LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met mijn router

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
theikens

Problemen met mijn router

Ongelezen bericht door theikens »

Zeer regelmatig komt mijn verbinding met de lynksys-router Wireless B 2,4 GHz 802.11b niet automatisch tot stand en moet ik hem handmatig herstellen. Af en toe wil zelfs dat niet lukken, waardoor ik over ga tot het verwijderen van de stekker voor 5 sec. en vervolgens weer te verbinden. Soms wil dit ook niet helpen en rest mij niets anders dan de computer opnieuw op te starten.
Wat is hier aan te doen?

Mijn computer is twee jaar oud, ik heb dit probleem al vanaf het begin. Ik heb windows xp op de computer draaien.

Ter aanvulling: mijn zoon zit ook op dit netwerk, heeft windows 98 draaien en hij kent dit probleem niet!

edmoor

Re: Problemen met mijn router

Ongelezen bericht door edmoor »

Met alle respect voor de computerkennis van de mensen op dit forum, stel je vraag eens op een forum dat speciaal bedoeld is voor het stellen van dit soort vragen.
Wellicht dat je dan een grotere kans hebt dat er iemand bij is die een oplossing voor je probleem heeft.

Kijk eens op het forum van Computer Idee

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Beter nog, probeer eens http://gathering.tweakers.net

Je kan daar met de zoekfunctie ook veel nuttige informatie vinden!

En inhoudelijk; mijn eerste stap zou zijn de firmware in de router te updaten. Nieuwe firmware en update instructies kan je vinden op de site van Linksys.

Sjors_B

Ongelezen bericht door Sjors_B »

edmoor

Ongelezen bericht door edmoor »

En zo zijn er nog veel meer :D

Gesloten