LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wanneer nouu?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
pluutje

Re: wanneer nouu?

Ongelezen bericht door pluutje »

Men is de "hebberigheid" nog niet verleerd blijkbaar.
B+,

Waarom heb jij het steeds over beleggen en stijgende koersen. :?: :idea: :roll: :?

wimnul

Ongelezen bericht door wimnul »

Bedankt?!?!?!?!?!?!?!?

leaselotje

Ongelezen bericht door leaselotje »

Wij hebben bij de betaling van de restschuld aangenomen dat we alles kwijt waren en dachten ook een beetje "eigen schuld, dikke bult". Nu we kans maken dat we wat terug krijgen met deze Duisenbergregeling, voelt het of we echt iets terugkrijgen. Een kwestie van interpreteren. Wij voelen ons daardoor blijer dan mensen die dat gevoel niet hebben. Da's rot voor ze. Maar dat kan ik niet verhelpen.

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Belegger+
Dit gaat zuur worden voor velen, want meer dan de schikking komt er absoluut niet uit, mensen.

B+
Bent u helderziende, of bent ueen ingewijde, in dat geval zal u wel gelijk hebben.

In het andere geval: We gaan voor een rechtvaardige afhandeling en oplossing van de problemen, En als het rechtvaardig !!! is afgewerkt dat zeggen we Okè

Janny

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Belegger+

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Janny schreef:
Bent u helderziende, of bent ueen ingewijde, in dat geval zal u wel gelijk hebben

----
15 jaar belegging ervaring, geeft je een bepaald voorgevoel, verder is een schikking iets waar tegen men in de financiele wereld beter niet 'vecht'. Vecht nooit tegen de trend is een oude beurswijsheid. Komt altijd uit.

Gr.
B+

Notenkraker

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Ook een oud beursgezegde is: "een mijn is een gat in de grond met een leugenaar erboven".

Een figuurlijke goudmijn met Dexia en Aegon erboven in het geval van de gedupeerden bij de aandelenlease-zwendel.

Belegger+

Notenkraker, dit gezegde las en hoorde ik in 15 jaren niet. Het is nieuw.

gr.
B+

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

15 jaar belegging ervaring, geeft je een bepaald voorgevoel, verder is een schikking iets waar tegen men in de financiele wereld beter niet 'vecht'. Vecht nooit tegen de trend is een oude beurswijsheid. Komt altijd uit.
Als u bent , wie u zegt te zijn.
Welke functie beklede u dan
en verder, ook voor de beleggingswereld gelden de Nederlandse wetten.

janny

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 20 Okt 2005 10:25 door Janny

Als u bent , wie u zegt te zijn.
Janny,

Gewoon ''voorheen Dubio'' gezien de gegevens die terloops ter sprake komen. :!: :wink:

leaselotje

Ongelezen bericht door leaselotje »

en zo kun je uren, dagen, maanden, jaren door blijven discussieren. Je komt er nooit uit.

JH

Ongelezen bericht door JH »

:arrow:
Laatst gewijzigd door JH op 31 okt 2005 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Notenkraker

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Juist daarom verdient het de voorkeur om een onpartijdige derde, in dit geval de bevoegde rechter, hierover te laten oordelen.

Joop(K)

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Inderdaad JH en Leaselotje, bij een schikking winnen beide partijen wat en verliezen ze wat. Het grote voordeel van schikken vind ik dat je dan als lease gedupeerde eindelijk weer rustig kunt slapen, weer ontspannen de telefoon durft op te nemen en weer fluitend de post durft te openen. En als je dat totaal onbelangrijk en niets waard vindt? Tsja, dan ga je gewoon nog een paar jaartjes door met procederen bij de rechtbank en weeklagen op de website van PAL. Wat let je?

Wat Notenkraker betreft: die verraadt zijn afkomst vanwege zijn ongecontroleerde en onbeheerste taalgebruik. Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.
Laatst gewijzigd door Joop(K) op 20 okt 2005 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.

wilhelm

Ongelezen bericht door wilhelm »

Ik hoop ook op een snelle afwikkeling om alle narigheid achter mij en mijn gezin te laten. Ik wens die gene die door gaan natuurlijk een positieve uitkomst, maar laat anderen die een andere keuze hebben gemaakt in hun waarde.

Iedereen gaat anders om met zijn verlies, de een berust er sneller in dan de ander. Doe in ieder geval wat jezelf goed lijkt en laat je niet beïnvloeden door mensen die uiteindelijk totaal geen inzicht hebben op jouw prive situatie (finacieel en emotioneel).

Kortom als er later blijkt dat men zelfs de inleg terug krijgt, zal ik dat van harte toejuichen en het een ieder gunnen. Ook daar berust ik in.

Wim

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Allemaal prachtig wat deze en gene roept.

Ik hoor zelden iets over de duizenden die door dexia buiten de duizenbergregeling zijn gehouden.
Ook al heeft Duisenberg de woorden geldig voor IEDERE GEDUPEERDE uitgesproken.

Deze gedupeerden moeten wel voor zichzelf op komen via de rechter.

En dat gelispel over de regeling wordt terecht in een rechtszaak meegewogen van JK en B= geeft enkel aan dat ze d'r geen bal van snappen, over vooringenomenheid gesproken, tjonge jonge, wat zijn we slim :roll:

Belegger+

Ik hoop dat vrijwel niemand de "inleg" terug krijgt.
Het betrof rente voor geleend geld, en zulke schulden zijn ereschulden.
Lenen is weten wat je doet en is dus betalen aan de verstrekker.
Dat sommigen zich nu razendsnel achter de rokken van de eega verschuilen en via een zijweg in de wet er nog net onderuit glippen is al betreurenswaardig genoeg.

Wie rente van een aangegane schuld terug krijgt zal dit altijd krijgen ten koste van anderen: dus de belastingbetaler of de uitlener, die het verhaalt op zijn andere klanten.

B+

dustinh

Ongelezen bericht door dustinh »

Wie rente van een aangegane schuld terug krijgt zal dit altijd krijgen ten koste van anderen: dus de belastingbetaler of de uitlener, die het verhaalt op zijn andere klanten.

Zo is het maar net. Maar je realiseert je toch wel dat dit ook geldt voor de hypotheekrente-aftrek? Die aftrek vindt vooral plaats over de ruggen van de mensen die deze aftrek niet hebben. Of is dat volgens jou totaal iets anders?

wilhelm

Ongelezen bericht door wilhelm »

En we zij weer terug bij af.

Schelden zeuren en vuurtjes opstoken. Leedvermaak en opgekropte woede. Iedereen leest het mee maar niemand heeft er wat aan. Het is blijkbaar moeilijk om iemand in zijn waarde te laten en een beetje massel te gunnen (B+). Maar goed we moeten het hier mee doen en dat is precies de reden waarom er niet veel nieuwe onderwerpen op het forum komen, omdat dit veel mensen afschrikt.

Echt klasse hoor heren, ik zelf ga ook weer over op lezen en dus passief mee doen op dit forum.

Wim

Gesloten