LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reclame scarlet
Reclame scarlet
Wie heeft de nieuwe reclame van Scarlet gezien? Ik denk wel veel mensen. Het eerste deel oke, maar dat wordt ook al uitgezonden overdag. En blote vrouw verleidelijk in dr setje. Maar het vervolg erop moet niet kunnen. Een meisje van 5 fozo daar neerzetten op een verleidelijke manier Wie denkt er ook zo over? Dat de ouders het al toelaten. Ik vind het zwaar belachelijk en niet kunnen. Een kind van 5 zo neer durven te zetten. Ik heb er echt geen woorden voor.
Re: Reclame scarlet
In een wereld waar alles kan en mag, gebeurd dat gewoon.
Het is ook belachelijk dat we iedere dag in de fille moeten staan naar ons werk , ook belachelijk dat mensen een peuk op steken, terwijl je er alleen maar van dood gaat. Zo zijn er wel meer dingen belachelijk.
Zet die reclame gewoon af, kijk er niet naar! Ik geef toe die reclame is verschrikkelijk, maar ik kijk er gewoon niet naar. Als ik me daar druk om zou moeten maken, dan zal ik nu al flink in de stress gezeten hebben.
Het is ook belachelijk dat we iedere dag in de fille moeten staan naar ons werk , ook belachelijk dat mensen een peuk op steken, terwijl je er alleen maar van dood gaat. Zo zijn er wel meer dingen belachelijk.
Zet die reclame gewoon af, kijk er niet naar! Ik geef toe die reclame is verschrikkelijk, maar ik kijk er gewoon niet naar. Als ik me daar druk om zou moeten maken, dan zal ik nu al flink in de stress gezeten hebben.
Met alle respect, maar om op deze reclame te kankeren vind ik dus absurd;
Dan moet je ook z e i k e n over de reclame dat de mensen meer zink tot zich moeten nemen.
Voor jouw info: hierin zijn 4 kinderen naakt tot op hun onderbroek. Dus waarom zou een meisje in een hemdje niet kunnen? Zeker odmat scarlet een commerciele insteek heeft en die zuivelreclame niet? My butt!
Get your priorities straight!
Dan moet je ook z e i k e n over de reclame dat de mensen meer zink tot zich moeten nemen.
Voor jouw info: hierin zijn 4 kinderen naakt tot op hun onderbroek. Dus waarom zou een meisje in een hemdje niet kunnen? Zeker odmat scarlet een commerciele insteek heeft en die zuivelreclame niet? My butt!
Get your priorities straight!
er is niks mis met die reclame, wat ik wel verontwaardigend vindt is dat er ouders zijn die hun dochtertje voor dit soort **** gebruiken...
-
toch heeft die reclame best zijn uitwerking... er wordt over gepraat. Verontwaardigd misschien, maar iedereen kent hem, en dat is wat scarlet wil. Spraakmakende reclame die bij je blijft hangen, zodat je misschien sneller aan die lui denkt op het moment dat je wil overschakelen voor internet en telefonie.
Er zijn al verschillende topics over dit onderwerp. Eerst even kijken voordat je een nieuw topic opent. Radar slotje??
-
mee eens, sowieso hoort dit topic bij de Loden Leeuw thuis en draagt niet bij aan de discussies over Telefonie.
@ Predicador:
Quote:
Spraakmakende reclame die bij je blijft hangen, zodat je misschien sneller aan die lui denkt op het moment dat je wil overschakelen voor internet en telefonie...........?????????????
Pardon.......???? Doe effe normaal zeg.., ik (en half Nederland) probeer al een half jaar van die CLUB af te komen..!!
Trouwens, iemand die zó adverteert en überhaupt adverteert, daar gaat het juist helemáál niet zo goed mee..!!?? Heb je het zó al eens bekeken..??
Een GOED bedrijf maakt n.l. niet zoveel reclame en hoeft geen "naams-bekendheid" te vergaren, en al helemáál niet op zo'n manier..!!
Gek hé..., dat ze in praktisch ALLE forums en in alle consumenten-programma's op internet voorkomen, maar toch heus niet in positieve zin hoor..!! Stap jij maar lekker over dan..., vergeet je maagtabletten en de haarverf niet....!!!!
In plaats dat ze eerst eens alle klachten en (nog) bestaande klanten fatsoenlijk verder helpen (de vorige reclame MOGEN ze niet eens meer uitzenden, omdat ze de boel niet op orde hebben..!!), neeee........., beginnen ze gelijk weer met een NIEUWE campagne.....!!!
Ze hebben nú al geen mensen en KENNIS genoeg, om de rotzooi daar eens op te ruimen, hou toch eens op hey...!!!
Zegt mij alleen maar hoeveel sch**t ze aan de mensen hebben...!!!
Publiciteits-g**l zijn ze....., en verder HELEMAAL niks,
en niet te vertrouwen........!!!!!!!!!!!!! ZO.......
(Maar goed, dat er "spijtoptanten"-regelingen bestaan...!!)
Quote:
Spraakmakende reclame die bij je blijft hangen, zodat je misschien sneller aan die lui denkt op het moment dat je wil overschakelen voor internet en telefonie...........?????????????
Pardon.......???? Doe effe normaal zeg.., ik (en half Nederland) probeer al een half jaar van die CLUB af te komen..!!
Trouwens, iemand die zó adverteert en überhaupt adverteert, daar gaat het juist helemáál niet zo goed mee..!!?? Heb je het zó al eens bekeken..??
Een GOED bedrijf maakt n.l. niet zoveel reclame en hoeft geen "naams-bekendheid" te vergaren, en al helemáál niet op zo'n manier..!!
Gek hé..., dat ze in praktisch ALLE forums en in alle consumenten-programma's op internet voorkomen, maar toch heus niet in positieve zin hoor..!! Stap jij maar lekker over dan..., vergeet je maagtabletten en de haarverf niet....!!!!
In plaats dat ze eerst eens alle klachten en (nog) bestaande klanten fatsoenlijk verder helpen (de vorige reclame MOGEN ze niet eens meer uitzenden, omdat ze de boel niet op orde hebben..!!), neeee........., beginnen ze gelijk weer met een NIEUWE campagne.....!!!
Ze hebben nú al geen mensen en KENNIS genoeg, om de rotzooi daar eens op te ruimen, hou toch eens op hey...!!!
Zegt mij alleen maar hoeveel sch**t ze aan de mensen hebben...!!!
Publiciteits-g**l zijn ze....., en verder HELEMAAL niks,
en niet te vertrouwen........!!!!!!!!!!!!! ZO.......
(Maar goed, dat er "spijtoptanten"-regelingen bestaan...!!)
Je kunt er de "humor" van in zien, hoe flauw ook.. of je kunt het serieus nemen. Echt een typisch voorbeeld van klagen om het klagen.
Wat is er mis met een kind in bikini?
Als ik naar het strand of zwembad ga zie ik er nog meer.
Overigens halen ze nu een stukje uit de reclame, dat is voor de zeurende mens, dus klagen helpt, al is het er maar 1
Als ik naar het strand of zwembad ga zie ik er nog meer.
Overigens halen ze nu een stukje uit de reclame, dat is voor de zeurende mens, dus klagen helpt, al is het er maar 1