LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AJAX aandelen leasen
-
AJAX aandelen leasen
Gezien de huidige ontwikkelingen bij AFC AJAX is het misschien handig om een pakket aandelen ajax te gaan leasen. Het lijkt me dat de koers niet verder kan dalen.
Laatst gewijzigd door Jules Degrelle op 24 okt 2005 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: AJAX aandelen leasen
Laatst gewijzigd door JH op 31 okt 2005 19:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Heb ik al!Geplaatst op 24 Okt 2005 20:40 door Jules Degrelle
--------------------------------------------------------------------------------
Gezien de huidige ontwikkelingen bij AJAX is het misschien handig om een pakket aandelen ajax te gaan leasen. Het lijkt me dat de koers niet verder kan dalen.
Om stickers op te plakken.
Ssstt; Jules Degrelle, je zou Dexia misschien op een idee kunnen brengen !!!
-
Zou toch een goed idee zijn???? Maar misschien moeten we wachten tot vrijdag... koersen kunnen waarschijnlijk toch nog iets lager.
Nog lager ? Ajakes!!!!
-
wacht vrijdag maar af.... je zult zien dat ik gelijk heb.
En na het Friesche onweer klaart het weer op in amsterdam.
misschien...
misschien...
Geplaatst op 26 Okt 2005 21:38 door Jules Degrelle
--------------------------------------------------------------------------------
misschien...
Niet zo negatief jij!
Afgelopen zondag zijn ze bestolen geworden, dus jouw opmerking slaat als een tang op een varken.
Wat kan Ajax er eigenlijk aan doen dat die scheidsrechter omgekocht is geworden?!
Als het regent in September is het Kerstmis in December!!!Geplaatst op 26 Okt 2005 21:38 door Jules Degrelle
misschien...
Als het regent in September is het Kerstmis in December!!!
Pluutje,
Wat bedoel jij met deze uitspraak?!
Ik ken deze gezegde namelijk niet.
En DAT is nu humor
Monument Valley,
Oke?
[Nog een; Beter een Skunk in de hand dan de 'lucht' van tien!]
Vrij vertaalt; Zo ken ik er ook nog wel een!!!Als het regent in enz ...........!!!
Oke?
Okidokie Pluutje.Geplaatst op 27 Okt 2005 15:51 door pluutje
Monument Valley,
Quote:
Als het regent in enz ...........!!!
Vrij vertaalt; Zo ken ik er ook nog wel een!!!
Oke?
Ajax is afgelopen zondag inderdaad bestolen. Want ze hadden recht op 2 rode kaarten en die hebben ze niet gehad.
Geplaatst op 28 Okt 2005 09:25 door Fransje99
Ajax is afgelopen zondag inderdaad bestolen. Want ze hadden recht op 2 rode kaarten en die hebben ze niet gehad.
Zo'n gefrustreerde PSV-er zeker die niet uit kan staan dat zijn cluppie niet echt lekker draaid.
Jullie mogen blij zijn dat jullie bij ac milan niet met 5-0 over de knie gegaan zijn, maar zullen we ons nu maar weer op aandelen richten, want ongenoegen uiten over de wedstrijd van afgelopen zondag heeft verder niks met aandelen te maken.
Ik ga dus on-topic, het heeft geen zin om aandelen te kopen van ajax, want ik zie het amsterdamsche bedrijf ajax binnen paar jaar in buitenlandse handen verdwijnen; zoals manchester united en chelsea.
Uiteraard willen die amsterdammers er voorlopig nog niks van weten, maar het zal toch gebeuren; het is wachten op de grote man die het bedrijf opkoopt.
Let maar op, het gebeurd!
Silicon valey, bent U mogelijk gepensioneerde, dat U het Nederlands niet meer 100% beheerst ?
Leest U nog wel goed, of was dat ook tijdens die contracten al zo ?
Kan men dat niet in het proces meenemen, dat men niet goed las ?
B+
Leest U nog wel goed, of was dat ook tijdens die contracten al zo ?
Kan men dat niet in het proces meenemen, dat men niet goed las ?
B+
B+, JD, Joop[k] en JH,
Binnen afzienbare tijd ga ik een flink bedrag aan flappen terugkrijgen en dan geef ik een feestje!
Als jullie mij je adres geven kan ik jullie ook een uitnodiging sturen!
Joop weet waar 't knalfeest plaatsvind.
Jullie worden met 'open armen' ontvangen.
Binnen afzienbare tijd ga ik een flink bedrag aan flappen terugkrijgen en dan geef ik een feestje!
