire situatie van de financiële consument. ‘Het gaat uiteindelijk alleen om eigenbelang’, zegt beleggersactivist Piet Koremans. ‘De financiële sector doet het slim, want van websites en discussies hebben ze niets te vrezen. Zo houden ze zich lastige vragen en strenge wetten van het lijf.’
Waar heeft Piet dat dan wel volgens jou toegegeven?Piet heeft blijkbaar eindelijk in het openbaar toegegeven dat de mensen die hij meent te vertegenwoordigen beleggers zijn. Dat zal nog wel eens wat vervelende jurisprudentie kunnen uitlokken!
Valt hier nog iets aan toe te voegen? Dunkt me van niet.‘Het gaat uiteindelijk alleen om eigenbelang’, zegt beleggersactivist Piet Koremans. ‘