Hallo Dick,
Na alle ervaringen (zie mijn verhaal boven) weet ik dat het geen zin heeft om te proberen het op de normale manier te regelen met Casema. Telefonisch onbereikbaar, niet reageren op mails, niet op brieven reageren zelfs niet op aangetekende. Zelf heb ik inmiddels contact opgenomen met de geschillen commissie centrale antenne inrichtingen (
www.geschillencommissie.nl )maar als antwoord kreeg ik dat zij deze zaak niet aan konden nemen omdat het om digitale televisie gaat en niet om de staandaard kabel tv. In de brief gaven ze mij het advies om het geschil voor te leggen aan de burgerlijke rechter. In dat geval is het zinvol om contact op te nemen met het bureau voor rechtshulp. Maar als je lid bent van een vakbond, een consumentenorganisatie (consumentenbond, ANWB, Vereniging eigen huis) of een rechtsbijstandverzekering heb dan kan je wellicht daar een beroep op doen.
Het zal je waarschijnlijk wat te ver gaan gezien het relatief lage bedrag waar het in jouw geval om gaat. Maar volgens mij is dat de enige mogelijkheid die je hebt als je echt wil verhalen aangezien Casema verder toch nergens een reactie op geeft.
Ik ga wel alles op hen verhalen want het gaat ondertussen om 90 euro voor de ontvanger, 17 euro telefoonkosten, 6,50 voor de aangetekende brief en dat ik nu betaal voor ontvangst die ik niet heb. Alles bij elkaar tikt het behoorlijk aan. Gelukkig ben ik lid van de consumentenbond en heb ik een rechtsbijstandverzekering en daar zal ik ook zeker gebruik van maken. Nu ik dit verhaal zit te tikken zit ik me ondertussen weer behoorlijk kwaad te maken over zulk stom klant onvriendelijk gedrag.
Vanavond heb ik nog een bericht verzonden naar RADAR via de contact link en gevraagd of zij aub gezien de vele reacties die er alleen vandaag al zijn binnen gekomen aandacht kunnen besteden aan het probleem Casema. Want blijkbaar worden gigantisch veel mensen gedupeerd door Casema. Probeer het anders ook via de contact mogelijkheid.
Succes