LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wanadoe of niet-doe?
Wanadoe of niet-doe?
Van 3 maanden op proef 1½ maand geen verbinding. Helpdesken puinhoop. "Geld terug" na maanden en dreigbrieven, en dan nog net tientje minder terug.
Wana-DOEI!!!
Wana-DOEI!!!
Re: Wanadoe of niet-doe?
Hoezo Wanadoo slecht, ook sinds een paar maanden Wanadoo Family, in het begin wat opstart probleempjes, helpdesk bereikbaar binnen een paar minuten, advies was goed, telefoon ook goed, een paar keer wat probleempjes, livebox, stekker eruit en daarna weer goed, kortgeleden nwe. software geinstalleerd, alles werkt perfect, overgestapt bij KPN naar belbudget en ik bel nu gratis binnen Nederland, zodra Wanadoo helemaal overgaat op telefonie, zeg ik de KPN op. Wanadoo ga zo door!
Re: Wanadoe of niet-doe?
Hoe snel is dat wanadoo family abonnement nou eigenlijk. Ik hoor van verschillende kanten dat je 20Mb krijgt voor 23.95, maar als ik op de site van Wanadoo kijk zie ik geen enkel abo dat sneller is dan 8Mb en bovendien is dat 8Mb abo een stuk duurder dan wat ik nu heb.
Dank
Leen
Dank
Leen
Re: Wanadoe of niet-doe?
Wanadoo is heel snel......met abonnementsgeld afschrijven.
Re: Wanadoe of niet-doe?
Wanadoo biedt een verbinding aan tot 20 mbit
ikzelf heb thuis nu ongeveer 16 mbit, en dat voor 22.50 p/m
heeeel soms wel s een uitvaller, maarjah wat wil je voor dat geld.
Ik vind het helemaal top!
ikzelf heb thuis nu ongeveer 16 mbit, en dat voor 22.50 p/m
heeeel soms wel s een uitvaller, maarjah wat wil je voor dat geld.
Ik vind het helemaal top!
Re: Wanadoe of niet-doe?
Ik heb het helemaal gehad met Wanadoo. Geen linesync (internetsignaal), er is een 'case' aangemaakt, geen enkele info over wat er gaat gebeuren en hoe lang het duurt, alleen maar wachten. En opzeggen blijkt niet mogelijk, dat kan pas na 2 maanden wanprestatie van Wanadoo. En het ergste nog: men zei dat ADSL via een andere provider niet mogelijk is totdat de opzegging door Wanadoo is geaccepteerd (dus na minimaal 2 maanden)!
Natuurlijk kan dit juridisch niet door de beugel, maar ja, daar heb je op korte termijn nog geen ADSL mee.
Ik heb inmiddels per brief de overeenkomst ontbonden wegens wanprestatie, en nu maar hopen dat Wanadoo mijn overstap naar een andere provider niet blokkeert......
H-J
Natuurlijk kan dit juridisch niet door de beugel, maar ja, daar heb je op korte termijn nog geen ADSL mee.
Ik heb inmiddels per brief de overeenkomst ontbonden wegens wanprestatie, en nu maar hopen dat Wanadoo mijn overstap naar een andere provider niet blokkeert......
H-J
Re: Wanadoe of niet-doe?
sunas
KPN in het geheel opzeggen is niet mogelijk omdat de lijn waar je adsl over loopt (het koper) eigendom van KPN is. Deze lijn huur je dus nog steeds van KPN en dat zal zo blijven tot Wanadoo zelf een kabel richting jouw deur legt.
KPN in het geheel opzeggen is niet mogelijk omdat de lijn waar je adsl over loopt (het koper) eigendom van KPN is. Deze lijn huur je dus nog steeds van KPN en dat zal zo blijven tot Wanadoo zelf een kabel richting jouw deur legt.
Re: Wanadoe of niet-doe?
Ik had ook Wanadoo, en ben intussen overgestapt naar Xs4all. Daar heb ik half november een lijn lopen en heb wanadoo nog niets gemeld. Dat Wanadoo ben ik wel zo zat, het is niet te geloven hoeveel geld ik daar al naar toe heb gebracht met telefoneren. De lijn van Xs4all wordt ook gegeven door Kpn en ik vind dat prima zo. De telefoonlijn gaat ook weer gewoon via kpn lopen. Dan ben ik ook van dat probleem af. Wanadoo weet nog niet helemaal hoe dat telefoneren gaat volgens mij, en de helpdesk al helemaal niet.
Re: Wanadoe of niet-doe?
Ik heb nu sinds gisteren Wanadoo en tot op heden nog nergens problemen mee gehad, de verbinding is en blijft optimaal
Re: Wanadoe of niet-doe?
Laatst overgestapt van Tiscali naar Wanadoo, moet zeggen de overstap is perfect gegaan en heb tot nu toe nog geen klachten... wacht nu nog op de snelheids verhoging....
Moet wel zeggen dat de lijn nu tot 4Mb is maar ik maar 3,5 haal voor 22,50 per maand, maar daar wil ik niet over klagen want bij Tiscali had ik maar 1,5 Mb voor 24,95 per maand en een datalimiet van 2Gb.
Kortom: gewoon tevreden
Moet wel zeggen dat de lijn nu tot 4Mb is maar ik maar 3,5 haal voor 22,50 per maand, maar daar wil ik niet over klagen want bij Tiscali had ik maar 1,5 Mb voor 24,95 per maand en een datalimiet van 2Gb.
Kortom: gewoon tevreden
Re: Wanadoe of niet-doe?
hier ook geen problemen. alles snel en goed geregeld binnen nog geen 2 weken. kreeg zelfs een paar dagen cadeau om rustig alles te installeren voordat ze pas gaan factureren.
heb hiervoor chello classic gehad vanaf 1999. bij chello ook geen problemen gehad behalve bij de p2p-netwerken, maar wegens bezuinigen toch maar overgestapt naar wanadoo.
download is nu 4 mbit, alleen upload 512kb. Ben benieuwd als in november de snelheden omhoog gaan en dat voor maar 22,50 (zonder telefonie)
heb hiervoor chello classic gehad vanaf 1999. bij chello ook geen problemen gehad behalve bij de p2p-netwerken, maar wegens bezuinigen toch maar overgestapt naar wanadoo.
download is nu 4 mbit, alleen upload 512kb. Ben benieuwd als in november de snelheden omhoog gaan en dat voor maar 22,50 (zonder telefonie)
Re: Wanadoe of niet-doe?
als ik dat zo lees zie ik dat de meeste van jullie mazzel hebben
de router kwam ruim 2 maanden te laat
savonds valt internet valt weg
af en toe lage snelheden
en een ondeskundige helpdesk.
ach ja dit zijn eigenlijk wel de standaart klachten over wanadoo.
de router kwam ruim 2 maanden te laat
savonds valt internet valt weg
af en toe lage snelheden
en een ondeskundige helpdesk.
ach ja dit zijn eigenlijk wel de standaart klachten over wanadoo.
Re: Wanadoe of niet-doe?
Begrijp de ellende met de doorsnee isp. Zie bij vrienden en bekenden nogal veel problemen met @home (vaak not@home), Wanadoo, Tiscali en Zonnet (Versatel). Ondanks wellicht superaanbieding nummer zoveel, kun je maar beter een goede provider kiezen. Xs4All is de beste naar mijn idee. Vrijwel geen downtime, geen fair use policy of datalimiet en een heel goede helpdesk.