Als jullie mij je adres geven kan ik jullie ook een uitnodiging sturen!
Joop weet waar 't knalfeest plaatsvind.
Jullie worden met 'open armen' ontvangen.
Trosradar neemt u mij alstublieft niet kwalijk dat ik dat woord in mijn vorige bericht toepaste, ik weet dat ik hiervoor gebanned kan worden, zal voortaan op mijn tellen passen, ook al heb ik een ongelooflijke haat aan die Dexia trollen, toch had ik dit woord niet mogen gebruiken, ik zou u willen vragen om dit voor deze keer door de vingers te zien, ik beloof u dat ik dit niet meer zal doen.Geplaatst op 28 Okt 2005 23:10 door pluutje
Monument Valley,
De bedoeling was dat ze met open armen zouden worden ontvangen door een paar ''gorillas''!
Was natuurlijk ook wel leuk om hun adres te hebben.
Pluutje,
Dat kan wel zo zijn, maar ik vind dat je eigen verlaagd tot hun niveau als je, je energie aan hen verspild, ze zijn het niet waard.
Natuurlijk die gasten voor rot laten slaan door een paar gorilla's is een goed idee, ik weet waar ze zitten, laten we dan meteen met zijn allen naar Amsterdam gaan en dat zooitje voor rot schoppen.
Waarom zou jij je feestje laten bederven door dat schoremorie?
Monument Valley,Geplaatst op 29 Okt 2005 08:52 door pluutje
Geplaatst op 28 Okt 2005 23:53 door Monument Valley
Pluutje,
Dat kan wel zo zijn, maar ik vind dat je eigen verlaagd tot hun niveau als je, je energie aan hen verspild, ze zijn het niet waard.
Het was een grap! Een koekje ven eigen deeg zogezegd!
Natuurlijk laat ik me niet in met met deze lieden! Integendeel!
Deze figuren gaan met Pluutje geen melk halen! ''Ech nie''!
Het voordeel van mijn reacties is dat als ze daarop reageren geen tijd hebben om andere Gedupeerden lastig te vallen maar ik zal een beetje gas terug nemen oke!
Pluutje,
Je hoeft voor mij geen gas terug te nemen, ik zit net zoals jij en andere mensen volhaat tegenover die Dexia-trollen, aangezien ik wil voorkomen dat ik gebanned word omdat ik bepaalde dingen zeg wat niet kan; ook al heb ik gelijk, zal ik dus op mijn tellen passen, alleen vind ik het jammer dat jij je tijd en energie aan dat uitschot spendeerd.
Wat jij tegen mij zei om die trollen weg te houden van andere gedupeerden, waardeer ik van je, je hebt groot gelijk, maar ik denk dat andere gedupeerden zich eigen heus wel kunnen verdedigen.
Mijn visie is: Als wij die TROLLEN links laten liggen dan gaan ze vanzelf wel weg.
Voor de rest begrijp ik je heel goed.
Totziens.
Ajax misschien na zondag op de 7e plaats, zou kunnen, dit doen ze om het plekje warm te houden voor de club met de F uit Rotterdam of Psv.
Je weet het Pluutje, hardlopers zijn doodlopers.
Nu word erom gelachen dat Ajax niet heeft kunnen winnen van Heerenveen, maar wie het laatst lacht, lacht het best.
Je hoeft voor mij geen gas terug te nemen, ik zit net zoals jij en andere mensen volhaat tegenover die Dexia-trollen, aangezien ik wil voorkomen dat ik gebanned word omdat ik bepaalde dingen zeg wat niet kan; ook al heb ik gelijk, zal ik dus op mijn tellen passen, alleen vind ik het jammer dat jij je tijd en energie aan dat uitschot spendeerd.
Wat jij tegen mij zei om die trollen weg te houden van andere gedupeerden, waardeer ik van je, je hebt groot gelijk, maar ik denk dat andere gedupeerden zich eigen heus wel kunnen verdedigen.
Mijn visie is: Als wij die TROLLEN links laten liggen dan gaan ze vanzelf wel weg.
Voor de rest begrijp ik je heel goed.
Totziens.
Ajax misschien na zondag op de 7e plaats, zou kunnen, dit doen ze om het plekje warm te houden voor de club met de F uit Rotterdam of Psv.
Je weet het Pluutje, hardlopers zijn doodlopers.
Nu word erom gelachen dat Ajax niet heeft kunnen winnen van Heerenveen, maar wie het laatst lacht, lacht het best.