LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] een keer wat positiefs

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marjuultje

een keer wat positiefs

Ongelezen bericht door marjuultje »

ik heb eigenlijk nooit problemen met upc.De rekeningen worden mooi op tijd afgeschreven en alles klopt altijd.Ik wilde laatst een ander nummer omdat ik op mijn oude werd lastig gevallen na een mailtje aan upc kon ik de dag erna mijn nieuwe nummer uit zoeken.Geheel gratis en zonder poblemen.Iets positiefs dus voor de verandering

hoffie

Re: een keer wat positiefs

Ongelezen bericht door hoffie »

het nummer van de helpdesk is veranderd????????????

Talletje

Ongelezen bericht door Talletje »

Hahaha, hoffie, wat ben jij negatief zeg, UPC zal wel een familielid van je vermoord moeten hebben, zo kwaad ben je ;)

UPC bied inderdaad de mogelijkheid tot gratis veranderen van nummer, daar kan je een briefje voor schrijven of bellen.

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

Nee Talletje , gastjes van UPC die hier in opdracht van de baas zitten te posten die maken mij kwaad

marjuultje

Ongelezen bericht door marjuultje »

:? opdracht van de baas?????Een te kort lontje of zo??? :roll: Ik werk niet bij UPC hoor.Ik zou het niet eens willen,maar ik vind dat als er ooit eens iets positiefs gebeurd dan mag dat ook wel worden gezegd.De wereld zit al vol genoeg van pessimisten.

Gesloten