LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Een tientje retour van ADSL via KPN [b]PAS OP[/b]

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Dick65
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 sep 2005 01:35

Een tientje retour van ADSL via KPN [b]PAS OP[/b]

Ongelezen bericht door Dick65 »

:evil: Bent u tevreden met uw Versatel ADSL abonnement via KPN lijn meneer????? Moah tevreden!!!, ik heb geen klachten. Dan mag ik u 10 euro teruggeven. het enige wat wij vragen , is dat u nog een jaar via ons ADSL afneemt. Wij hebben gezien dat u nog tot maart 2006 geabonneerd ben bij Versatel.

Bevestiging ontvangen in augustus 2005 dus loopt het tot augustus 2006.?????
Wat blijkt nu???? Opzegtermijn Versatel loopt niet meer synchroon met de KPN afspraak, Dus kan ik niet meer van mijn ADSL via KPN af!!!!! Versatel vraagt 1 maand opzegtermijn voor einddatum contract. en dat is maart van elk jaar.

Neen meneer u hebt niet binnen 7 dagen gereageerd dus accepteren wij uw annulering niet zegt KPN.
Conclusie: Had je voordien met 1 contract te maken (VERSATEL)na de actie van KPN ben je in het bezit van twee contracten met verschillende expiratiedatums.

Slimme zet van KPN. Of moet ik zeggen SLUWE ZET OM DOMME MENSEN DIE NIET DOORDENKEN AAN ZICH TE BINDEN????

Er zijn momenteel veel aanbiedingen die beter zijn dan de 1,5 MB ADSL
LITE via KPNlijn (aboprijs 29,95 euro) en ADSL zonder telefoonlijn van KPN die aantrekkelijker zijn dan ADSL LITE via KPN

chielmi
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 okt 2005 10:01

Re: Een tientje retour van ADSL via KPN [b]PAS OP[/b]

Ongelezen bericht door chielmi »

Heel toevallig lees ik dit topic, en ik bedenk me dat ik in hetzelfde schuitje zit :cry:

Ik heb 3 maanden geleden het bewuste telefoontje gehad, en heb me dus ook een contract van een jaar aan weten te lullen. Bij mij ging het om €30, 2 complete maandbedragen, die weiger je natuurlijk niet zomaar...

Minder dan 7 dagen geleden heb ik het 20 mbit ADSL van Versatel aangevraagd, dus nu meteen contact opgenomen met Versatel. Zij gaan het contract annuleren.

Ik hoop dat dit goed gaat...

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Een tientje retour van ADSL via KPN [b]PAS OP[/b]

Ongelezen bericht door queenfan »

in gevolg beter luisteren en eventueel lezen

Lahan
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 sep 2005 14:30

Re: Een tientje retour van ADSL via KPN [b]PAS OP[/b]

Ongelezen bericht door Lahan »

inderdaad jij gaat zelf accoord, trouwens is het nu wel algemeen bekend dat je niet moet ingaan op acties van callcenters...

Dick65
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 sep 2005 01:35

Re: Een tientje retour van ADSL via KPN [b]PAS OP[/b]

Ongelezen bericht door Dick65 »

Slappe reactie van Queenfan

ik dacht dat dit forum bedoeld is om anderen te waarschuwen voor addertjes onder het gras, luisteren naar dingen die er niet bij gezegd worden en ook het lezen heeft geen nut bij telefonische verkoop .

Ik hoop dat Chielmi geluk heeft, Ik zal Versatel vragen om het verlengen van het contract weer te synchroniseren met die van de KPN zodat ik in augustus 2006 weer kan kiezen welke provider ik dan wil hebben.

Het valt mij tegen van KPN dat ze ook al op zo'n manier zieltjes moeten winnen.

Gesloten