LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klant van Scarlet????

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
starbuck
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 okt 2005 13:54

klant van Scarlet????

Ongelezen bericht door starbuck »

Naar het laat inzien ben ik klant van Scarlet.Ik weet zelf van niks,maar heb zelfs een klantenr.Ik ben al een jaar aan het bellen met mijn gsm,kost me klauwen met geld,en die muziek bandjes komen mij zo langzamer hand de strot uit.Ik krijg rekening na rekening,na een telfoontje of 800 komen ze erachter dat het een rekening van iemand anders is.Word er weer een keer of 800 beloofd dat ze me uit het bestand halen,maar krijg gewoon weer de rekeningen.Ik zit eigenlijk nu te wachten op een deurwaarder,misschien dat die tot ze door kan dringen.Want ik als gewoon burger krijg het niet voor elkaar.Na de laaste rekening heb ik op aanraden van mijn bank,want daar haalde ze geld af(is terug geboekt door bank en geblokkeerd)een mail gestuurd naar Scarlet,dit heb ik gedaan op 6-10-2005.ik heb in die mail gezegd dat ik radar inschakel,door de telefoon zei hij, dat ze niks met radar te maken hebben en die er toch niks mee doet.Ik kreeg vandaag weer een brief dat ze niks van mijn rekening konden halen,terwijl ik een machtiging gegeven zou hebben(ik heb nog nooit wat getekend)Ik heb maar weer eens gebeld,en tot mijn verbazing weten ze daar zelf niet hoe de telefooncentrale werkt,want ik kreeg steeds de verkeerde afdeling,terwijl ik toch naar de afd.debiteuren beheer vroeg.weer mijn verhaal gedaan,ik word terug gebeld (weer)zeggen ze,ik zeg ik heb ook nog geen antwoord op mijn mail,zeg die Theo Koper,dat mijn brief onderop ligt,Dus ze weten niet eens wat een mail is.Ik heb mijn boze email van 6-10,nu naar radar doorgestuurd en hoop dat zei me kunnen helpen.Zijn er meer met deze problemen bij Scarlet?

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: klant van Scarlet????

Ongelezen bericht door queenfan »

als jij nergens voor getekend heb (wat ik greaag geloof) hoe zijn ze dan aan jouw rekeningnummer gekomen????

starbuck
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 okt 2005 13:54

Re: klant van Scarlet????

Ongelezen bericht door starbuck »

Ja voor jou een vraag,voor mij een weet.

Tukkers Paradise
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 okt 2005 16:09

Re: klant van Scarlet????

Ongelezen bericht door Tukkers Paradise »

Starbuck,

Of je bent te grazen genomen door iemand die jou gegevens heeft gebruikt inclusief je bankrekeningnummer of je hebt jezelf wel degelijk aangemeld (misschien zonder het in de gaten te hebben). Anders kunnen ze nooit aan jouw gegevens en met name je bankrekening komen.

Als ik jou was zou ik de aanvraag opvragen. Die moeten ze namelijk hebben. Kun je het handschrift controleren of indien telefonisch afluisteren wie jouw geflikt heeft

starbuck
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 okt 2005 13:54

Re: klant van Scarlet????

Ongelezen bericht door starbuck »

Dit vertelde ze mij ook bij de Fortisbank.Maar ik ben al een jaar aan het bellen,en bij scarlet word ik niet verder geholpen dan dat ze het aan het uitzoeken zijn(dit duurd al een jaar)Ik heb wel een hacker op de pc gehad,dus nu denken wij dat dat de boosdoener is.Maar dan nog,hoe kom ik aan die telefoon rekeningen?Ik heb dus geen vaste lijn,dus waar halen ze dat dan vandaan.Op de specifikatie,s staan dus duidelijk de gesprekken.Ze geven wel elke keer toe dat de fout bij scarlet lig,maar ze doen er verder niks mee.

Tukkers Paradise
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 okt 2005 16:09

Re: klant van Scarlet????

Ongelezen bericht door Tukkers Paradise »

Als ik het goed heb, staan er telefoonnummers op de factuur van Scarlet waarmee gebeld is. Ik zou zeggen: bel dat nummer en je weet wie je erin geluist heeft.......

De enige fout van de kant van Scarlet die ik zo kan bedenken is dat ze dat nummer gewoon moeten afsluiten van hun dienst.

H. Stigter
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2005 17:09

Re: klant van Scarlet????

