LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ga niet in zee met Starsteps

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
rutgerus

Ga niet in zee met Starsteps

Ongelezen bericht door rutgerus »

Dat heb ik lang geleden wel gedaan. Ze hebben nooit iets voor me kunnen betekenen. :(

Op 16 januari 2005 heb ik via de e-mail laten weten dat ik me wil uitschrijven. Op 17 januari 2005 krijg ik een e-mail terug met de mededeling dat ik ben uitgeschreven als vollid vanaf 11 augustus 2005. Dus dat was mooi geregeld! :lol:

Dat dacht ik...
Op 12 augustus 2005 wordt netjes EUR39,10 van m'n rekening afgeschreven. Via de bank heb ik dit proberen terug te laten boeken, maar dat was niet mogelijk. Ik heb ook meteen gebeld en gemaild met Starsteps. Binnen 4 weken zou dit bedrag teruggestort zijn. Het is nu 19 oktober 2005, ruim 2 maanden verder. En er is nog steeds niks gebeurt. Terwijl ik toch al enkele malen heb gebeld en afgesproken dat dit binnen een week opgelost zou zijn. Fabiënne zegt doodleuk aan de telefoon "is goed, doei". Maar er gebeurt niks! Ook zegt ze elke keer dat ze het inderdaad ziet staan in de computer. Doe er dan wat mee, trut! :evil:

Vandaag was m'n zoveelste telefoontje. :? Doordat degene die de telefoon opnam z'n mond voorbij praatte, heb ik nu een naam. :!: Fabiënne dus. Normaal worden er geen namen vrij gegeven. Niet bij het opnemen van de telefoon, niet in een e-mail.

Ga dus NIET in zee met Starsteps. En als je al vollid bent en ook nooit eens een aanbieding krijgt, schrijf je dan onmiddelijk uit! Er is namelijk iets goed mis bij dat bedrijf!

Er zijn genoeg modellenbureau's (B en F Casting bijvoorbeeld) die geen geld vragen voor een inschrijving (wat ook de normale gang van zaken is). Ik heb al verschillende leuke klusjes gehad via B en F. Ook bellen ze nog regelmatig.

Graag reacties!

sanderx2

Re: Ga niet in zee met Starsteps

Ongelezen bericht door sanderx2 »

ik wil hier even op reageren. nadat je verschillende audities en castings en fotoshoots voor totaal E 39 bij ons hebt gedaan, is er per ongeluk E 39 van je rekening geschreven. Deze is allang weer teruggestort Dit is bij totaal 10 mensen per ongeluk gebeurd. Je hebt de persoon die je in je mail noemt op een werkelijk onbeschofte wijze uitgescholden. Je hebt je walgelijk misdragen. Nu om helemaal niets nadat je van alles tegen lager dan kostrpijs bij ons hebt gedaan misdraag je je ook nog door ons zwart te maken op dit forum. Je moet je schamen.

Het bedrag van E 39 is, zoals gezeg, teruggestort.
starsteps

rutgerus

Ik heb geen enkele auditie en/of casting gedaan. Wel een fotoshoot, toen zaten jullie nog aan de Vismarkt. Dat was met een grote groep wachten in een zeer kleine en slecht geventileerde ruimte. En het liep ook nog eens ruim een uur uit. Niet echt een lolletje!

Ik heb de EUR 39,10 niet terug gehad. Dit heeft Fabiënne zelfs bevestigd, vandaag aan de telefoon! Het zou zo snel mogelijk geregeld worden, zoals ze al vaker heeft gezegd aan de telefoon. Kijk de administratie er nog even goed op na, dat heb ik ook gedaan voordat ik mijn vorige bericht heb geplaatst en jullie heb gebeld!

Mag ik mij ook even misdragen na al die misdragingen van jullie.

Dus even nog een keer voor de duidelijkheid, ik heb geen enkele auditie of casting gedaan!

rutgerus

Vandaag, maandag, is de betaling ontvangen!!! Deze was woensdag al uitgevoerd door StarSteps. Tegenwoordig doet een overschrijving toch niet meer zo lang...!?

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

rutgerus
Een oud gezegde luidt: "De vijand versla je het beste met zijn eigen wapens".
Waarschijnlijk heeft starsteps dat ook gedacht en op dit forum ten uitvoer gebracht. :oops:

Ramona..

