LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanvullende verzekeringen?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
sporter123

Aanvullende verzekeringen?

Ongelezen bericht door sporter123 »

Ik vraag me af waar ik op een goede manier alle verzekeringen met elkaar kan vergelijken. voor de zorgverzekeringen heb ik het geprobeerd op : http://sportvoordeelpolis.geencentteveel.nl/ ,maar krijg daar nog niet de informatie die ik zoek, al hoewel het wel een duidelijke vergelijkingssite is.

Weet iemand waar ik de toekomstige zorgverzekeringen geupdate!! kan vergelijken?[/url]

NAK

Re: Aanvullende verzekeringen?

Ongelezen bericht door NAK »

Waarschijnlijk loop je, gezien je naam, zo hard dat je niet eens in de gaten hebt dat de rest van Nederland totaal nog geen informatie heeft over de nieuwe verzekeringen.

Dus, begin maar aan je cooling down zodat je gelijk met de rest jezelf kunt verdiepen in de totale materie.

O ja.
Je moet niet hardlopen, maar op tijd vertrekken.... :P

Xpert

Ongelezen bericht door Xpert »

De nieuwe premies voor het zorgstelsel moeten uiterlijk 16 december 2005 gepubliceerd worden.

DSW verzekeringen (onderdeel van Fortis ASR groep) is een maatschappij die als eerste haar premies bekend heeft gemaakt.

Premie basisverzekering € 1.050,--. Deze premie wordt waarschijnlijk nog € 20,-- tot €30,-- verlaagd.

particulier

Ongelezen bericht door particulier »

Menzis komt ook met een premie van 1050 euro per jaar.

Gesloten