Ook ik wil me aansluiten bij alle boze moeders en vaders, omdat de Nutrilon en Olvarit met de prijs is verhoogd.
Hoe halen ze het in hun hoofd om de prijs zo enorm op te krikken?
Ik ben het met ze eens dat de verpakking van Nutrilon er op vooruit is gegaan, zeker voor linkshandigen, zoals ik, is het afstrijkrandje erg makkelijk. Maar die verpakking is me echt geen 3 euro (6 GULDEN EN 60 HOLLANDSE CENTEN) waard hoor!!
Helaas weten ze dat ze een heel goed product in handen hebben (Friso klontert als een gek en daar wordt mijn Josephientje niet blij van), en daar maken ze gretig misbruik van!
Wat de potjes betreft: Ik kan me herinneren dat toen mijn oudste dochter (nu 5 jaar) een baby was, ze potjes Olvarit kreeg. Goed en betaalbaar... maar tegenwoordig vind ik 1 euro voor een potje Olvarit ECHT TE GEK!! Ik haal nu Zonnatura en dat is prima... Elke dag een potje avondeten, 7 dagen in de week en idem voor het fruit, pfff...
2 euro per dag, dat is dus 60 euro aan potjes en elke week een verpakking Nutrilon a 9 euro 75 ... Ik kom dan over de 100 euro uit, aan alleen voeding uit de fabriek van Nutrilon.
Ik kan het betalen, maar hoe doen bijstandsmoeders dat???
Voor die bijna 30 euro in de maand kan IK een heleboel andere leuke dingen doen.
Dát neemt Nutrilon/Olvarit mij nu af!
Mensen sluit u aan bij elkaar en koop een ander merk babyvoeding, zolang ze hier mee door gaan!
Het is toch te gek dat wat probiotische rotzooi de prijs zo opkrikt (wie zegt mij dat dit ook echt helpt? Darmen horen van uit zich zelf te functioneren, dát hoeft niemand mij te vertellen met een dochter van 5 jaar met de ziekte van Crohn!)
Beste meneer of mevrouw van Nutrilon/Olvarit, doe alle jonge ouders in Nederland een plezier en verlaag de prijzen weer naar het oude niveau of... verhoog ze me een acceptabel percentage. Ik geloof nooit dat Nederland er over valt als u de prijs van een pak Nutrilon met 50 cent verhoogt (1 gulden en 10 hollandse centen)
Het leven in Nederland als jonge ouders is al duur genoeg.
U zit niet op negatieve publiciteit te wachten. Afgelopen zaterdag stond er ook een heel artikel in Dagblad De Telegraaf (rubriek: Over Geld).
Doe er iets aan...