LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgelicht door auto bedrijf halfweg in halfweg noord holland

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.

wie heeft er slechte ervaring met auto halfweg

Peiling eindigde op 18 okt 2005 13:45

ik
0
Geen stemmen
nee juist goede ervaring
1
50%
dit bedrijf moet gesloten worden
1
50%

Totaal aantal stemmen: 2

eelke

opgelicht door auto bedrijf halfweg in halfweg noord holland

Ongelezen bericht door eelke »

hoi mensen ik ben in januarie al opgelicht door dit bedrijf kocht er een bmw 525td en die was goed onderhouden volgens de verkopers echter onderweg naar huis al een aantal problemen gehad ik wilde de koop verbreken en terug draaien en kreeg maar geen gehoor bij dit bedrijf vervolgens binnen een week liep de motor in de soep dus moest ik er een nieuwe motor in laten zetten ook waren er meer dingen kapot de automaat heb ik moeten vernieuwen radiateur was met een goedje dicht gesmeert dynamo ging na twee weken kapot en nog wel meerdere dingen waren niet in orde ik heb binnen kort een rechts zaak tegen dit bedrijf maar zoek met spoed meer gedupeerden die eventuweel samen met ons een zaak aan spannen tegen dit ******** bedrijf ik wil dan ook iedereen vragen op zich op te geven met gebeurtenis en ervaring bij dit bedrijf deze verhalen die gaan ook mee naar de eerste rechts zaak die ik al binnen kort heb en geef dan ook aan dat er eventuweel een gezamelijke zaak gaat komen

u reactie kunt u mailen naar [email protected]

vriendelijke groet

een teleurgestelde bmw bezitter die mij al ruim 7000 euro extra heeft gekost en mij me welverdiende vakantie afhandig maakte

zxc

Re: opgelicht door auto bedrijf halfweg in halfweg noord holland

Ongelezen bericht door zxc »

je had hem eerst beter kunnen laten keuren door de anwb.
mensen vragen op belazerd te worden
als ik een auto koop laat ik hem eerst keuren
kost wel een paar centjes
verder suc6

eelke

had gekunt inderdaad maar er was nog iemand voor die wagen en wij wilden hem heel graag en ik weet dat maakt meschien wel iets blind maar het kwam vertrouwelijk over en ik vind niet dat iemand een ander mag belazeren met het verkopen van slechte dingen zou het zelfde zijn dat ik nu met een groep daar naar toe ga en daar de tent inmekaar ros

eelke

zoek nog steeds mensen die slechte ervaringen hebben met 3 mensen staan we sterker mocht hij dan niet betalen nemen ze de boel in beslag rechtszaak is binnen nu en 3 maanden

Gesloten