LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC probeert mensen dubbel te laten betalen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Jolanda10
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2005 00:04

UPC probeert mensen dubbel te laten betalen

Ongelezen bericht door Jolanda10 »

Ik ben altijd een zeer tevreden klant geweest van UPC. Ik had Internet, Digitale TV en Telefoon van hun. Dit heb ik reeds enkele jaren met grote tevredenheid gehad. Tot dat er verleden week plotsklaps een medewerker van UPC voor mijn deur stond. Hij heeft alles meegenomen. er ik ben voor alle diensten afgesloten. Ik zou een van de grootste wanbetalers zijn. UPC heeft voor alle diensten altijd een automatische incasso van mijn gehad. Elke maand werd er keurig een X bedrag van mijn rekening gehaald. Zelfs deze maand is nog geint terwijl ik afgesloten ben. Ik snap hier helemaal niets van. Al mijn bankrekeningen nagekeken en ze hebben elke maand geld van mijn bankrekening afgehaald, Dus van wanbetalen is geen spraken. De helpdesk gebeld hoe dat kan. Die zeiden dat ik dan maar nog een keer moest betalen en dat later gekeken zou worden hoeveel ik dan eventueel terug zou kunnen krijgen.
Eerlijk gezegd heb ik hier niet zoveel vertrouwen in. Ik wil gewoon weer aangesloten worden zonder dubbel te moeten betalen.

Eveline68
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:15

Re: UPC probeert mensen dubbel te laten betalen

Ongelezen bericht door Eveline68 »

Ik heb ook zoiets gehad met m'n internet, en je krijgt je geld niet terug, maar wordt verrekend met de volgende maand.

De mooiste rekening was er één van € 520. Ze hadden de oude modems vervangen voor nieuwe en ik kreeg daar de rekening van, plus de kosten van een koerier en het heraansluiten van de kabeltelevisie, die notabene bij mijn Enecorekening zit. Dit bedrag heb ik nooit betaald, maar het heeft wel drie maanden geduurd voor de rekeningen eindelijk klopte. Ze haalde de eerste maand alleen het bedrag van de kabel eraf, een maand later de modem en toen ik met afsluiting werdt bedreigd hebben ze na een hoop gepraat alles in orde gemaakt.

Maar ik ben lekker van UPC af en wil er niets meer mee te maken hebben!

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: UPC probeert mensen dubbel te laten betalen

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Wat fijn toch voor je Eveline !

Eveline68
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:15

Re: UPC probeert mensen dubbel te laten betalen

Ongelezen bericht door Eveline68 »

Nou ik moet zeggen dat het echt een opluchting is, en bedankt dat je zo met me meeleeft.

jacquelientje
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 okt 2005 20:27

Re: UPC probeert mensen dubbel te laten betalen

Ongelezen bericht door jacquelientje »

Even iets voor Eveline.
Voor een koerier hoef je helemaal niets te betalen want dat is helemaal gratis bij UPC.
Dus wat je verteld is onzin.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: UPC probeert mensen dubbel te laten betalen

Ongelezen bericht door hoffie »

jacquelientje
Geplaatst op: 24 Okt 2005 20:36 Onderwerp:



Even iets voor Eveline.
Voor een koerier hoef je helemaal niets te betalen want dat is helemaal gratis bij UPC.
Dus wat je verteld is onzin.
knap dat al die UPC positivo's de rekeningen kunnen zien van andere mensen :?

Eveline68
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:15

Re: UPC probeert mensen dubbel te laten betalen

Ongelezen bericht door Eveline68 »

Als ik de gelegenheid vind zal ik de factuur opzoeken, hem inscannen en naar je mailen. Ze deden alsof ik zelf een nieuwe modem had besteld en kreeg dus alle bijkomende kosten. Ook van de koerier cq bezorger.

Als ik onzin wil vertellen ga ik wel naar onzin.nl

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: UPC probeert mensen dubbel te laten betalen

Ongelezen bericht door angel1978 »

Een UPC-thread...

En daar zijn hoffie en mischa weer... jongens, lazer nou eens op en laat de mensen die wel iets willen bespreken gewoon rustig hun dingen doen !

