LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen baas meer over mijn eigen rekening

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Maryanne
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 sep 2005 18:15

geen baas meer over mijn eigen rekening

Ongelezen bericht door Maryanne »

Ik heb 3 maanden geleden per email de staatsloterij opgezegd. toch werd het maandelijkse bedrag van mijn rekening afgehaald.
Daarna heb ik per brief mijn machtging opgezegd, toch werd ook dit keer geld van mijn rekening gehaald. Ondertussen had ik weer een email gestuurd. Maar niemand die de beleefdheid heeft om te reageren en ook deze maand is er weer een bedrag van mijn rekening gehaald. Boos heb ik de klantenlijn gebeld van de staatsloterij. Bleek dat het adres wat op hun homepage staat daar de post niet verwerkt wordt. En ze heeft me een ander adres gegeven. Ze waarschuwde me dat het 2 maanden kan duren voordat ik antwoord krijg.
Dus heb ik de postbank opgebeld om de machtiging te blokkeren. Maar wat bleek zij doen dat niet want de staatsloterij is beschermd!!!! Dus ik ben geen baas meer over mijn eigen rekening, dat kan toch niet? :twisted: IK ben toch hun klant???!!!

Ik heb opnieuw een brief geschreven naar de staatsloterij en het enige wat ik kan doen is hopen dat ze de administratie deze maand wel goed verwerken.
Ik ben erg boos hierover want als ik lid wil worden is dat binnen 2 weken geregeld!!!!

Het is gewoon diefstal!

iwant2b1
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 okt 2005 11:13

Re: geen baas meer over mijn eigen rekening

Ongelezen bericht door iwant2b1 »

Dan kan een verstandig mens maar 1 ding doen, en dat is je rekening opheffen per direct en naar een andere bank gaan.

Maryanne
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 sep 2005 18:15

Re: geen baas meer over mijn eigen rekening

Ongelezen bericht door Maryanne »

Dank je voor je reactie,

Ja daar heb je gelijk in en ik was ook geneigd om dit te doen. Wij hebben namelijk ook een zakelijke rekening. Dus dat hadden er dan 2 geweest.

Echter heb ik zo'n enorme rompslomp om alle rekeningen om te zetten. En de struktuur van de postbank verander ik daarmee niet.

Wat me trouwens ook enorm stoor is die eindeloze post/reclame van hun. Per post krijgen wij wekelijks wel wat binnen en dan nog maar niet te spreken van de reclame op de tv. Dat vind ik zo enorm zonde geld en 1x raden wie daar uiteindelijk voor betaalt.

10 jaar geleden heeft de rabobank ook een enorme bleunder gemaakt. Daar heb ik terstond aan de balie mijn rekening opgezegd en ben dus bij de postbank gegaan.;-) :?

Als ik het zakelijk even iets rustiger heb dan ga ik eens een no nonsens bank opzoeken. Ik heb het inderdaad wel gehad met de postbank.

Heb jij (of iemand anders) toevallig een suggestie? :)

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: geen baas meer over mijn eigen rekening

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

ASN-bank, misschien?

Maryanne
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 sep 2005 18:15

Re: geen baas meer over mijn eigen rekening

Ongelezen bericht door Maryanne »

Hoi Bodejosm (?)
ook jij bedankt voor je reactie, Ik ken de bank niet.

Maar bij ons op het dorp zit bank Bercoop en ik denk dat ik daar mijn rekeningen onder ga brengen.

Als er dan iets fout gaat dan kan ik met de vuist op balie,....hihi
nee even een gekheidje, maar de klanten worden daar persoonlijk nog behandeld, dat spreekt me aan.

yb
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 jul 2005 01:38

Re: geen baas meer over mijn eigen rekening

Ongelezen bericht door yb »

Ook ik heb het probleem dat ik geen reactie krijg op mijn opzegging van de staatsloterij. Ook wordt er gewoon weer geld afgeschreven.
Wat is dan wel hun juiste postadres?

Maryanne
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 sep 2005 18:15

Re: geen baas meer over mijn eigen rekening

Ongelezen bericht door Maryanne »

Hoi Yb,
bijdeze het opzeg adres van de staatsloterij
Postbus 3334
5902 RH Venlo

(Ik had trouwens dit samen opgezegd met Dayzers.
Dayzers bevestigde dit binnen 2 weken, geen probleem. Dus zo kan het ook!)

groetjes!!!

yb
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 jul 2005 01:38

Re: geen baas meer over mijn eigen rekening

Ongelezen bericht door yb »

Bedankt, ik ga weer proberen op te zeggen.
Wel zeer slecht dat je op de site een ander postadres krijgt waar ze dus blijkbaar niets mee doen.
Ook in de voorwaarden wordt je via een link verwezen naar dit -dus foute- adres.

Jules Degrelle
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 okt 2005 23:33

Re: geen baas meer over mijn eigen rekening

Ongelezen bericht door Jules Degrelle »

het lijkt erop dat hier oplichters aan het werk zijn

Maryanne
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 sep 2005 18:15

Re: geen baas meer over mijn eigen rekening

Ongelezen bericht door Maryanne »

Ik heb nog even naar het adres gezocht op de site van de staatsloterij. En nu staat een postadres bij. Dat was eerst niet hoor!

Het is trouwens ook iets anders dan ik doorgekregen heb van de receptioniste van de staatsloterij namelijk Postbus 3334 en op de site staat 3313.

Maar goed ik ik heb vandaag (eindelijk) een bevestiging doorgekregen dat het stopgezet wordt per 9 november!
dus dit probleem is voor ons opgelost.

Gesloten