Energiedirect.
Postbus 266
5680 AG Best
Zwolle, 25 oktober 2005
Klantnummer 49658
Ik begin het een beetje zat te worden ik krijg geen enkele reactie op mijn e-mail alleen als ik er bij zet dat ik naar radar schrijf krijg ik de zelfde dag nog een reactie.
Ik heb in mei 2005 meegedeeld dat u op mijn overzicht een betaling aan u van € 50,82 niet hebt verrekend ik kreeg van u toen onderstaand e-mail:
Datum: vr 10 jun 05, 8:40 >Onderwerp: Uw vraag Call-id: 77691
> Geachte heer/mevrouw,
> Wegens enorme drukte duurde het beantwoorden van uw bericht langer dan
> normaal. Onze excuses hiervoor.
> Eventueel te veel betaalde bedragen worden te allen tijde verrekend bij
> de jaarafrekening. De laatste jaarnota die wij voor u opgemaakt hebben
> betreft de periode 23 juni 2004 tot 5 september 2004. Deze nota is met u
> verrekend in oktober 2004.
> Na bovengenoemde maand hebben wij geen verrekeningsnota meer voor u
> opgemaakt. Dit ligt ten grondslag aan de datum van meteropname. Wij
> hebben vooralsnog geen meterstanden ontvangen van uw netbeheerder. Zodra
> wij deze hebben ontvangen, zullen wij de jaarnota opmaken en hierbij
> eventueel te veel betaalde bedragen verrekenen.
Op de afrekening j.l. september u raad het al was de betaalde termijn van € 50,82 niet verrekend. Weer een e-mail maar ik krijg geen enkele reactie hoogst onbeschoft. Uw vraag is ontvangen
Bedankt voor uw vraag.U ontvangt binnen één week per email een reactie.
Ik stuur u een kopie van de bankafschriften van deze betalingen en verwacht voor de volgende voorschotbetaling dat dit is verrekend, anders ga ik het zelf verrekenen.
J.W. Lafeber
Penningkruidweg 22
8042 NR Zwolle
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] energiedirect
Re: energiedirect
Ben u het ook zo zat te praten tegen die betonnen muur.
Ik zit in bijna vergelijkbaar schuitje.
Na twee jaar kwam Energie Direkt erachter dat zij de overgang niet door hadden gegeven. Gevolg ik kon geen voorschotten aan hun betalen, ik kreeg geen eindafrekeningen ed. Pas na 27 maanden wel een brief van incassoburo!! Eindelijk op 10 oktober een eindafrekening van € 912,-- volgens Energie Direkt. In dit bedrag zitten ook voorschotnota's, netwerk en transportkosten en MEP. Ik betaal de laatste twee al aan netwerkleverancier dus wil ik van rekening af hebben. Dus mag ik minimaal € 72,-- in mindering brengen. Dit aangetekend laten weten, geen reaktie. Wel eind oktober de rekening van voorschot van oktober. Ik ben GEEN klant meer van Energie Direkt. Ik heb een deelbetaling gedaan omdat ook op betalingsvoorstellen niet wordt ingegaan. Ik moet dit regelen met het incasso-buro. Ja dag, mag ik die kosten ook gaan betalen terwijl zij in de fout zijn gegaan.
Ik weet zeer zeker dat ik meer heb betaald aan Energie Direkt voor elektra dan ik ooit heb gedaan en dit ongeacht de prijsverhogingen. 10% goedkoper als je klant werd nog wel gepromoot door de FNV. Maar ook dit laten ons nu in de kou staan omdat ze niet verantwoordelijk zijn voor hun adverteerders.
Ik ben benieuwd of ze op uw brief nu wel weer reageren, als ik reaktie krijg zal ik het via dit forum laten weten.
Ik zit in bijna vergelijkbaar schuitje.
Na twee jaar kwam Energie Direkt erachter dat zij de overgang niet door hadden gegeven. Gevolg ik kon geen voorschotten aan hun betalen, ik kreeg geen eindafrekeningen ed. Pas na 27 maanden wel een brief van incassoburo!! Eindelijk op 10 oktober een eindafrekening van € 912,-- volgens Energie Direkt. In dit bedrag zitten ook voorschotnota's, netwerk en transportkosten en MEP. Ik betaal de laatste twee al aan netwerkleverancier dus wil ik van rekening af hebben. Dus mag ik minimaal € 72,-- in mindering brengen. Dit aangetekend laten weten, geen reaktie. Wel eind oktober de rekening van voorschot van oktober. Ik ben GEEN klant meer van Energie Direkt. Ik heb een deelbetaling gedaan omdat ook op betalingsvoorstellen niet wordt ingegaan. Ik moet dit regelen met het incasso-buro. Ja dag, mag ik die kosten ook gaan betalen terwijl zij in de fout zijn gegaan.
Ik weet zeer zeker dat ik meer heb betaald aan Energie Direkt voor elektra dan ik ooit heb gedaan en dit ongeacht de prijsverhogingen. 10% goedkoper als je klant werd nog wel gepromoot door de FNV. Maar ook dit laten ons nu in de kou staan omdat ze niet verantwoordelijk zijn voor hun adverteerders.
Ik ben benieuwd of ze op uw brief nu wel weer reageren, als ik reaktie krijg zal ik het via dit forum laten weten.
Ik zeg m'n contract eerder op en betaal in eerste instantie de afkoop som van €50,-.
Als ik eenmaal bij een ander zit dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat energiedirect geen rust meer krijg totdat ze juridisch zijn aangepakt.
Ik heb hiervoor een groot dossier aangelegd.
Dit gaat naar de SGC.
de €50,- zal ik ook terug eisen maar dat zal ook wel lukken met de bewijzen die ik in m'n dossier heb.
verder wil ik zeggen tegen iedreeen die iets met energiedirect te maken heeft:
Zorg ervoor dat je er vanaf komt. Het is een maffiabende.
Als ik eenmaal bij een ander zit dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat energiedirect geen rust meer krijg totdat ze juridisch zijn aangepakt.
Ik heb hiervoor een groot dossier aangelegd.
Dit gaat naar de SGC.
de €50,- zal ik ook terug eisen maar dat zal ook wel lukken met de bewijzen die ik in m'n dossier heb.
verder wil ik zeggen tegen iedreeen die iets met energiedirect te maken heeft:
Zorg ervoor dat je er vanaf komt. Het is een maffiabende.
-
:Deze week eindafrekening gekregen van electra tot mijn grote
verbazing klopte deze afrekening ongeveer. Mijn compliment.
Gasmeters liegen niet. Nou maar hopen dat de afrekening van het gas ook klopt. We wachten af.
Tip: Energie Direct bellen normaal 70 cent pm nu op het voordeelnummer belt makkelijker en geen wachttijden 10 cent pm nummer: 09002020688. Als je klachten of vragen hebt. Als je rekenen kunt weet je genoeg.
verbazing klopte deze afrekening ongeveer. Mijn compliment.
Gasmeters liegen niet. Nou maar hopen dat de afrekening van het gas ook klopt. We wachten af.
Tip: Energie Direct bellen normaal 70 cent pm nu op het voordeelnummer belt makkelijker en geen wachttijden 10 cent pm nummer: 09002020688. Als je klachten of vragen hebt. Als je rekenen kunt weet je genoeg.