LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile stort 50% retour als tegemoetkoming, maar...

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
roo

T-Mobile stort 50% retour als tegemoetkoming, maar...

Ongelezen bericht door roo »

Het gaat over het volgende,

*Rekening gekregen van ruim 166,- excl. btw voor gebruik van internet via hotspot (Wi-Fi) voor 50 minuten aantal KB's 68200.
*T-Mobile laat op een gespecificeerde rekening niet zien, hoe ik aan dat aantal 86200 KB's kom. (surf/ download gedrag ontbreekt op specificatie) Dus, bv bij een telefoonrekening, wel laten zien, hoe lang je hebt gebeld en hoeveel dat kost, maar niet hoe je daar aankomt.
*Op mijn meerdere aangetekende schriftelijke verzoeken, wordt na 4 weken niet gereageerd.
*Dan na een mailtje en wederom aangetekende brief naar T-Mobile, begin van deze week, reageert T-Mobile via email dat zij 99,01 inc. BTW mij willen terug betalen, maar dat zij niet willen laten zien hoe ik nu aan dat aantal KB's kom en daarmee ik nog steeds een veelste veel hebt betaald. Ze geven dus hun fout niet toe, maar willen wel 50% terug betalen??!

Ik heb hen aangeschreven, dat ik alle correspondentie zal doorspelen naar de media (Trosradar o.a.) en dat ik overweeg de zaak aanhangig te maken bij de rechter.
Wel een deel terug betalen, maar nog steeds niet laten zien hoe ik dan aan zo belachelijk veel KB's kom, wat overigens volgens experts al helemaal niet kan via Wi-Fi hotspot. Gemiddeld verbruik welke ik normaal doe is max 1100KB.

Dan sluit T-Mobile zonder waarschuwen mij telefoon af(blokkade)omdat ik volgens hun mijn rekening niet zou hebben betaald. Dit blijkt na check met de incasso afdeling, niet zo te zijn, men verontschuldigt wel, maar ik kon een paar uur niet bellen???
Laatst gewijzigd door roo op 26 okt 2005 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.

maybe

Re: T-Mobile stort 50% retour als tegemoetkoming, maar...

Ongelezen bericht door maybe »

Een provider geeft geen specificaties van het internetverbruik. Je kunt niet verwachten dat ze precies bijhouden welke sites jij allemaal bezoekt en hoeveel kbs dat is. Daarom sturen ze je een uitdraai met de hoeveelheid.

Maar kun je zelf niet in het toestel kijken hoeveel data je verbruikt hebt. Volgens mij heeft een toestel dat wifi ondersteunt ook een datateller.

Verder vind ik het al schappelijk dat ze de helft retour storten als tegemoetkoming.

roo

Ongelezen bericht door roo »

@ maby: Zij kunnen weldegelijk een overzicht uitdraaien. (ik werk zelf in de IT op een datacenter en daar hebben ze mij dat laten zien, alles is eenvoudig te achterhalen en uittedraaien, je kunt bij iedere provider dit opvragen, behalve dan bij T-Mobile)

Als je een rekening krijgt met een aantal belminuten, wil jij ook weten hoe je dat hebt opgebouwd als die volgens jou ineens erg hoog ligt. Ik heb overigens gebruik gemaakt van een laptop bij de MAC.

Het kan niet zo zijn, dat er een discussie ontstaat dat er niet aangetoont wordt door dit geval T-Mobile hoe ik aan het aantal KB's kom. 68mB binnen 50 minuten via Hotspot/ Wi-fi is niet mogelijk, vandaar! (kenners weten dit)

En waarom zouden ze mij tegemoet komen met de helft? Als zij toch gelijk hebben, zou je toch denken als provider, je gaat het volledig bedrag betalen? Kom ik iedere maand de helft terug eisen!

??

Ongelezen bericht door ?? »

Jij wil beweren dat bij mijn ISP precies kan opvragen wanneer ik welke sites heb bezocht, wat ik heb gedownload, welke streams ik heb opengeklikt en zo meer? Nou, dan hebben ze een heel duur datacenter staan ...

Gesloten