LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC afsluiten internet zonder herinnering te sturen
-
UPC afsluiten internet zonder herinnering te sturen
bij mijn schoonmoeder is door upc het internet en kabeltv afgesloten
en ja ik weet rekeningen moet je betalen maar als je veel aan je kop heb zoals zij slipt er wel ,s iets tussendoor.
niet netjes maar toch wil ik dit effe kwijt.
nou heeft ze betaald twee weken geleden op 7 oktober en ze zeiden bij UPC dat ze 11 okt uiterlijk 12 okt weer aangesloten zou zijn.
dat was niet ,t geval dus.
UPC zei toen dat ,t 13 of 14 okt zou worden en idd ,t was toen aangesloten enkelt omdat ze afgesloten was is d,r internetacount gewist bij UPC/CHELLO.
ze zou dus per post een nieuw acountnaam plus wachtwoord krijgen en dat zou op 14 of 15 okt komen.
en je raad ,t al noppes tot heden.
m,n schoonmoeder heeft UPC/CHELLO nog gebeld en is zeer onbeschoft
te woord gestaan door een helpdeskmedewerker.
ik vind dat je als bedrijf zo niet met je klanten om kan gaan.
UPC moet die medewerker ontslaan naar mijn mening.
of nog beter UPC moet zichzelf maar opdoeken want met zo,n bedrijf is geen zaken te doen
,t enigste goeie wat ze tot nog toe gedaan hebben is de tv weer aansluiten.
verders deugt er niks aan die ballentent van een UPC zeker als ik hier zo rondkijk op ,t forum
en ja ik weet rekeningen moet je betalen maar als je veel aan je kop heb zoals zij slipt er wel ,s iets tussendoor.
niet netjes maar toch wil ik dit effe kwijt.
nou heeft ze betaald twee weken geleden op 7 oktober en ze zeiden bij UPC dat ze 11 okt uiterlijk 12 okt weer aangesloten zou zijn.
dat was niet ,t geval dus.
UPC zei toen dat ,t 13 of 14 okt zou worden en idd ,t was toen aangesloten enkelt omdat ze afgesloten was is d,r internetacount gewist bij UPC/CHELLO.
ze zou dus per post een nieuw acountnaam plus wachtwoord krijgen en dat zou op 14 of 15 okt komen.
en je raad ,t al noppes tot heden.
m,n schoonmoeder heeft UPC/CHELLO nog gebeld en is zeer onbeschoft
te woord gestaan door een helpdeskmedewerker.
ik vind dat je als bedrijf zo niet met je klanten om kan gaan.
UPC moet die medewerker ontslaan naar mijn mening.
of nog beter UPC moet zichzelf maar opdoeken want met zo,n bedrijf is geen zaken te doen
,t enigste goeie wat ze tot nog toe gedaan hebben is de tv weer aansluiten.
verders deugt er niks aan die ballentent van een UPC zeker als ik hier zo rondkijk op ,t forum
Re: UPC afsluiten internet zonder herinnering te sturen
Tja, ik weet hoe het werkt bij UPC en ik weet ook dat je nooit zonder pardon zomaar afgesloten word na een keertje niet betalen.
Dat houd dus in dat er vast meer rekeningetjes tussendoor zijn geslopen.
Je krijgt ruim een maand om alles te betalen, daarna nog een herinnering en daarna word je dicht gezet, als je dan nog niet betaald volgt na nog eens 4 weken een werkelijke afsluiting.
En dat je dan niet binnen 2 dagen aangesloten word vind ik niet zo raar! Als jij 2 maanden geen loon krijgt ga je toch ook niet weer werken als je baas zegt het over te hebben gemaakt? Dan wacht je toch ook tot het binnen is?
Dat houd dus in dat er vast meer rekeningetjes tussendoor zijn geslopen.
Je krijgt ruim een maand om alles te betalen, daarna nog een herinnering en daarna word je dicht gezet, als je dan nog niet betaald volgt na nog eens 4 weken een werkelijke afsluiting.
