LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nierstichting

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
misscat

Nierstichting

Ongelezen bericht door misscat »

De nierstichting kwam bij mij aan de deur. En vervolgens kreeg ik een kaartje met een lotnummer, waarop je een dvd kon winnen etc.
In eerste instantie heb ik wel gezegd, dat ik het een beetje vreemd vind, om collectegeld zo alweer uit te geven. Maar ok.
Deze week was de prijsuitreiking.
1000x DVD, 1000x vrijkaartjes ouwehands etc. Hoofdprijs een flatscreen tv.
Je moest wel je nummer van tevoren invoeren.
Kijk je vervolens nu naar de prijsuitreiking, hoofdprijs is niet gevallen. en enkele dvd's en kaartjes zijn uitgereikt.

Vraag je de nierstichting hiernaar, dan is het antwoord, die prijzen zijn op lotnummers gevallen die niet zijn ingevoerd of doorgestuurd.

Allereerst het mag van mij, dat geld is gewoon voor de nierstichting.
Maar het is natuurlijk wel een beetje vreemd.
Dat een hoofdprijs er niet uitgaat.

Plientje

Re: Nierstichting

Ongelezen bericht door Plientje »

Even voor de duidelijkheid: die prijzen zijn niet betaald van het collectegeld, maar zijn beschikbaar gesteld door de bedrijven. De lotnummers zijn van te voren getrokken, en als je dan je nummer niet doorgeeft terwijl daar wel een prijs op is gevallen, tja dan heb je dus gewoon pech en gaat de prijs er niet uit. En de Nierstichting heeft nu een leuke flatscreen tv van Philips....

bodejosm43

Re: Nierstichting

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Dat is een actie die te vergelijken is met de Carisma-actie van 1997 (lang geleden dus). Toen hing vrijwel heel Nederland een Krantenpagina voor de ruit, met daarop de tekst: Ja, ik wil een Carisma.

Vantevoren was notarieel vastgelegd welke adressen er een zouden krijgen. Wanneer je de gelukkige was, en die krantenpagina niet voor je raam had hangen, had je pech. Van de 70 uitgeloofde Carisma's is toen maar een klein deel bij de winnaars terechtgekomen.

Sweepstake-systeem, heet dat.

Gesloten