De vorige verliep nl niet zo goed, poppen op, verdrietige kindertjes.

Zouden ze nu wel goed ingekocht hebben??
Je moet nu in ieder geval wel meer geld uitgeven om zo'n pop te kunnen krijgen.

Dus, vertel vertel!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik maak ze niet gek, wat denk je van de reclame??verdrietige kindertjes zijn er pas als de ouders hen gek gemaakt hebben, dus......
En als het nou nog mooie poppen waren, maar het is gewoon een flut lapje met een paar ogen er op geplakt. Ach ja, mensen geven hun geld over al aan uit, als de kinderen maar hard genoeg krijsen.
verdrietige kindertjes zijn er pas als de ouders hen gek gemaakt hebben, dus......
Tja, maar wie zet die tv dan aan???Ik maak ze niet gek, wat denk je van de reclame??
Denk dat ze met dozen de deur uit gaanWat echt heel lullig is dat de cassieres van AH aan familie vrienden stapels van die stickers voor de poppen uitdelen.
Meer boodchappen doen of 's ruimhartig zijn en voor een kind dat niks heeft zelf iets aanschaffen ipv alleen iets weggeven dat je zelf toch gratis kreeg.Ik spaar me een ongeluk met maar 3 stickertjes per week dus ik krijg nooit de serie poppen bijelkaar voor een kindje (niet van mij) die toch al niets heeft.
Bij "mijn" appie gaan ze er behoorlijk coulant mee om, €18,- iod is ook gewoon twee stickertjes.Zelfs al koop ik voor 19,95 dan krijg ik heus geen 2 stickers. Kijk dat vind ik dus ontzettend lullig!
Lees net dat er nog plenty zijn, dus het probleem hiervan?Dit terwijl familie en vrienden van AH medewerkers allang de poppenserie in huis hebben!