LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zit al 5 weken op mijn geld te wachten

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
ilonka
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2005 14:46

zit al 5 weken op mijn geld te wachten

Ongelezen bericht door ilonka »

begin september zou hier in dordrecht een concert zijn met rene froger,gerard joling en nog een paar bekenden.
dat leek mij en 2 vriendinnen harstikke leuk om heen te gaan dus ik kaartjes kopen bij de plaatselijke sigarenboer.
het koste me voor 3 kaartjes 117euro,oke een hoop geld maar dan heb je wel een leuke dag toch.
maar 3 dagen voor het concert werd bekend dat het was afgelast bij gebrek aan belangstelling zeiden ze.
ok balen maar was niet anders dus ik naar de sigarenboer mijn geld terug halen.
toen moest ik mijn rekeningnummer geven en mijn gegevens enzo en dan zouden ze het terug storten.
nu dus na 5 weken heb ik mijn geld nog niet
ik heb al contact gehad met de organisator van dit concert en die gaf me net de zoveelste smoes:hij is bezig met een procedure om zijn geld van de artiesten terug te krijgen(wie betaald er nu een artiest als hij niet eens heeft opgetreden toch)en ik moet woensdag maar ff terug bellen dan weet hij meer.
ik wordt steeds maar afgescheept en ik ga steeds meer denken dat ik gewoon wordt opgelicht!
wat denken jullie hier nou van?
zou ik aangifte moeten doen ofzo?
het is toch een berg geld 117 euro niet dan

groetjes ilonka

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: zit al 5 weken op mijn geld te wachten

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Artiesten worden meestal betaald of ze nou opgetreden hebben of niet. Ze hebben wel tijd vrijgemaakt en geen andere afspraken kunnen maken in die tijd.

Dat het niet doorgaat is niet te wijten aan de artiesten, dus die dienen gewoon betaald te worden.

J. van der Wal
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2005 18:52

Re: zit al 5 weken op mijn geld te wachten

Ongelezen bericht door J. van der Wal »

Die Froger is een regelrechte bandiet, niet meer naar luisteren!

Gesloten