Ik heb sinds een korte periode internet via @home maar kreeg algauw klachten, een paar keer per dag kon ik niet online komen of als ik online was viel het internet zomaar weg.
Na een aantal telefoontje die kant op kwamen we er achter dat je zelf je spullen moet laten nakijken als er iets niet klopt, nou dat doen we dus niet want gratis = gratis in mijn ogen.
Uit eindelijk hebben we besloten te stoppen met kabel internet, want er zouden geen onkosten aan komen omdat je een proefabbonement afsluit.
Kom ik vande week tot ontdekking dat @home wel 35 euro van mijn rekening afhaald.
Dus we bellen weer een keer met de vraag of het wel klopt en wat krijgen we als antwoord.
Als U lidt blijft dan verrekenen ze de kosten met het eerst komende abbonementsgeld, blijf je niet lid dan betaal je dus 35 euro dus hoezo gratis 2 maand proberen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gratis 2 maanden @home!!!!!!
Re: Gratis 2 maanden @home!!!!!!
De actievoorwaarden zijn echt niet zo moeilijk te lezen. Staat duidelijk vermeld in de voorwaarden.
Dat er nog steeds mensen zijn die hier in trappen, niks is gratis er zit altijd een addertje onder het gras.
Dit staat zelfs in de wet, een klant moet zelf binnen redelijke termijn controleren of het geleverde wel geleverd is...[/quote]Na een aantal telefoontje die kant op kwamen we er achter dat je zelf je spullen moet laten nakijken als er iets niet klopt, nou dat doen we dus niet want gratis = gratis in mijn ogen.
Misschien kan ook ik niet goed lezen, maar ik kan het niet ontdekken in de actievoorwaarden en maak ook gebruik van de actie om twee maanden gratis te internetten.
Ben dus benieuwd of ik een rekening krijg.
Ben dus benieuwd of ik een rekening krijg.