![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Net als vaak bij dvd aanbeidingen, vaak niet voorradig
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Ook controle Air Miles, niet genoeg op pas
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Nu nog even alles onder eigen merk
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Let goed op de kleintjes
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Wat echt heel lullig is dat de cassieres van AH aan familie vrienden stapels van die stickers voor de poppen uitdelen.Ik spaar me een ongeluk met maar 3 stickertjes per week dus ik krijg nooit de serie poppen bijelkaar voor een kindje (niet van mij) die toch al niets heeft. Zelfs al koop ik voor 19,95 dan krijg ik heus geen 2 stickers. Kijk dat vind ik dus ontzettend lullig!
Dit terwijl familie en vrienden van AH medewerkers allang de poppenserie in huis hebben!
Dit gebeurt zeker niet overal. Ik ben zelf cassière bij Albert Heijn en we mogen absoluut geen stickers weggeven voor niets aan familieleden of kenissen. Veel van mijn collegas moeten hun uiterste best doen om de poppen bij elkaar te sparen.
nee dat kunnen ze niet en dat doen ze niet. Het kind is heilig en krijgt alles wat het wil. Dat heet modern opvoeden. Een pak slaag is er niet meer bij tegenwoordig.Komt het in die mensen wel eens op om gewoon nee te zeggen tegen drammertje??!!