LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Erg grote smoelen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
J. van der Wal
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2005 18:52

Erg grote smoelen

Ongelezen bericht door J. van der Wal »

Erg grote smoelen nu mensen geld verloren hebben, ik zou van diezelfde mensen wel eens willen weten of ze ook zoveel lawaai zouden maken als ze vette winst gemaakt hadden of zaten ze dan nu op de bahama's?

Martinvdm

Re: Erg grote smoelen

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Beste meneer of mevrouw van der Wal,

De contracten zoals die afgesloten zijn hadden een 2 delige doelstelling: De bank zou er beter van worden en de contractant. Da's normaal en spreekt van gezond zakendoen en een voordeel voor de klant.

De manier waarop de contracten afgesloten zijn en de fabels die erbij verteld zijn maken deze hele affaire verdacht. Komt nog eens bij dat de koersen gekelderd zijn en mensen worden opgezadeld met een restschuld

Restschuld ?? Maar dat kon toch 5 jaar geleden niet ? De 'adviseur' heeft het nooit over een restschuld gehad..immers...de inleg zou gegarandeerd zijn.

En daar gaat het nu om..Er zijn geen vette winsten gemaakt door ons maar wel veel gezinnen gedupeerd.

En jij met je als we dit hadden of als we dat hadden...Als ik in de toekomst kon kijken wist ik het wel. De realiteit ligt nu anders...

Groet,
Martin

Jules Degrelle
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 okt 2005 23:33

Re: Erg grote smoelen

Ongelezen bericht door Jules Degrelle »

gelijk heb je en daarom moeten we zoveel mogelijk ruchtbaarheid gaan geven aan deze affaire. Het kan toch niet zo zijn dat we alleen dit forum en een enkele seminair in Thailand bereiken....

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: Erg grote smoelen

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Martinvdm schrijft:
Restschuld ?? Maar dat kon toch 5 jaar geleden niet ? De 'adviseur' heeft het nooit over een restschuld gehad..immers...de inleg zou gegarandeerd zijn.


Beste Martin, als de inleggarantie zwart op wit in het contract is opgenomen, heb je een ijzersterke zaak bij het Kantongerecht.
Anders uiteraard niet.

Martinvdm

Re: Erg grote smoelen

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Beste Joop,

Helaas heb ik dat niet omdat het mondeling toegezegd is.

Daarintegen heb ik naar mijn idee wel een redelijke kans op een goede afloop.

Groet,
Martin

Martinvdm

Re: Erg grote smoelen

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Naief was Dhr. Mol van Legio Lease die mij bedonderd heeft...en vele andere...

Dat was de zgn. 'adviseur' oftewel de verkoper.

Nu niet de zaak om gaan draaien en doen alsof het mijn schuld is van deze affaire.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Erg grote smoelen

Ongelezen bericht door JH »

:arrow:
Laatst gewijzigd door JH op 31 okt 2005 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Erg grote smoelen

Ongelezen bericht door Hans A »

ik zou van diezelfde mensen wel eens willen weten of ze ook zoveel lawaai zouden maken als ze vette winst gemaakt hadden of zaten ze dan nu op de bahama's?
J. van der Wal, waar heb je het over? Ook Dexia wist dat dit praktisch uitgesloten was. Daarom werden de contracten ook onder valse voorwentsels verkocht en had Dexia de contracten zodanig aangepast dat ze zeker dacht te zijn ten alle tijde de buit binnen te halen en haar "geliefde cliënten" finacieel te kunnen uitkleden.

Dus waar heb jij het over? Je komt met een niet bestaande, onmogelijke situatie.

Wij hadden het tóen nog niet door, jij nú nog steeds niet

Gr Hans A

J. van der Wal
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2005 18:52

Re: Erg grote smoelen

Ongelezen bericht door J. van der Wal »

Hans A jij was uit op vette winst geef maar toe anders had je het geld wel op een spaarrekening laten staan. Je kan nu kronkelen als een aal om er onderuit te komen maar vertel maar gewoon de waarheid!

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Erg grote smoelen

Ongelezen bericht door Hans A »

Klopt! Ik was er niet op uit om mijn geld kwijt te raken!

Je krijgt het door.

Gesloten