LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte garantie Blokker

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
w.deursen.

slechte garantie Blokker

Ongelezen bericht door w.deursen. »

Bij Blokker in Bussum een partytent gekocht voor 135euro.De tent netjes neergezet op de camping,maar toen het begon te regenen wist je niet wat je zag.Lekken als een gieter en het doek stond overal bol.
Ik ben direct terug gegaan naar de winkel,die verkoopster vond het ook vreemd,en belde met het hoofdkantoor.Zij kwam terug met een rood hoofd en zij dat de tent bij regen binnen gehaald moest worden.Ik heb tegen haar verder maar niets gezegd,ik heb het telefoon nummer gevraagd dat ik ook gelijk kreeg.Thuis gekomen heb ik direct het gebeld met de service afdeling.Nou deze dame was met het verkeerde been uit bed gestapt,of zij was de laatste jaren niet meer buiten geweest maar zij zei rustig dat het een zonnetent is en bij regen binnen gehaald moest worden.Dit heb ik op de camping vertelt,nou de hilariteit vierde hoogtij,hoe ze er op kwamen?????Alle mensen hebben zo'n partytent staan en niemand haalt hem binnen als het regent,die staat er gewoon het hele seizoen,terwijl er op de aankoopbon PARTYTENT staat.Ik heb een brief geschreven naar de klantenservice,en kreeg de volgende brief terug;
Naar aanleiding van uw schrijven willen wij reageren.
Het betreft hier een partytent c.q.zonnetent en geen regentent.Deze is dus niet waterdicht.Wij adviseren u dan ook deze bij regen,storm of harde wind binnen te halen.
Wij vertrouwen er op u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
Blokker B V A.Ettaki Klantensevice
Om deze tent binnen te halen,moeten er ruim 30 slotbouten verwijderd worden.Ik heb nu een partytent gekocht voor 19,95euro,en die is wel waterdicht.Slechte kwaliteit komt altijd bovendrijven,ook bij Blokker.

Gast

Re: slechte garantie Blokker

Ongelezen bericht door Gast »

en toch hebben ze bij Blokker gelijk, het is een zonnetent ,als je hem bij regen of slecht weer buiten kunt laten staan heb je mazzel en meer niet!!!!! Toos

Gast

Re: slechte garantie Blokker

Ongelezen bericht door Gast »

Beste W. Deursen,

Als het goed is zat er een gebruiksaanwijzing bij uw tent.
Hierop moet staan, waar de tent geschikt voor is, heeft u bij aanschaf van tent nooit die gebruiksaanwijzing met de waarschuwing erop gehad, dan word het een andere zaak.
Ik wil u bij deze adviseren om de gebruiksaanwijzing erop na te slaan.

cindyke
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 okt 2005 14:04

Re: slechte garantie Blokker

Ongelezen bericht door cindyke »

U hoeft ook niet de hele tent uit elkaar te halen, alleen het zeil eraf is genoeg. Misschien de volgende keer beter kijken of de tent bestand is tegen regen. Wel zo handig!!

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: slechte garantie Blokker

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Heb je een partytent van textiel of plastic? Textiel moet je natuurlijk binnenhalen, zonwering van stof rol je immers ook op als het begint te regenen, en een parasol ook.

Gesloten