En dat je dan niet binnen 2 dagen aangesloten word vind ik niet zo raar! Als jij 2 maanden geen loon krijgt ga je toch ook niet weer werken als je baas zegt het over te hebben gemaakt? Dan wacht je toch ook tot het binnen is?
Niet raar dat je binnen twee dagen niet aangesloten wordt? Nou ik vind dat wel raar. Chello/UPC is erg resoluut met het afsluiten van je abbo. Als je dan vraagt hoelang het gaat duren vertellen ze je zelfs doodleuk dat als je bij een GWK gaat betalen je diezelfde dag nog na 18.00 uur aangesloten wordt. Ik heb zelfs twee weken moeten wachten!
Het is en blijft een waardeloos bedrijf die langzaam maar zeker de macht over de markt gaat verliezen en ik kan niet wachten tot ze ten onder zijn gegaan. Alléén jammer dat er nog steeds mensen zijn die zich, ondanks alle klachten, toch met hun inlaten
Het is en blijft een waardeloos bedrijf die langzaam maar zeker de macht over de markt gaat verliezen en ik kan niet wachten tot ze ten onder zijn gegaan. Alléén jammer dat er nog steeds mensen zijn die zich, ondanks alle klachten, toch met hun inlaten
-
Had je nou maar gewoon op tijd betaald, De pot verwijt de ketel. JIJ te laat met betalen, UPC te laat met heraansluiten. Maar nee, jij bent natuurlijk koning klant met alle praatjes van dien! Ik noem jou gewoon een wanbetaalster!
Je kan dan wel te laat zijn met betalen, maar het blijft een feit dat ze écht beloven dat je binnen twee dagen wordt aangesloten, of als je via GWK betaald, zelfs nog diezelfde dag na 18.00 uur.
DAN MOETEN ZE DAT NIET BELOVEN!!!
DAN MOETEN ZE DAT NIET BELOVEN!!!
-
Bovenstaand FEIT blijft dat jij op tijd je rekeningen moet betalen, als je dat niet kunt, moet je geen abonnementen afsluiten. Als je zelf niet a(tijdig) aan je verplichtingen voldoet heb je totaal geen recht van spreken!
Ik word zo moe van die mentaliteit, ik neem een dienst af, dus ik ben de baas, koning klant en nog meer van dat gebla bla bla.
Het mes snijdt aan twee kanten. Helaas voor je Eveline.
Ik word zo moe van die mentaliteit, ik neem een dienst af, dus ik ben de baas, koning klant en nog meer van dat gebla bla bla.
Het mes snijdt aan twee kanten. Helaas voor je Eveline.
Ik heb niet gezegd dat klant koning is en dat die persoon de baas is. Natuurlijk moet je op tijd betalen, maar het kan iedereen wel een keer overkomen dat het misgaat. Maar dan moeten ze bij UPC NIET zeggen dat je of binnen een paar uur of een paar dagen aangesloten wordt.
En helaas voor jou, belofte maakt schuld.
En recht van spreken heb je bij UPC zowieso niet!
En helaas voor jou, belofte maakt schuld.
En recht van spreken heb je bij UPC zowieso niet!
-
SPECIALE GRATIS TIP VOOR EVELINE
Neem een automatische incasso op UPC en jouw genoemde probleem behoort voor altijd tot het verleden !
Succes Eveline !
Neem een automatische incasso op UPC en jouw genoemde probleem behoort voor altijd tot het verleden !
Succes Eveline !
Bah Mischa wat een nare reactie's van jou.
Bij upc snijd het mes niet aan twee kanten, upc is de baas, de geldinner en de klant: ach die wordt gewoon misleid.
Net zo goed dat jij dit topic helemaal uit het verband haalt, slaat gewoon nergens meer op.
Jammer !
Ik heb ook de nodige ervaring met upc en het klopt gewoon niet hoe ze bezig zijn, ik krijg nog steeds geld van ze dus.... hoezo !
Mischa neem een cursus begrijpend lezen !
Succes Mischa0320 !
Bij upc snijd het mes niet aan twee kanten, upc is de baas, de geldinner en de klant: ach die wordt gewoon misleid.
