LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] borg modem

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
nicolette857

borg modem

Ongelezen bericht door nicolette857 »

in augustus heb ik telefoon van upc genomen,daar krijg je een modem bij, allemaal oke, werkt goed.

nu heb ik internet erbij genomen en kreeg een hoge rekening,wat blijkt,nu moet ik opeens 45 euro borg betalen!!!voor de modem, maar die had ik al! ik gebeld, kreeg ik te horen dat het vreemd is ,maar dat het zo hoort,bij telefoon geen borg en bij internet wel,voor dezelfde modem die al een tijdje aan mijn muur hangt.ik heb goed de pest in.ik kreeg te horen dat ik maar een klachtenbrief naar leeuwarden moet sturen! :twisted: balen hoor.we hebben t al niet zo breed en je neemt internet voor de kids en dan krijg je de eerste de beste keer zoiets!!!wie heeft hier ook ervaring mee???????

groetjes,nicole

Johannes44

Re: borg modem

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Welkom in de oplichterswereld van UPC!!!! Wen er maar aan: spookfacturen, helpdesken die je uren kunt bellen zonder resultaat, zogenaamde retourstortingen die nooit aankomen, restituties voor monteurs die nooit komen opdagen krijg je wel beloofd, maar nooit gestort en ga zo maar door.

Zelfs het eprsoneel van UPC wat je aan de telefoon krijgt, klaagt over hun baas/werkgever. dat zegt genoeg! De UPC-monteur die ik vorige week (na 6 telefoongesprekken van ongeveer 20 minuten epr gesprek a 10 cent per minuut) vertelde me zelfs dat ze ooit opdracht kregen van hogerhand om modems of andere hardware bewust te saboteren bij mensen die te vaak klaagden! Dit om ze een hak te zetten!

En dan nog wat....de borg die je nu betaald hebt??? ben benieuwd of je die OOIT nog terugkrijgt en zo ja....hoe lang je daarvoor moet vechten!
Laatst gewijzigd door Johannes44 op 19 okt 2005 09:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Talletje

Ongelezen bericht door Talletje »

Het nummer van UPC kost 10 cent p.m. maar dit terzijde, wees blij dat je niet bij versatel aangesloten bent, dat kost 70 cent p.m.

En spookrekeningen kunnen niet, vaak zijn het kleine kindertjes die met hun vingertjes nummers draaien, maar pa en ma zeggen dat hun kindertjes engeltjes zijn en dat nooit gedaan kunnen hebben.

Er zullen altijd fouten worden gemaakt door een bedrijf, maar UPC is een goede werkgever, daar zal niemand me vanaf kunnen brengen. Ieder bedrijf heeft zo zijn fouten, helaas is topic starter niet volledig ingelicht, heel betreurenswaardig!

Bel gewoon eens met de retentiedesk ( kan je naar vragen of je kunt bij het 0900 nummer aangeven dat je wilt opzeggen, dan kom je er vanzelf ) wellicht dat zij iets voor je kunnen doen.

Johannes44

Ik heb geen kinderen...en dus bellen ze geen nummertjes. Die heb ik nl. ook nog eens geblokkeerd!

UPC deugt niet...dat weten zelfs hun werknemers! Een werknemer die tegen klanten z'n gal spuwt over UPC zijn toch niet echt goede referenties wel?

Maar goed...ieder z'n mening. Spookfacturen komen wel degelijk VEEL voor bij UPC. Op mijn factuur heeft 5 maanden lang een chello-account gestaan, die ik al ruim 7 maanden nie meer had!! Pas na 7 maanden kreeg ik dat geld terug en werden me excuses aangeboden. maar als jij zegt dat dat niet kan, ligt dat wellicht aan jou!

UPC is één grote oplichtersbende! Ik en honderduizenden met mij, hebben daar de voorbeelden zo van klaar liggen. Tallie beweert dat UPC een prima werkgever is? dat zou kunnen....maar klantgerichtheid en klantvriendelijkheid kennen ze bij UPC niet.

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

Er zullen altijd fouten worden gemaakt door een bedrijf, maar UPC is een goede werkgever, daar zal niemand me vanaf kunnen brengen.
bedankt voor de bevestiging Talletje

Rups

Ongelezen bericht door Rups »

Waarom reageren mensen nu steeds met dat dingen niet kunnen of niet mogelijk zijn of dat je zelf fouten maakt etc.
Zeer frustrerend en jammer van deze site.

Ook ik heb de nodige malefide ervaring met upc, het lijkt inderdaad een oplichtersbende als je erin zit met problemen. Service verlenen kunnen ze niet, wel verkeerde nummers geven en je gewoon misleiden.
Gewoon ook antwoorden geven die niet kloppen, gewoon liegen.
En zeer brutaal ook nog.

