LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verzamelpunt klacht makelaar Van Oosterom en Verhagen

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
Klacht
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 dec 2004 13:25

Verzamelpunt klacht makelaar Van Oosterom en Verhagen

Ongelezen bericht door Klacht »

Heeft u een klacht over makelaar van Oosterom en Verhagen uit Rijswijk ZH?

Voelt u zich niet serieus genomen na het indienen van een klacht bij de makelaar?

Ik ben journalist en probeer met deze oproep van nog meer mensen hun klacht(en) te ontvangen. Naar aanleiding daarvan zal ik een gedegen artikel schrijven dat geplaatst wordt in één of meerdere lokale kranten.

Vermeld u s.v.p. duidelijk wat de klacht exact is, wat u hebt ondernomen en wat de reactie van de makelaar was. U kunt dit mailen aan: [email protected]

B.v.d.

M. Groth

Mimi

Re: Verzamelpunt klacht makelaar Van Oosterom en Verhagen

Ongelezen bericht door Mimi »

O&V??? Lijkt me sterk. Weet wel dat FRISIA er knap discriminerende regeltjes op na houdt als je daar in de vrije sector een huis wil huren. Vraag o.a. maar eens naar wat je bruto moet verdienen 1) als getrouwd stel en 2) als samenwonende partners. Lijkt mij een breder en dus ook zinniger artikel dan de werkwijze van 1 kantoor onder de loup te nemen. (zoek eens op wat loup in het frans betekent).

Jawest

Re: Verzamelpunt klacht makelaar Van Oosterom en Verhagen

Ongelezen bericht door Jawest »

Prima makelaars kantoor met gedegen service en vakmanschap en zeer redelijk in het vactureren kan ik van vele nvm-makelaars niet zegen,en nee ik werk er niet !! Heb goede ervaringen met ze ...

Maar er zal altijd wel iets te vinden zijn meneer/mevrouw M. Groth..

Storm0209
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 jul 2005 20:22

Re: Verzamelpunt klacht makelaar Van Oosterom en Verhagen

Ongelezen bericht door Storm0209 »

Prima kantoor, brengen koper en verkoper met elkaar in contact indien gewenst zodat je met een prettig gevoel je huis overdraagt. Regelem mooi notaristarief, zal vast bij hun vriendje zijn maar hij was goed dus wat te klagen dan? Bij elke makelaar gaat wel eens wat mis weet ik uit ervaring. Erover praten kan vaak al helpen. Waarom laat je niets meer van je horen? Is de woede over je eigen ervaring gezakt?

ratteke
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 aug 2005 09:51

Re: Verzamelpunt klacht makelaar Van Oosterom en Verhagen

Ongelezen bericht door ratteke »

Prima makelaars kantoor hebben er een huis gekocht en een huis verkocht en van beide geen problemen ondervonden

LAMORE
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 aug 2005 13:51

Re: Verzamelpunt klacht makelaar Van Oosterom en Verhagen

Ongelezen bericht door LAMORE »

beetje vreemd verhaal, O&V staat als goed bekend hier in de buurt!

Nooit geen klachten gehoord over hun, is de maker van deze topic wel een echte journaist.....? 8) :roll:

elize
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 sep 2005 01:24

Re: Verzamelpunt klacht makelaar Van Oosterom en Verhagen

Ongelezen bericht door elize »

Hij heeft nooit meer iets van zich laten horen dus waarschijnlijk is, zoals ik al eerder schreef, zijn woede gezakt. Overal worden fouten gemaakt, vast ook bij O&V, maar dat is menselijk. Ik ben erg tevreden over hen.

Gesloten