Net zo goed dat jij dit topic helemaal uit het verband haalt, slaat gewoon nergens meer op.
Jammer !
Ik heb ook de nodige ervaring met upc en het klopt gewoon niet hoe ze bezig zijn, ik krijg nog steeds geld van ze dus.... hoezo !
Mischa neem een cursus begrijpend lezen !
Succes Mischa0320 !
-
Lieve Rups,
wat laat jij snel kennen zeg.
Over lezen betreft... begin er zelf mee. Dit topic gaat over afsluiten en aansluiten na een betalingsachterstand.
Hoezo trek ik dingen uit zijn verband?
Voordat je reageert, denk eerst eens na!
wat laat jij snel kennen zeg.
Over lezen betreft... begin er zelf mee. Dit topic gaat over afsluiten en aansluiten na een betalingsachterstand.
Hoezo trek ik dingen uit zijn verband?
Voordat je reageert, denk eerst eens na!
Ja afsluiten kan UPC wel als je niet betaald.Maar als je iets opzegt en dan per 1maart 2005 niet mee rwilt betalen dan sluiten ze je niet af dan moet je het zover laten komen het bijna voor de rechter komt.
Heb nu van het 3de incassobureau bericht als ik dan niet betaalt heb ze me gaan afsluiten dan heb ik toch bereikt wat ik wilde hebben......AFGESLOTEN WORDEN....
Maar heb ook incassobureau van UPC zelf gehad ....Penninck&Landheer is een eigen incassobureau van UPC....zelfs die hebben het nu uit handen gegeven aan een ander incassobureau.Ze proberen je alleen maar bang te maken.
Maar ik heb netjes 2 maanden vante voren opgezegd dan wens ik ook gewoon normaal behandeld te worden en afgesloten te worden...
Maar nu naar 7 maanden hebben ze ineens niets ontvangen van een opzegging.....
VREEMD MAAR WAAR....
Heb nu van het 3de incassobureau bericht als ik dan niet betaalt heb ze me gaan afsluiten dan heb ik toch bereikt wat ik wilde hebben......AFGESLOTEN WORDEN....
Maar heb ook incassobureau van UPC zelf gehad ....Penninck&Landheer is een eigen incassobureau van UPC....zelfs die hebben het nu uit handen gegeven aan een ander incassobureau.Ze proberen je alleen maar bang te maken.
Maar ik heb netjes 2 maanden vante voren opgezegd dan wens ik ook gewoon normaal behandeld te worden en afgesloten te worden...
Maar nu naar 7 maanden hebben ze ineens niets ontvangen van een opzegging.....
VREEMD MAAR WAAR....
Nou nee hoor. Dit is een duister bureautje dat zijn oorsprong heeft in de huurachterstanden-business. Je weet wel, huisjesmelkers en zo. Geknipt dus voor de louche zaakjes waar UPC ze voor het karretje wil spannen.Maar heb ook incassobureau van UPC zelf gehad ....Penninck&Landheer is een eigen incassobureau van UPC....
Pronkt met een adres in het sjieke Oisterwijck, maar is gewoon in Rotterdam op de Witte de Witstraat gevestigd. Een aggenebbisbuurt waar je tegen de avondschemering met je 4 rottweilers nog niet langs durft.
,n schoonmoeder heeft UPC/CHELLO nog gebeld en is zeer onbeschoft
te woord gestaan door een helpdeskmedewerker
Het is vaak uitschot wat op die helpdesk werkt. Zeker als je weet dat UPC een zwaar criminele organisatie is die er alleen maar op uit is andere integere burgers te bestelen. Ze maken hun eigen wetten en lappen de Nederlandse wetgeving aan hun laars.
te woord gestaan door een helpdeskmedewerker
Het is vaak uitschot wat op die helpdesk werkt. Zeker als je weet dat UPC een zwaar criminele organisatie is die er alleen maar op uit is andere integere burgers te bestelen. Ze maken hun eigen wetten en lappen de Nederlandse wetgeving aan hun laars.