Zoeklicht,
Zodra er sprake is van een overeenkomst (na zetten handtekening dus) kan je bij een geschil naar die commissie stappen.
Wellicht kan jij je ook nog succesvol op de colportage wet beroepen!
De colportagewet biedt o.a. volgende bescherming aan de consument:
-8 dagen kosteloos opzeggen.
-De verkoper is verplicht deze opzegtermijn op de bon te vermelden, op straffe van nietigheid van de overeenkomst!!! (colportagewet art24.2.a)
Ik begrijp dat dit niet op jouw bon staat............
Mogelijk kan je je ook nog succesvol beroepen op de 8 dagen opzegtermijn:
Die 8 dagen beginnen pas te tellen zodra de winkel de overeenkomst aanmeldt bij KVK (art 25.2). Je maakt kans dat de winkel ook hier de colportagewet niet heeft nageleefd.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Keuken op Woonbeurs
Re: Keuken op Woonbeurs
16again en scara
Na al mijn negatieve uitlatingen, wil ik nu ook de positieve ervaring meedelen.
Zoals eerder gezegd, hadden wij eergisteren een afspraak met de keukenverkoper.
Net zo min als de baas zijn slechte humeur niet kan afreageren op kritische klanten, kunnen wij onze emoties niet afreageren op een van zijn medewerkers.
Telefonisch had ik wel het een en ander kenbaar gemaakt, maar over het juridische aspect zijn wij later niet meer teruggekomen.
Samen met de keukenverkoper hebben wij de hele tekening doorlopen . Wij hadden zelf ook een ontwerp, waarbij de ruimte wel optimaal benut kon worden. Nu kwam er een creatie tot stand, die wel klopte en aan onze verwachtingen voldeed. Op zijn vraag of wij hiermee konden leven, hebben wij bevestigend geantwoord. Wij willen er een gezellige keuken van maken, en dat gaat er nu ook van komen.!!!
Gr. zoeklicht
Na al mijn negatieve uitlatingen, wil ik nu ook de positieve ervaring meedelen.
Zoals eerder gezegd, hadden wij eergisteren een afspraak met de keukenverkoper.
Net zo min als de baas zijn slechte humeur niet kan afreageren op kritische klanten, kunnen wij onze emoties niet afreageren op een van zijn medewerkers.
Telefonisch had ik wel het een en ander kenbaar gemaakt, maar over het juridische aspect zijn wij later niet meer teruggekomen.
Samen met de keukenverkoper hebben wij de hele tekening doorlopen . Wij hadden zelf ook een ontwerp, waarbij de ruimte wel optimaal benut kon worden. Nu kwam er een creatie tot stand, die wel klopte en aan onze verwachtingen voldeed. Op zijn vraag of wij hiermee konden leven, hebben wij bevestigend geantwoord. Wij willen er een gezellige keuken van maken, en dat gaat er nu ook van komen.!!!
Gr. zoeklicht
-
Scara
Ok zoeklicht, goed om te lezen, plezier alvast met de aankoop.
Scara
Scara
Positief,
Er is een super vertrouwen, gefeliciteerd met je nieuwe keuken.
Mar53
Er is een super vertrouwen, gefeliciteerd met je nieuwe keuken.
Mar53
Bij wie heb je een keuken "gekocht"?
Beursverkoop is vaak nog erger dan de normale verkoop....
graag iets meer info.
Sterkte
Beursverkoop is vaak nog erger dan de normale verkoop....
graag iets meer info.
Sterkte