Hallo iedereen,
ook dit heb ik dus meegemaakt met starsteps. ik had me in 2004 GRATIS ingeschreven nadat dat er stond, en nog geen paar dagen later belde iemand die "interesse" had, maar ik moest wel ff mijn bankrekeningnummer afgeven. maar ik wou dat niet. ze zei dat ik dan al die leuke voordelen gaat missen en ik werd eigenlijk erin gepraat, maar nog weigerde ik, tot ze zei dat ik uitgeschreven zou worden omdat je niet zomaar gratis op de site kon, dus ik zei doe dat maar.
toen dacht ik dat er van af was,
maar schein bedroog, ik werd weer steeds gebeld en toen werd het opeens met de mededeling dat ik nog niet mijn bankrekening nummer had gegeven, ik zo nee maar dat doe ik ook niet want ik ben zo als het hoort gewoon uitgeschreven en hing op.
Tot ik zelfs om 8 uur of 10 uur werd gebeld (na kantoortijden, dat vond ik al vreemd want als het een goed bedrijf was, zouden ze je niet buiten kantoortijden moeten bellen).
uiteindelijk ben ik toch overstag gegaan en ik die vrouw zei ook van ja je word teruggebeld, en een hele blabla verhaal, maar ik werd niet teruggebeld maar wel werd er opeens geld van me rekening afgenomen en op mijn email zag ik dat ik naar utrecht moest komen.
daar aangekomen in utrecht, ben ik toch wezen kijken en ja ik ben er maar 2x geweest maar toen al dacht ik dit deugt niet. Er was niet eens een officieel kantoor of iets dergelijks, maar een afgehuurde zalencentrum, en zo een vrouw zag ik daar ook zitten en die zei dat ze al 10 jaar bij starsteps zat en dat ze heel goed zijn enz.. dus ik bleef er maar in geloven.
tot ik auditie deed, en die man begon al gelijk van dat ik zangles moest nemen en terug moest komen, dus dat deed ik en toen kreeg ik opeens hele andere commentaar toen ik terug kwam dat opeens mijn houding niet goed was. dus ik had al zoiets van heb je er dan wel verstand van, en die vent zei dat hij 30 jaar vrachtwagenchauffeur was geweest dus nooit wat iets in de muziek heb gestudeerd, maar hij moest mij wel beoordelen :S
dus toen ben ik nog 1 auditie gaan doen om te acteren, en dat was wel goed, maar ik zou teruggebeld worden en dat werd dus weer niet gedaan maar ik had me wel volgens hun opgegeven voor een modellen shoot en daar ging er weer geld van me rekening gehaald worden.
nou toen ben ik gelijk bij de bank de boel gaan blokeren, en kreeg ik een dreigbrief dat ze me voor de rechter zouden dagen, ik heb ze gelijk gemaild dat ze het maar moeten doen maar geen poot hadden om ergens wat mee te beginnen, en toen waren ze stil

en opeens kreeg ik een uitschrijfmail, en die heb ik bewaard, nadat ze weer poeslief bij me kwamen of ik er zeker over had nagedacht hun te "verlaten" en ook nog een tijd lang mailtjes van ze kreeg.
daarna heb ik een nieuwe emailadres aangemaakt en geen last meer van ze gehad, maar dat ze me zoveel hebben belooft en me zo hebben bedrogen is gewoon een rot gevoel. en ik leef met jullie mee die het nu ook hier meemaken en ik hoop in de toekomst dat die lui worden opgepakt ofzo.
groetjes