Boston
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2005 09:59

Re: UPC probeert mensen dubbel te laten betalen

Ongelezen bericht door Boston »

Toen UPC tussen half 2003 en eind 2004 in drie stappen een aardige prijsverhoging doorvoerde (het ging van 11,05 naar 15,52 euro) besloot ik UPC op te zeggen en satelliet te nemen. Maar na het opzeggen hebben ze toch nog een maand extra gefactureerd. Je krijgt dan het advies om niet te betalen, omdat ze vervolgens bij de eindafrekening dat bedrag weer zullen crediteren.

UPC vindt het blijkbaar normaal dat ze geld van je mogen vragen, terwijl ze weten dat het onterecht is. Maar houdt moed, Jolanda10. Het opzeggen bij UPC gaat redelijk snel. (In tegestelling tot bijvoorbeeld Zonnet / Versatel, die nog wel eens je ADSL lijn willen gijzelen.)

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: UPC probeert mensen dubbel te laten betalen

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Angel 1978...

Ik zit zo een twee jaar op dit UPC forum. Net als Agro, Hoffie en andere snuiters.

Ben JOUW naam nog nooit tegen gekomen bij enig zinnige discussie.

Dus voordat je zo een brutale mond opzet!

Zeg 'es' iets zinvols.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC probeert mensen dubbel te laten betalen

Ongelezen bericht door agro »

Ik zit zo een twee jaar op dit UPC forum. Net als Agro, Hoffie en andere snuiters.
Hoezo 2 jaar? je eerste bericht dateert van 8 juni 2005
Zeg 'es' iets zinvols.
En wanneer begin jij eens iets zinvols te zeggen, je hebt tot nu toe niks anders gedaan dan anderen die een andere mening hebben dan de jouwe, af te katten en te beledigen.

Je lijkt die customer service zwetsmadam Christine Duineveld van upc wel, als je al eens een antwoord van haar krijgt, is het ook een zwetsverhaal wat kant nog wal raakt, en nergens inhoudelijk een fatsoenlijk antwoord geeft.

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: UPC probeert mensen dubbel te laten betalen

Ongelezen bericht door angel1978 »

@mischa
Als je even iets beter kijkt zul je wel degelijk wat inhoudelijke antwoorden van me vinden, echter ik beperk me meestal tot echt antwoord geven en niet tot jullie zinloze discussie's. Daar heb je dan automatisch iets minder van.

@Agro, dank je voor het opzoeken van het 1e bericht...
Dit sterkt mij in mijn mening.

Daar ik de laatste tijd op dit forum dat ik toch al een tijdje poog te volgen, alleen nog maar mensen tegenkom die elkaar afkatten en/of onzinnige discussie's ( vooral over UPC en NUON en elkaar beschuldigen daar te werken ). Haak ik vooralsnog even af. Ik heb geen zin meer om de topics te lezen aangezien ik meestal al kan voorspellen wat er in staat.

Aan een zinvolle discussie / een goeie vraag doe ik graag mee, aan zinloos gezeur heb ik geen gebrek, daarvoor hoef ik niet naar dit forum te komen.

Daar dit antwoord niet veel bijdraagt wil ik 't hierbij dan ook laten, maar ik hoop dat het niveau van dit forum weer wat omhoog gaat en er weer wat zinvolle discussie's / topics ontstaan en ik weer met plezier hier meelees een eventueel toevoeg.

Hasjroker
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 aug 2003 22:26

Re: UPC probeert mensen dubbel te laten betalen

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Hoi Jolanda.

Als ik jou was zou ik al mijn producten opzeggen. Ik heb digitenne voor TV. telefoon gewoon via KPN en ADSL via XS4ALL. Ik heb sinds dien nooit geen storingen meer. Alles werkt perfect. Kwa prijs betaal ik nu maar 3 Euro meer per maand. Dus dat valt nogal mee. Echt doen. Steek geen energie meer in die lui van UPC. Het is echt tuig

Jovel
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:38

Re: UPC probeert mensen dubbel te laten betalen

Ongelezen bericht door Jovel »

Mocht je steeds problemen blijven houden,
vul dan eens het feedback formulier van COAX NL in

http://www.coax.nl/feedback/index.php

groet

Hans Ronhaar
voorzitter COAX NL.