Ongelezen bericht door H. Stigter »

:( :(

Wij zijn enige weken geconfronteerd geweest met wel iets heel bijzonders. Medewerksers van scarlet stonden op een rommelmarkt om scarlet aan te prijzen. Omdat er een discussie onstond of scarlet wel of niet in ons woongebied zou liggen (Kaatsheuvel) gaven wij onze postcode door. Het bleek wel te vangen. Nu ja, leuk om te weten, maar we hebben al een goede provider, dus we liepen gewoon door. Tot onze grote verbazing kregen wij 2 dagen later een brief thuis waarin wij bedankt werden voor onze aanmelding en dat alle lopende zaken binnen 7 dagen zouden worden afgesloten. We hebben hier furieus op gereageerd, waarop wij zowel per mail als per brief een bevestiging kregen. Maar wellicht zijn er minder sterke mensen die dan vervolgens hierop ingaan? Er was niets getekend etc !!!!!!!

Tukkers Paradise
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 okt 2005 16:09

Re: klant van Scarlet????

Ongelezen bericht door Tukkers Paradise »

Ik neem aan dat je via internet de postcodecheck bij Scarlet hebt gedaan. Ik ben net even wezen kijken op hun site en eigenlijk kom je direct in een aanmeldsituatie terecht. Heb je alleen je basisgegevens zoals postcode, huis- en telefoonnummer achtergelaten of ook meer?

Want ik heb de indruk als je maar vaak genoeg op ok drukt je inderdaad aangemeld wordt voor hun dienst.

starbuck
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 okt 2005 13:54

Re: klant van Scarlet????

Ongelezen bericht door starbuck »

nee zelf dat heb ik niet gedaan.Ik heb na op 21-10 de heer theo koper aan de telefoon te hebben gehad,die vertelde dat hij me nu echt uit het bestand had gehaald,omdat hij zag dat ik echt geen klant ben.Gisteren weer een aanmanig gekregen,ik heb de vorige mail met mijn nieuwe antwoord aan hun weer verstuurd.ook naar radar.Maar van beide krijg ik steeds geen antwoord(Valt mij wel tegen van RADAR trouwens).Ik heb nu gevraagd of ze maar een deurwaarder langs willen sturen,kan hij kijken waar mijn vaste telefoon is en mijn modum van Scarlet.Misschien kan hij het ergens vinden in mijn huis,ik zeer zeker niet.Ik kots op het ogenblik van scarlet en zal ook zeer zeker niet meer bellen,alleen maar mailen,want het kost me klauwen met geld.

starbuck
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 okt 2005 13:54

Re: klant van Scarlet????

Ongelezen bericht door starbuck »

En zoals gewoonlijk van beide nog geen antwoord.Hebben ze bij radar en scarlet wel computers?het is toch wat,wel rekeningen sturen en geen antwoord geven,dat noemen ze klantvriendelijk.

henny40
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 okt 2005 18:27

Re: klant van Scarlet????

Ongelezen bericht door henny40 »

als ik alles had geweten was ik nooit over gestapt naar scarlet
je bent gewoon genaait by het leven ben ook al dagen met me prive tel niet bereikbaar je zou maar van thuis een noodgval hebben ik vind scarlet echt waardeloos sorry dat ik dit zo zeg :oops:

vdberg35
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 nov 2005 18:09

Re: klant van Scarlet????

Ongelezen bericht door vdberg35 »

Wie adsl of via kabel VOIP wil moet ook ff bedenken dat waneer de adsl of kabelverbinding wegvalt je waarschijnlijk ook niet meer kunt bellen en heb je er ook nog eens TV bij valt die ook uit.
Dat overkwam een klant van ons heeft een abo bij scarlet en (PING) geen internet en telefoon meer.
Heeft zeker een dag geduurd.
De techniek staat voor niets ja ,maare dan moet ie wel goed worden toegepast.
VOIP is een leuk speeltje maar hou je gewoone KPN telefoon erbij.

't Leidsche Veem
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2006 20:05

Re: klant van Scarlet????

Ongelezen bericht door 't Leidsche Veem »

:( :?
Ook mediamarkt weet rouwens wel raad met postcodes: bij aankopen vragen ze er vaak om. Geef je deze, (tezamen met je huisnummer uiteraard) dan krijg je dus elke keer geadresseerde reclame.

Gesloten