LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GSM.nL misleidt klanten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
in2daBox
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 feb 2005 19:54

GSM.nL misleidt klanten

Ongelezen bericht door in2daBox »

Lees en zie hoe de waardeloze afhandeling van een bestelling verloopt bij deze werkelijk zeer onbetrouwbare webshop GSM.NL aka Elders. Je krijgt gewoon NIETS. Mijn vraag is. Kan dit zomaar?

Zie: http://www.telecomvergelijker.nl/shop/3 ... d_id=12786

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: GSM.nL misleidt klanten

Ongelezen bericht door ?? »

Het enige wat ik op dat forum zie zijn pubers met een grote mond die de inhoud van het begrip 'op=op' niet kennen ...

in2daBox
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 feb 2005 19:54

Re: GSM.nL misleidt klanten

Ongelezen bericht door in2daBox »

?? Blijkbaar werk je in die l&b tent en heb je geen verstand van zaken of het een en ander niet begrepen. Ik zou zeggen probeer de clue eens te vatten. :?

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: GSM.nL misleidt klanten

Ongelezen bericht door ?? »

Laat ik hier maar geen sarcastische opmerkingen plaatsen en het gewoon houden op een simpel: doe eens normaal.

rijerkerk
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 jun 2005 13:34

Re: GSM.nL misleidt klanten

Ongelezen bericht door rijerkerk »

Inderdaad onbetrouwbare en logge organisatie. Twee bestellingen gedaan die niet correct zijn afgehandeld. Eerst 3 mnd gewacht op toestel dat niet meer leverbaar bleek(abonnenement intussen al opgestart), toen ander toestel tegen meer prijs geleverd gekregen, zonder vriendelijk overleg.
Nu ook nog een sim only besteld, met verzoek tot snelle afhandeling ivm nummerbehoud, wederom geen service/snelheid.

Telefonisch niet bereikbaar, ook niet voor 50 ct/minuut.

Lijkt me echt een kantoortje waarvan er in de sovjet unie talloze van moeten zijn geweest. (qua uitstraling/klantgerichtheid dan)

Barbara68
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jan 2006 11:54

Re: GSM.nL misleidt klanten

Ongelezen bericht door Barbara68 »

Ik heb op 4 november vorig jaar een mobiel aangevraagd en zit er nu nog op te wachten. Na een aantal telefoontjes is er elke keer wat waardoor het even niet kan , of ze waren mijn gegevens kwijt of iets van dien aard. Ik heb het er helemaal mee gehad! Ik vind dat als ze eindelijk eens over de brug komen ik wel tegemoed mag komen met een korting of zo want dit gaat wel erg lang duren! :oops:

plop1234
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jan 2006 19:21

Re: GSM.nL misleidt klanten

Ongelezen bericht door plop1234 »

Wederom een reden om dit soort zaken gewoon in de winkel af te handelen.

Barbara68
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jan 2006 11:54

Re: GSM.nL misleidt klanten

Ongelezen bericht door Barbara68 »

Nou ik heb gisteren maar weer eens gebeld, want ik had natuurlijk niks meer gehoord, en eindelijk krijg ik mijn mobieltje. En omdat het zo lang duurde hoef ik geen bezorg en oversluitingskosten te betalen. Ik ben benieuwd! :!:

Barbara68
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jan 2006 11:54

Re: GSM.nL misleidt klanten

Ongelezen bericht door Barbara68 »

Weer een week later en ik heb alweer 2 keer gebeld. Nou al het goed is krijg ik maandag mijn mobieltje. Hopelijk is het geen loze belofte, ik wacht het maar weer af. :D

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: GSM.nL misleidt klanten

Ongelezen bericht door Shareena »

Een vriendin heeft daar ook d'r telefoon vandaan en die heeft totaal geen klachten! Ik ga toch ook liever naar de winkel toe hoor...

Barbara68
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jan 2006 11:54

Re: GSM.nL misleidt klanten

Ongelezen bericht door Barbara68 »

Nou ik heb inmiddels mijn mobieltje hehe. Je lacht je rot, hij doet het niet en ik kan er pas in april mee bellen. Het moet ook niet gekker worden. Heb de mobiel nu te reparatie opgestuurd. Wordt vevolgd. :x

Gesloten