LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzegging upc

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
benny66

Opzegging upc

Ongelezen bericht door benny66 »

Bij deze even een brief die ik naar UPC heb verzonden dd 12-10-2005 waarvan ik tot op heden nog steeds geen reactie heb ontvangen ben bang dat ook ik in deze molen van UPC terecht ben gekomen.dus als het even kan prijs UPC uit de markt!!!!!!
Verschrikkelijk bedrijf!!!!
tot op heden nog geen telefoon!!!!

Betreft: opzegging UPC telefonie en internet.

Dames en heren,

Met klem vragen wij uw aandacht voor het navolgende.

Ongeveer twee en een half jaar maken wij nu gebruik van uw kabelnetwerk ten behoeve van onze telefoonaansluiting en internet (Chello). Tot circa vier maanden was dit gebruik naar tevredenheid, doch vanaf juli van dit jaar zijn de nodige problemen ontstaan. Gemiddeld één maal per maand waren wij gedurende het weekend afgesloten van het net (zowel telefoon als internet). Telefonisch hebben wij dit steeds gemeld, hetgeen de nodige kosten en ergenissen met zich meebracht. Vooral het feit dat uw bedrijf telefonisch zeer moeizaam bereikbaar is en het feit dat, na de melding van de storing, eerst de dinsdag daarna een monteur langskomt, wekt de nodige irritatie. Toch werd steeds binnen redelijke termijn het probleem verholpen. Echter, het kan en mag toch niet zo zijn dat wij zo stelselmatig geen gebruik kunnen maken van de telefoon en internet en wat nog erger is, telefonisch niet bereikbaar zijn(en dan ook nog precies in het weekend). Natuurlijk kan dit een keer voorkomen, maar dit is buiten proporties.

Bij brief van 28 augustus hebben wij u het vorenstaande ook reeds schriftelijk, per mail, laten weten. Van deze mail ontvangt u bijgaand een kopie.

De laatste keer dat wij weer eens waren afgesloten heeft ons doen besluiten onze relatie met uw bedrijf te beëindigen. Nadat wij, op de gebruikelijke moeizame manier, uw bedrijf hadden gebeld, op donderdag 22 september jl., werd dit telefoontje pas op maandag 26 september daarna gehonoreerd. Daarbij dient te worden gemeld dat, ondanks toezegging dat de monteur ’s morgens zou komen, deze niet kwam. Na dit telefonisch weer te hebben gemeld kwam de monteur gelukkig wel ’s middags, maar deze kon niets voor ons doen, aangezien hij een “buitenmonteur” bleek te zijn.
Deze monteur was uitermate vriendelijk en heeft er voor gezorgd dat ’s avonds een andere monteur kwam. Echter, door persoonlijke omstandigheden (onze schoondochter werd plotseling in het ziekenhuis opgenomen vanwege een hersenbloeding, waarbij een zeer levensbedreigende situatie was ontstaan) waren wij niet thuis en hadden ook niets geregeld. Dit lijkt ons uitermate begrijpelijk. De dag erna, 27 september jl., hebben wij twee keer gebeld met uw bedrijf, in welke gesprekken de gehele gang van zaken is toegelicht. U zult wellicht begrijpen dat telefonische bereikbaarheid van zeer groot belang was op dat moment, hetgeen wij in de gesprekken hebben aangegeven. In beide gesprekken werd toegezegd dat er een monteur zou komen. 28 september jl. hebben wij weer, tot twee keer toe, gebeld met de vraag waar de monteur bleef en hebben wij het belang zoals hiervoor geschetst aangegeven. In één van deze gesprekken (met de helpdesk van uw bedrijf) werd doodleuk gezegd dat zij dergelijke smoesjes wel vaker hoorden. De woorden die wij toen hebben gebezigd zal ik hier niet herhalen, maar hopelijk kunt u hier begrip voor opbrengen. Ondanks toezeggingen nog steeds geen monteur, dus de dag erna, 29 september, weer twee keer gebeld, met hetzelfde resultaat, namelijk geen monteur ondanks toezeggingen! 30 september hebben wij nog een poging gewaagd (weer gebeld), maar helaas. Zeer gefrustreerd en eigenlijk vol ongeloof hebben we toen de moed opgegeven. Het vertrouwen in uw bedrijf is, gelet op de gang van zaken zoals hiervoor omschreven, dusdanig geschaad dat dit niet meer kan goed komen.

Reeds eerder hebben wij de tussen ons bestaande overeenkomst opgezegd, doch zekerheidshalve doen wij dat bij deze nogmaals. Wij geven hierbij vast aan dat wij niet bereid zijn om voor een dienstverlening te betalen die vanuit jullie niet is nagekomen. Vanaf 22 september tot op dit moment hebben wij geen gebruik kunnen maken van de telefoon (en waarschijnlijk ook de nog resterende contractsperiode zullen wij geen gebruik kunnen maken van de telefoon). Wij vertrouwen erop dat wij tot een passende oplossing komen omtrent onze laatste factuur.

Rest ons nog te melden dat een kopie van deze brief is verzonden aan:
- Consumentenbond;
- TV Gelderland;
- Kassa;
- Radar.

Eveline68

Re: Opzegging upc

Ongelezen bericht door Eveline68 »

Je moet gewoon bellen en ze vertellen dat je per direct je abbo op wilt zeggen. Bij mij lukte het op deze manier wel. En vraag om een verrekening van de periode dat je geen gebruik heb kunnen maken van hun diensten.

Succes,

Eveline

Talletje

Ongelezen bericht door Talletje »

Klantenserice bellen en vragen naar Retentiedesk, werkt het beste!!

Dan kunnen ze kijken wat ze voor je kunnen doen mbt opzegging enz..

lammertc

Ongelezen bericht door lammertc »

Storing? Gestoord zul je bedoelen.
Dit heb ik net opgestuurd.
"
Vorige week chello abo opgezegd, zou doos krijgen om modem op te sturen. Nog niet gehad. Internet is afgelopen zaterdag afgesloten, Email vrijdag jl al. Helpdesk was (alweer) niet te bereiken, telefoon werkte ook niet, dus mobiel moeten bellen. Kosten tot nu toe 25 euro voor tweemaal een half uur wachten om vervolgens verbroken te worden. Belachelijk gewoon. Modem staat morgenochtend om 8 uur buiten de deur in UPC doos, regen of niet. Ik ga niet nog eens 5.50 euro betalen om modem naar jullie op te sturen. Ik heb het gehad met UPC. Een kopie van dit bericht komt op Kassa en Trosradar. Alle betalingen zal ik direct inhouden met abo van UPC tv. Ik verwacht van Chello minstens 25 euro voor telefoonkosten mobiel bellen. Bel MIJ maar, ik bel niet meer met jullie.
"

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

beetje vreemd want je kan het modem naar een antwoordnummer sturen, alleen als je borg betaald hebt is de kans groot dat je die nooit terug ziet :?

mve2

Ongelezen bericht door mve2 »

He hoffie er staat bij het topic niet bellen wel gebeld worden nog een vraag voor je open succes

Gesloten