LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vuist maken.
-
Vuist maken.
Ik lees hier zoveel klachten over upc. Daar moeten we met z'n alle toch iets mee doen? Ik weet ook niet goed hoe maar misschien iemand anders wel. Als we onze krachten bundelen kunnen ze toch niet meer om ons heen. Op het moment laat ik een e-mail rond gaan om zoveel mogelijk klachten te verzamelen. Misschien kan ik hier iets mee. Waarom brengt Radar dit niet weer een keer onder de aandacht?
Groetjes Wilma.
Groetjes Wilma.
Re: Vuist maken.
heb je wel eens gekeken hoeveel reclame spotjes van UPC op de publieke omroep zijn????
Daarom besteden Radar & Kassa hier gewoon geen aandacht meer aan...
Wordt gewoon afgekocht met reclame geld
Daarom besteden Radar & Kassa hier gewoon geen aandacht meer aan...
Wordt gewoon afgekocht met reclame geld
Radar en Kassa zijn 2 verschillende programma,s.
Ik heb begrepen dat Radar de komende maand wel aandacht aan schenkt, ben benieuwd barr de pro en contra,s.
Ik heb begrepen dat Radar de komende maand wel aandacht aan schenkt, ben benieuwd barr de pro en contra,s.
goh dat weten ze dus zelfs bij UPCRadar en Kassa zijn 2 verschillende programma,s.
Met behulp van jouw opmerking staat dit item weer op tilt.
Bedankt , als stoorzender vervul je een speciale rol
Bedankt , als stoorzender vervul je een speciale rol
Hoffie heb je niets beters te doen. Ga toch knikkeren of ergens anders lopen vervelen. Als je inhoudelijk niets te melden hebt wat je concreet kunt onderbouwen hou dan gewoon je kop.
Krachten bundelen? Als ik iets ingehuurd of gekocht heb dat niet voldoet aan de desbetreffende overeenkomst die ik met het bedrijf ben aangegaan, krijgen ze een bepaalde afgegrensde tijd om waar te maken wat de overeenkomst inhield. Zo niet aan voldaan, dan geef ik de "tegenpartij" aan dat dat binnen door mij gestelde tijd in orde komt, of IK laat beslag leggen op het hele gebeuren van de tegenpartij. Dit is heel goed mogelijk en laat je niet altijd in een hoek drukken.
hoffie de beroeps zeikzeur!
Speciaal voor hoffie ik heb kabel TV
Telefoon en chello internet allemaal UPC
en ik ben heel tevreden over alles!
Lucky-nl.
Speciaal voor hoffie ik heb kabel TV
Telefoon en chello internet allemaal UPC
en ik ben heel tevreden over alles!
Lucky-nl.
ja en hoffie post ook alleen op forums over producten waar ie super tevreden over is Lucky....
Wees welkom zoveelste medewerker van UPC
Als jullie die tijd nou eens gingen besteden aan jullie klanten met al hun klachen, i.p.v. hier misleidende reclame te maken, wie weet komt alles dan ooit nog eens goed.....
Maar ja, in Canada (Rogers) doen jullie precies hetzelfde......
Wees welkom zoveelste medewerker van UPC
Als jullie die tijd nou eens gingen besteden aan jullie klanten met al hun klachen, i.p.v. hier misleidende reclame te maken, wie weet komt alles dan ooit nog eens goed.....
Maar ja, in Canada (Rogers) doen jullie precies hetzelfde......
Goed geschreven hoffie. Er zijn hier teveel ïngehuurde figuren" die ook hun zegje { lees inkomsten veilig stellen} komen doen.
Als ik zo de berichten lees....
Dan stemt me dat niet echt hoopvol.
1 maand geleden aangesloten!
1ste week telefoon problemen, 4 x gebeld, netjes te woord gestaan.
Ze konden het niet oplossen, hun voorstel, een monteur!
Deze kwam langs, 2 dagen nadat ik heb gebeld.
Is 1,5 uur bezig geweest! EN SINDSDIEN GEEN ENKEL PROBLEEM!
Het Arris modem is gewoon niets waard. Deze hebben ze vervangen. en nu geen enkel probleem meer, UPC en medewerkers juist een compliment!
Dan stemt me dat niet echt hoopvol.
1 maand geleden aangesloten!
1ste week telefoon problemen, 4 x gebeld, netjes te woord gestaan.
Ze konden het niet oplossen, hun voorstel, een monteur!
Deze kwam langs, 2 dagen nadat ik heb gebeld.
Is 1,5 uur bezig geweest! EN SINDSDIEN GEEN ENKEL PROBLEEM!
Het Arris modem is gewoon niets waard. Deze hebben ze vervangen. en nu geen enkel probleem meer, UPC en medewerkers juist een compliment!
Dus een compliment voor UPC, voor het leveren van een product (modem) wat niets waard is???????Het Arris modem is gewoon niets waard. Deze hebben ze vervangen. en nu geen enkel probleem meer, UPC en medewerkers juist een compliment!
-
Ik ben ook al jarenlang SUPERTEVREDEN over al mijn UPC produkten. Bijna al mijn vrienden, collega's en kenissen hebben ook alle UPC produkten tot VOLLE tevredenheid.
Hoffie, wanneer hou jij nou eens op, krijg jij nou werkelijk nooit genoeg van je gewouwel?
Hoffie, wanneer hou jij nou eens op, krijg jij nou werkelijk nooit genoeg van je gewouwel?
Kijk aan Mischa haar baas (UPC) heeft haar geleerd hoe knippen en plakken werkt
Waarom zou iedereen die wel tevreden is meteen bij UPC werken?
Heb een beetje respect voor elkaars mening en smijt niet zo met modder, staat zo ranzig aan de muur
Heb een beetje respect voor elkaars mening en smijt niet zo met modder, staat zo ranzig aan de muur
nee talletje we zullen niet zeggen dat je bij UPC werkt
Waarom niet? Prima werkgever hoor!
Werkgever wel misschien, maar voor de klant is het een smerige oplichtersbende!!
Helemaal met je eens Johannes !
Ik heb er nog geen ervaringen mee. Een vriend van me heeft het voor mij aangesloten, die werkt nml voor upc en andere internetaanbieders. Hij heeft het Arris modem gelijk vervangen voor een Webstar, stuk compacter in ieder geval in de meterkast. Alleen de eerste 2 dagen wat last gehad (sinds vorige week maandag), daarna niet meer. Opstartproblemen zullen we maar zeggen.Het Arris modem is gewoon niets waard