Ongelezen bericht door Ramona.. »

ik ben het deels met je eens rutgerus(toch?) Ik heb mezelf nooit opgegeven bij Starsteps, er werd ongevraagd geld afgeschreven, maar ik heb dit wél teruggehad via de bank. Ik ben toen gebeld en heb gezegd dat ik mezelf niet opgegeven had. Zij waren in de veronderstelling dat ze mji eerder aan de lijn hebben gehad. Kennelijk is hier iets mis gegaan in de communicatie. Op zich moet Starsteps zich beter informeren (misschien met een handtekening voor een machtiging) om dit soort foutjes te voorkomen.

baby.angel

Ongelezen bericht door baby.angel »

Hallo iedereen,

ook dit heb ik dus meegemaakt met starsteps. ik had me in 2004 GRATIS ingeschreven nadat dat er stond, en nog geen paar dagen later belde iemand die "interesse" had, maar ik moest wel ff mijn bankrekeningnummer afgeven. maar ik wou dat niet. ze zei dat ik dan al die leuke voordelen gaat missen en ik werd eigenlijk erin gepraat, maar nog weigerde ik, tot ze zei dat ik uitgeschreven zou worden omdat je niet zomaar gratis op de site kon, dus ik zei doe dat maar.
toen dacht ik dat er van af was,
maar schein bedroog, ik werd weer steeds gebeld en toen werd het opeens met de mededeling dat ik nog niet mijn bankrekening nummer had gegeven, ik zo nee maar dat doe ik ook niet want ik ben zo als het hoort gewoon uitgeschreven en hing op.
Tot ik zelfs om 8 uur of 10 uur werd gebeld (na kantoortijden, dat vond ik al vreemd want als het een goed bedrijf was, zouden ze je niet buiten kantoortijden moeten bellen).

uiteindelijk ben ik toch overstag gegaan en ik die vrouw zei ook van ja je word teruggebeld, en een hele blabla verhaal, maar ik werd niet teruggebeld maar wel werd er opeens geld van me rekening afgenomen en op mijn email zag ik dat ik naar utrecht moest komen.
daar aangekomen in utrecht, ben ik toch wezen kijken en ja ik ben er maar 2x geweest maar toen al dacht ik dit deugt niet. Er was niet eens een officieel kantoor of iets dergelijks, maar een afgehuurde zalencentrum, en zo een vrouw zag ik daar ook zitten en die zei dat ze al 10 jaar bij starsteps zat en dat ze heel goed zijn enz.. dus ik bleef er maar in geloven.

tot ik auditie deed, en die man begon al gelijk van dat ik zangles moest nemen en terug moest komen, dus dat deed ik en toen kreeg ik opeens hele andere commentaar toen ik terug kwam dat opeens mijn houding niet goed was. dus ik had al zoiets van heb je er dan wel verstand van, en die vent zei dat hij 30 jaar vrachtwagenchauffeur was geweest dus nooit wat iets in de muziek heb gestudeerd, maar hij moest mij wel beoordelen :S

dus toen ben ik nog 1 auditie gaan doen om te acteren, en dat was wel goed, maar ik zou teruggebeld worden en dat werd dus weer niet gedaan maar ik had me wel volgens hun opgegeven voor een modellen shoot en daar ging er weer geld van me rekening gehaald worden.
nou toen ben ik gelijk bij de bank de boel gaan blokeren, en kreeg ik een dreigbrief dat ze me voor de rechter zouden dagen, ik heb ze gelijk gemaild dat ze het maar moeten doen maar geen poot hadden om ergens wat mee te beginnen, en toen waren ze stil :) en opeens kreeg ik een uitschrijfmail, en die heb ik bewaard, nadat ze weer poeslief bij me kwamen of ik er zeker over had nagedacht hun te "verlaten" en ook nog een tijd lang mailtjes van ze kreeg.

daarna heb ik een nieuwe emailadres aangemaakt en geen last meer van ze gehad, maar dat ze me zoveel hebben belooft en me zo hebben bedrogen is gewoon een rot gevoel. en ik leef met jullie mee die het nu ook hier meemaken en ik hoop in de toekomst dat die lui worden opgepakt ofzo.

groetjes

baby.angel

Ongelezen bericht door baby.angel »

sanderx2 schreef:ik wil hier even op reageren. nadat je verschillende audities en castings en fotoshoots voor totaal E 39 bij ons hebt gedaan, is er per ongeluk E 39 van je rekening geschreven. Deze is allang weer teruggestort Dit is bij totaal 10 mensen per ongeluk gebeurd. Je hebt de persoon die je in je mail noemt op een werkelijk onbeschofte wijze uitgescholden. Je hebt je walgelijk misdragen. Nu om helemaal niets nadat je van alles tegen lager dan kostrpijs bij ons hebt gedaan misdraag je je ook nog door ons zwart te maken op dit forum. Je moet je schamen.

Het bedrag van E 39 is, zoals gezeg, teruggestort.
starsteps

jullie moeten jullie schamen met zo een bedrijf als starsteps en die hele zooi :evil:

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Starsteps = Starguide = CastingCompass/KastingKompass/CastingKompass ??

Klinkt wel als hetzelfde principe

Gesloten