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: UPC probeert mensen dubbel te laten betalen

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Hoi Agro,

Op genoemde datum moesten we ons registreren van TROS Radar jah, daarvoor heb ik al vele berichten gepost en had ik de naam GAST omdat ik niet geregistreerd stond. Is dat nou echt zo moeilijk voor jou om te begrijpen? Maar goed jij weet toch altijd alles beter. Alleen weet je niet om je zogenaamde borg terug te krijgen van UPC.

Eerst goed nadenken voordat je weer wat post, jongen !
Laatst gewijzigd door Mischa0320 op 26 okt 2005 09:36, 2 keer totaal gewijzigd.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC probeert mensen dubbel te laten betalen

Ongelezen bericht door agro »

Klik dan eens op je naam of kijk bij zoeken en vul je naam in dan zal je alle berichten krijgen die je hebt gepost, en het eerste bericht dat je hebt gepost dateert van 8 juni 2005.

Trouwens ik meen mij te herinneren dat al een maand eerder de verplichting was om te registreren, mogelijk dat de redactie van deze site opheldering inzake deze kan geven.

En wederom begin je met schelden en beledigen als je op een leugen wordt betrapt, precies de mentaliteit welke upc zo eigen is.

woman50
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 okt 2005 18:10

Re: UPC probeert mensen dubbel te laten betalen

Ongelezen bericht door woman50 »

Het probleem bij UPC is dat ze niet verder dan 2 kunnen tellen. Ik heb al enige jaren tv en internet via UPC, zonder problemen. Vorig jaar besloot ik digitale TV van UPC erbij te proberen, maar had ik het maar nooit gedaan. Vanaf die tijd zijn er rekeningproblemen. Men stuurt dubbele rekeningen, boekt het bedrag op verkeerde klantnummers, dreigt met afsluitingen en ga zo maar door. Het ergste is nog, dat men niet de moeite neemt om op je vragen via de post of mail te reageren. Dit probleem hoor ik heel veel in mijn omgeving. Jammer van UPC, want zo raken ze trouwe klanten kwijt.

catz
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2005 12:54

Re: UPC probeert mensen dubbel te laten betalen

Ongelezen bericht door catz »

Even over upc.
Zelf heb ik thuis een goede verbinding en het doe-het-zelf installatie pakket ging vlekkeloos!
Nou gister bij een vriendin geinstalleerd, and guess what?
Juist... geen verbinding. Upc gebeld en wij moesten uitzoeken wie verantwoordelijk was voor de verbinding. Vandaag verhuur instantie gebeld, UPC is verantwoordelijk. Upc weer gebeld, nee hoor mevrouw u moet eerst de verhuurder de verbinding laten checken!! Nou vraag ik je :evil: Dus volgende stap, Upc mag zijn bende komen ophalen. Upc werkt best als alles in 1 keer het doet. Maar op het moment van complicaties is upc gewoon :x


OFF TOPIC:
En nog even voor alle kindertjes op dit forum(sorry dat ik het zo moet zeggen, tis niet persoonlijk)
Ik vind het vreselijk dat jullie mekaar in dit forum(of welk forum dan ook) moeten uitfoeteren. Volgens mij is de topic NIET: GOh laten we mekaar zwart maken!! Is er dan geen moderator die dit soort dingen verwijderd of mensen verwijzen naar (misschien een ideetje) een apart forum hiervoor. Het is toch belachelijk dat mensen die wel serieus op de topic willen reageren en geinteresseerd willen lezen, al dit soort ongein te lezen krijgen?
Er is bovendien al genoeg ellende(met upc bijvoorbeeld, laten we hun lekker gaan uitfoeteren!!!!!!), kunnen we mekaar nou niet gewoon in de waarde laten?
En wat maakt het uit als je denkt dat iemand niks zinnigs zegt??
Is het dan wel zinnig om een half forum lang mekaar zwart te maken??
Ik ben net nieuw hier en begrijp me niet verkeerd, wil niemand persoonlijk aanvallen.
Kwam hier voor upc, daarentegen vond ik dit :(

groetjes

Gesloten