LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Enquete aandelenlease
Re: Enquete aandelenlease
Piet,wat wordt er gedaan met de vraag stelling ""wilt u extra informatie over "" en wat wordt er gedaan met de uitslag van het verslag ? en waar gaat dat heen ?
Ik neem aan dat jij daarover geinformeert bent.
Mvrgr.Andre
Ik neem aan dat jij daarover geinformeert bent.
Mvrgr.Andre
En totaalverslag, dus zonder e-mail adressen, wordt opgestuurd naar de hogeschool.
Er wordt dus alleen gekeken naar aantallen en percentages van de antwoorden op de vragen.
Zij gebruiken deze aantallen en percentages voor een onderzoek over aandelenlease.
Wat zij precies willen aantonen met de vragen zoals "wilt u extra informatie over" is natuurlijk afhankelijk van de antwoorden die het heeft opgeleverd en het is aan hun om hierover een mening te vormen en e.e.a. te constateren.
Groeten,
Piet
Er wordt dus alleen gekeken naar aantallen en percentages van de antwoorden op de vragen.
Zij gebruiken deze aantallen en percentages voor een onderzoek over aandelenlease.
Wat zij precies willen aantonen met de vragen zoals "wilt u extra informatie over" is natuurlijk afhankelijk van de antwoorden die het heeft opgeleverd en het is aan hun om hierover een mening te vormen en e.e.a. te constateren.
Groeten,
Piet
Piet,Jammer van dit leuke onderzoek(sorry dat ik het zo noem) maar ik had eerlijk gezegd verwacht dat jij dat wist.Want uiteindelijk is het weer zwevende informatie zonder genoemde eind station.Wie is eigelijk de sponsors van die Hogeschool ? Tegenwoordig werken deze hier ook mee
Kwamen hun met dit verzoek ?
Mvrgr.Andre
Kwamen hun met dit verzoek ?
Mvrgr.Andre
Laatst gewijzigd door croosjes op 29 okt 2005 08:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Andre,
Een Hoge School waagt zich normaliter niet aan louche zaken!
Deze hogeschool is geen Dexia Bank!
Een Hoge School waagt zich normaliter niet aan louche zaken!
Deze hogeschool is geen Dexia Bank!
Croosjes,
waar wil je nu eigenlijk naar toe ?
Je mag aannemen, dat deze studenten niet meer en niet minder een studieopdracht uitvoeren, waarbij een binnen hun studie vallend evt. actueel onderwerp is gekozen. Doel daarbij is een goede analyse/enquete-opdracht uit te kunnen voeren.
Heb nu niet de verwachting, dat de uitslag daarvan in zal gaan slaan als een bom en de regering zal doen wankelen.
1e uitgangspunt is dus het helpen van deze studenten bij hun opdracht. Meegenomen is, dat dit "ermee bezig zijn" weer een beetje bekendheid geeft. Het resulaat zouden bijv. de belangenbehartigers weer wat nut kunnen bieden.
Elias.
waar wil je nu eigenlijk naar toe ?
Je mag aannemen, dat deze studenten niet meer en niet minder een studieopdracht uitvoeren, waarbij een binnen hun studie vallend evt. actueel onderwerp is gekozen. Doel daarbij is een goede analyse/enquete-opdracht uit te kunnen voeren.
Heb nu niet de verwachting, dat de uitslag daarvan in zal gaan slaan als een bom en de regering zal doen wankelen.
1e uitgangspunt is dus het helpen van deze studenten bij hun opdracht. Meegenomen is, dat dit "ermee bezig zijn" weer een beetje bekendheid geeft. Het resulaat zouden bijv. de belangenbehartigers weer wat nut kunnen bieden.
Elias.
Ik vraag alleen waar blijft die informatie enz. daar kan dus duidelijk geen antwoord op gegeven worden. Hoeveel onderzoeken zijn er niet misbruikt en worden gebruikt voor doeleinden waar wij geen weet van hebben. Wie zijn de opdracht gevers om dit op touw te zetten.Wel helder blijven en niet zomaar iets aannemen voor je het zeker weet.
Mvrgr.Andre
Mvrgr.Andre
het enquête formulier heb ik ingevuld.
Gewoon de school, Andre, gewoon de school, de leraren.Wie zijn de opdracht gevers om dit op touw te zetten.
Heb jij nooit een studie opdracht gehad?
Hier steekt niets achter en Elias heeft het juist verwoord, hij snapt het tenminste.