Binnenhalen met een gratis nummer en als je binnen bent dan is de service zeer ver te zoeken, eigenlijk is deze er gewoon niet.

Ik heb me ooit zeer verbaasd over deze organisatie, onbegrijpelijk dat zo'n slechtte organisatie in Nederland kan blijven bestaan, het lijkt soms gewoon maffia.

Johannes44

Helemaal ,met je eens Rups!

petra24

Ongelezen bericht door petra24 »

Nicollette,

Pas maar op. Ik heb hetzelfde probleem gehad. Op 1/5 kreeg ik alles afgeleverd en tekende het contract wat deze persoon bij zich had. Let op: hierop staat bij borg, geen bedrag vermeld. Tenminste bij mij.Toen ik dus de eerste rekening kreeg stond de borg er wel op. Dus ik reklameerde bij UPC, maar deze gingen het uitzoeken. Ik vernam niets meer. Op 12/7 had ik vervolgens geen verbinding meer. Ik belde met UPC. Maar (ook leuk) ze hadden het interaccount geblokkeerd, omdat ik niet betaalde. Nogmaals legde ik mijn probleem voor, maar de reactie was dat het betalen van borg aangegeven staat in de algemene voorwaarden en dat het heel normaal is. Echter de brief die ik van UPC had ontvangen ter aanmelding, bevatte alleen de aanvullende algemene voorwaarden. Uiteindelijk is mijn vordering ter incasso uit handen gegeven door UPC aan het incassobureau. De verbazing alleen was weer dat ik op de laatste aanmaning van UPC tot 18 oktober de tijd kreeg om te betalen en op 14 oktober had ik de brief van het incassobureau al binnen, met dagtekening 11 oktober. Na de tweede brief van het incassobureau heb ik mijn reactie aan hun kenbaar gemaakt. Gisteren kreeg ik van hun reactie en dus een kopie van de algemene voorwaarden. Hier staat in dat, art. 7.1: UPC van tevoren een periodiek bedrag zal vaststellen voor de modem. Dat is dus mooi, want het bedrag wat van tevoren aan mij is kenbaar, zie contract, is nihil, want zo staat dat op het contract vermeld.

Check dus even je contract en suc6 ermee, maar let op dat je dus niet opeens je verbinding kwijt bent, want dan hebben ze je geblokkeerd.

Gr. Petra

joro

Ongelezen bericht door joro »

een bekend voorbeeld. Wij hebben ook al sinds een maand of 6 telefonie en zijn dus al in het bezit van een modem (was eens gratis actie). Twee maanden gelden zijn wij dus gestart met internet (chello light) en ja hoor wat ik al had voorzien borg voor de modem. Inmiddels heb ik 4x het contactformulier via hun internetsite ingevuld (natuurlijk geen reactie, maar dat is de klantvriendelijkheid van UPC). Ten slotte toch maar een brief gezonden. En ja hoor !!! Gisterenavond werden wij gebeld door een of andere meisje van de customer service met het bericht dat wij gewoon moesten betalen want dat zijn de regels. Wij hebben voorgesteld dat zij dan maar een (extra) modem moesten leveren dat hadden wij ten minste nog iets voor dat geld. Zo gaf toe dat het rare regels waren bij haar werkgever maar dat zij niets kon doen. Of wij wilden overleggen en dan wilde terugbellen. Dacht ik niet !!! Weer telefoonkosten. Maandag schrijf ik wel weer een brief en dan wachten op hun reactie. Een ding is zeker als ze niets oplossen behouden ze ons niet van klant !! en dat zal toch niet hun uiteindelijke doel zijn ????

jejansen1948

Ongelezen bericht door jejansen1948 »

Na alle negative reacties t.b.v.UPC,iets positiefs.
Wat ik zelf heb mee gemaakt is voor 75% aan mij zelf te verwijten.
UPC heeft 2 maal het installatie pakket gebracht,in plaats van 1 pakket plus een maal monteur.
Daarna is alles perfeckt geinstalleerd.
Alleen met het aansluiten was er een babylonische spraak verwarring.
Verder helemaal geen problemen,alleen maar lof.
Ook naar de monteur toe.
Ik heb ervaring met Wanadoo en KPN,daar is het veel erger (incl.service).
Denk maar eens aan de kosten van de helpdesk.
7 maal mailen en nog geen antwoord.
Jos Jansen :lol:

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

Ik heb ervaring met Wanadoo en KPN,daar is het veel erger (incl.service).
Denk maar eens aan de kosten van de helpdesk.
7 maal mailen en nog geen antwoord.
Jos Jansen
Natuurlijk, het mailen naar Wanadoo & KPN kost je geld :?

Gesloten