en ja ik weet rekeningen moet je betalen maar als je veel aan je kop heb zoals zij slipt er wel ,s iets tussendoor.
niet netjes maar toch wil ik dit effe kwijt.
nou heeft ze betaald twee weken geleden op 7 oktober en ze zeiden bij UPC dat ze 11 okt uiterlijk 12 okt weer aangesloten zou zijn.
dat was niet ,t geval dus.
UPC zei toen dat ,t 13 of 14 okt zou worden en idd ,t was toen aangesloten enkelt omdat ze afgesloten was is d,r internetacount gewist bij UPC/CHELLO.
ze zou dus per post een nieuw acountnaam plus wachtwoord krijgen en dat zou op 14 of 15 okt komen.
en je raad ,t al noppes tot heden.
m,n schoonmoeder heeft UPC/CHELLO nog gebeld en is zeer onbeschoft
te woord gestaan door een helpdeskmedewerker.
ik vind dat je als bedrijf zo niet met je klanten om kan gaan.
UPC moet die medewerker ontslaan naar mijn mening.
of nog beter UPC moet zichzelf maar opdoeken want met zo,n bedrijf is geen zaken te doen
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
,t enigste goeie wat ze tot nog toe gedaan hebben is de tv weer aansluiten.
verders deugt er niks aan die ballentent van een UPC zeker als ik hier zo rondkijk op ,t forum