Ik denk dat deze leraren zich achter de oren zullen krabben als ik deze topic naar hun opstuur.
Ik weet niet of zij helder kunnen blijven als zij alle onzin lezen die in deze topic staan.
Groeten,
Piet
Piet, weet je het niet of wil jij door dit de aandelenlease aan de orde stellen ondanks gevolgen. En je antwoord van (Ik denk dat deze leraren zich achter de oren zullen krabben als ik deze topic naar hen opstuur. ) Vind ik nergens op slaan tenminste niet op de vraagstelling die ik stel.
Laat ik het zo stellen, het is een goedkoop antwoord zonder garantie voor de gedupeerden.
Mvrgr.Andre
Laat ik het zo stellen, het is een goedkoop antwoord zonder garantie voor de gedupeerden.
Mvrgr.Andre
Laatst gewijzigd door JH op 31 okt 2005 21:46, 3 keer totaal gewijzigd.
JH,het antwoord van jou leg ik naast mij neer want dat heeft geen waarde voor mij.
Mvrgr.Andre
Mvrgr.Andre
Laatst gewijzigd door JH op 31 okt 2005 21:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Groeten,Wellicht ergert een ieder die dit forum bezoekt zich aan de grote hoeveelheid aan niet relevante troep die hier geplaatst wordt en de ongeloofelijke manier waarop mensen hier worden gekwetst en onderuit gehaald worden. Een ieder die zich hieraan ergert en de wijze waarop de Redactie van Radar hier eigenlijk helemaal niets aan doet, kan met een email kenbaar gemaakt worden aan de Redactie van Radar en daar uw veronrusting in uitspreken.
Wanneer u op onderstaande link klikt kunt u direct een mail versturen naar de Redactie van Radar met het juiste emailadres.
Ik zou zeggen allemaal doen. Klik op onderstaande link
[email protected]
Piet
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 31 okt 2005 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Enquete aandelenlease
De Hogeschool Zuyd te Sittard is bezig met een onderzoek naar aandelenlease, hiervoor hebben zij informatie nodig van mensen die een aandelenlease contract hebben afgesloten.
PAL is gevraagd een enquete te houden onder de aandelenlease gedupeerden om dit onderzoek te ondersteunen.
Hierbij vraag ik iedereen om met deze enquête mee te doen en in te vullen.
Het kost maar een paar minuten van je tijd en het is anoniem.
De gegevens worden via e-mail verstuurd, het e-mail adres wordt niet gebruikt in de enquete of voor andere doeleinden.
Deze enquete is te vinden op www.platformaandelenlease.nl op de homepage en ook via deze link:
http://www.platformaandelenlease.nl/Vragenformulier.htm
Alvast bedankt voor je medewerking
De Hogeschool Zuyd te Sittard is bezig met een onderzoek naar aandelenlease, hiervoor hebben zij informatie nodig van mensen die een aandelenlease contract hebben afgesloten.
PAL is gevraagd een enquete te houden onder de aandelenlease gedupeerden om dit onderzoek te ondersteunen.
Hierbij vraag ik iedereen om met deze enquête mee te doen en in te vullen.
Het kost maar een paar minuten van je tijd en het is anoniem.
De gegevens worden via e-mail verstuurd, het e-mail adres wordt niet gebruikt in de enquete of voor andere doeleinden.
Deze enquete is te vinden op www.platformaandelenlease.nl op de homepage en ook via deze link:
http://www.platformaandelenlease.nl/Vragenformulier.htm
Alvast bedankt voor je medewerking
De laatste oproep om nog mee te doen met de enquête heeft nog 30 deelnemers opgeleverd.
Het resultaat is (uiteraard anoniem) opgestuurd naar de Hogeschool Zuyd in Sittard.
Totaal hebben 130 gedupeerden meegedaan aan deze enquête.
Bij deze willen degene die met het onderzoek bezig zijn en PAL iedereen hartelijk danken voor de medewerking aan dit project van deze groep van de Hogeschool Zuyd uit Sittard.
Groeten,
Piet
Het resultaat is (uiteraard anoniem) opgestuurd naar de Hogeschool Zuyd in Sittard.
Totaal hebben 130 gedupeerden meegedaan aan deze enquête.
Bij deze willen degene die met het onderzoek bezig zijn en PAL iedereen hartelijk danken voor de medewerking aan dit project van deze groep van de Hogeschool Zuyd uit Sittard.
Groeten,
Piet